Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii pentru: Proiect integrat: Alimentare cu Apa in comunele Orlesti si Scundu, jud. Valcea, Canalizare si statie de epurare in comuna Scundu, jud. Valcea, Modernizare drumuri in comuna Orlesti Faza I, Camin de batrani Scundu, jud. Va


Anunt de participare numarul 96873/27.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Orlesti
Adresa postala: com. Orlesti, judetul Valcea, Localitatea: Orlesti, Cod postal: 242570, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Cirstina, Tel.0250763563, 0250763301, In atentia: Constantin Cirstina, Email: [email protected], Fax: 0250763563, 0250763301, Adresa internet (URL): www.primariaorlesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii pentru: Proiect integrat: Alimentare cu Apa in comunele Orlesti si Scundu, jud. Valcea, Canalizare si statie de epurare in comuna Scundu, jud. Valcea, Modernizare drumuri in comuna Orlesti Faza I, Camin de batrani Scundu, jud. Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNELE ORLESTI si SCUNDU, JUDETUL VALCEA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul integrat se compune din urmatoarele actiuni:
Actiunea 1. Alimentare cu Apa in comunele Orlesti si Scundu, jud. Valcea
Actiunea 2. Canalizare si statie de epurare in comuna Scundu, jud. Valcea
Actiunea 3. Modernizare drumuri in comuna Orlesti Faza I
Actiunea 4. Camin de batrani Scundu, jud. Valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45215212-6-Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati de lucrari:
Proiectul integrat se compune din urmatoarele actiuni:
Actiunea 1. Alimentare cu Apa in comunele Orlesti si Scundu, jud. Valcea
Actiunea 2. Canalizare si statie de epurare in comuna Scundu, jud. Valcea
Actiunea 3. Modernizare drumuri in comuna Orlesti Faza I
Actiunea 4. Camin de batrani Scundu, jud. ValceaValoarea maxima estimata totala, fara TVA, a contractului este de: 20.268.991 LeiValorile maxime estimate, in LEI, pe actiuni fara TVA, sunt :
Actiunea 1 - 6.372.913 leiActiunea 2 - 5.939.667 lei
Actiunea 3 - 6.432.659 lei
Actiunea 4 - 1.523.751 leiOfertele care depasesc valorile maxime estimate pe actiuni, sau depasesc valoare totalavor fi con-siderate inacceptabile (conform art.36 alin.1 e) din HG 925 / 2006 cu completarile ulterioare)
Valoarea estimata fara TVA: 20, 268, 991RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 300.000, 00 LeiGarantia de Buna Executie a Contractului: 5% din valoarea fara TVA a ofertei castigatoare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Comunitare si bugetul local. PNDR, Masura 322.Contract de finantare nr. C 322040844000025 / 01.07.2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat fara dobandirea unei noi personalitati juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 2 - Declaratie privind situa-tia personala a operatorului economic si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoa-nelor juridice eliberat de Primarie
Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara unde ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 3 - Informatii Generale
Formular 4 -Scrisoare de Bonitate Bancara
Formular 5 - Informatii privind obligatiile contractuale in curs
Formular 6 - Angajament Tert sustinator financiar (daca este cazul)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a cifrelor de afaceri pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare decat 40.500.000, 00 leiScrisoarea de bonitate emisa de banca trebuie sa mai demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, in valoare de minim 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 7 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate
Formular 9 - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Formular 10 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalu-lui angajat si al cadrelor de conducere pentru ultimii 3 ani
Formular 11 - Informatii referitoare la personalul de conducere
Ofertantul trebuie sa faca dovada atestarii de catre Agentia Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) de tip C2A: Executie de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni de 0.4 20 KV, si posturi de transformare cu tensiune nominala superioara de cel mult 20 kV.
Formular 14 - Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului/grupului de operatori economici
Formular 15 - Declaratie tert sustinator tehnic si profesional,
Formular 16 - Declaratie tert sustinator tehnic si profesional
Formular 17 - Declaratie subcontractanti
Formular 19 - Acord de Asociere
Certificatului SR EN ISO 9001 :2008 sau a unor certificate echivalente
Certificatului SR EN ISO 14001 :2005 sau a unui certificat echivalent
Certificatului SR OHSAS 18001 :2008 sau a unui certificat echivalent
Formular 18 - Declaratie munca si protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea unui contract de lucrari de alimentare cu apa a carei va-loare contractuala este de minim 3.000.000, 00 Lei.- prezentarea unui contract de lucrari de canalizare (pluviala si/sau menajera) a carei valoare contractuala este de minim 3.000.000, 00 Lei.- prezentarea unui contract de lucrari de drum a carei valoare contrac-tuala este de minim 6.000.000, 00 Lei.- prezentarea unui contract de lucrari de constructii civile a carei va-loare contractuala este de minim 1.500.000, 00 Lei.Se solicita copii dupa documentele care atesta forma de proprietate a dotarilor cu utilaje.Experti cheie: Constructii Civile Minim un inginer RTE Constructii Drumuri Minim un inginer RTE Constructii Alimentare cu Apa si Canalizare (tehnico edilitare) Minimun inginer RTEConstructii Electrice Minim un inginer RTEConstructii Civile Minim un inginer CQConstructii Drumuri Minim un inginer CQConstructii Alimentare cu Apa si Canalizare (tehnico edilitare) Minimun inginer CQConstructii Electrice Minim un inginer CQUn Manager de Proiect
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Numar 53 din 16.03.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 10:00
Locul: La sediul Autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluareExperti cooptatiReprezentanti imputerniciti ai ofertantilorObservatori desemnati CRPDRPObservatori UCVAPAlte persoane autorizate de Autoritatea Contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala.Bugetul local si Fonduri comunitare ne-ranbursabile.Proiect finantat prin PNDR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatati-rea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.Contract de finantare nr.C 322040844000025 / 01.07.2009
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare la adresa: www.e-licitatie.ro > Anunturi > Anunturi de participare > Documentatie si clarificariClarificarile si/sau eventualele modificari aduse documentatiei de atribuire vor fi facute cunoscute prin crearea unui nou fisier electronic la care se va asigura accesul operatorilor economici direct si nerestric-tionat, in mod similar accesului la fisierul initial, cu exceptia situatiei in care, din motive tehnice, atasa-rea in SEAP este imposibila. Pentru raspunsul la clarificari, operatorii economici vor accesa site-ul: www.e-licitatie.ro > Anunturi > Anunturi de participare > Documentatie si clarificari. Riscurile neaccesarii clarificarilor cad in sarcina operatorului economic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: Str. Victoriei, nr. 22, jud. ARGES, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 11017, Romania, Tel.(+4) 0248.219.374, Fax: (+4) 0248.219.947
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen legal, de 10 zile, de la luarea la cunostiinta a actului considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Orlesti (Compartimentul Achizitii)
Adresa postala: Comuna ORLESTI, jud. Valcea, Localitatea: ORLESTI, Cod postal: 247450, Romania, Tel.0250763563, Email: [email protected], Fax: 0250763563
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2010 10:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer