Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii pentru proiectul integrat „Extindere si ?unatatire retea de apa uzata si statie de epurare, reabilitare retea de alimentare cu apa si lucrari conexe pe strada Mihai Viteazu (L=877m), ?unatatirea retelei de drumuri de interes loc


Anunt de participare numarul 99948/13.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI CORNU
Adresa postala:  BDUL EROILOR NR.750, Localitatea:  Cornu, Cod postal:  107180, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA IANCU, Tel. 0244 367461, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0244 367402, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii pentru proiectul integrat „Extindere si ?unatatire retea de apa uzata si statie de epurare, reabilitare retea de alimentare cu apa si lucrari conexe pe strada Mihai Viteazu (L=877m), ?unatatirea retelei de drumuri de interes local – reabilitare strada Mihai Viteazu (DC1) – km 0+000 – km 1+016.19- ?comuna Cornu, judetul Prahova".
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cornu, Judetul Prahova
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Extindere si ?unatatire retea de apa uzata si statie de epurare, reabilitare retea de alimentare cu apa si lucrari conexe pe strada Mihai Viteazu (L=877m), ?unatatirea retelei de drumuri de interes local – reabilitare strada Mihai Viteazu (DC1) – km 0+000 – km 1+016.19 19 - ?comuna Cornu, judetul Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectulintegrat se compune din urmatoarele actiuni: Actiunea 1. Extindere si ?unatatire retea de apa uzata si statie de epurare?comuna Cornu, judetul Prahova;
Actiunea 2. Reabilitare retea de alimentare cu apa si lucrari conexe pe strada Mihai Viteazu (L=877m) ?comuna Cornu, judetul Prahova,
Actiunea 3. ?bunatatirea retelei de drumuri de interes local – reabilitare strada Mihai Viteazu (DC1) – km 0+000 – km 1+016.19 19 - ?comuna Cornu, judetul Prahova".
Valoarea estimata fara TVA: 7, 601, 853RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
un instrument de garantare irevocabil emis, ?conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari in cuantum de 150 000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri post-aderare: Fondul European pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala (PNDR);Bugetul de stat;Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
aosicere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea ; Declaratie privind ne?adrarea ?prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. ; 3.Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a ?eplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata la data depunerii ofertelor;4.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a ?eplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertei, din care sa rezulte ca nu exista obligatii de plata la data depunerii ofertelor.;5.Prezentarea Certificatului de atestatre privind obliga?iile la Fondul de mediu, din care sa rezulte faptul ca operatorul economc ?i-a ?eplinit obliga?iile de plata catre Fondul pentru Mediu, valabil la data deschiderii ofertelor.6.Prezentarea Certificatului constatator enis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 30.06.2009;2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si ?egistrate de organele competente;3.Nivelul indicatorului financiar "Licihiditate generala"sa fie 100%.;4.Dovada prin mijloace agreate de banca operatorului economic prin care se confirma ca acesta are acces la o linie de credit (sau alte forme de finantare) neconsumata de cel putin 5 000 000 lei, din care suma de cel 1 500 000 LEI, pentru o perioada de min. 6 luni de la data depunerii ofertelor, va fi destinata ?eplinirii viitorului contract, independent de alte angajamente contractuale ale operatorului economic;5.Completare Formular 13 -Informatii privind obligatiile contractuale ?curs
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 14 000 000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate ?ultimii 5 ani;2.Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;3.Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru ?eplinirea contractului;4.Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente; 5.Prezentarea Certificatului privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente ;6.Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat ?ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de executie lucrari av? ca obiect punerea ?opera de extindere si imbunatatire retea de apa uzata si statie de epurare, reabilitare retea de alimentare cu apa si imbunatatirea retelei de drumuri, a caror valoarecumulata sa fie de minim 7 500 000 lei (fara TVA), respectiv pentru;2-Statie de betoane (autorizatia de mediu valabila, cu raport de inspectie, fi?a tehnica): 1 buc.;Statie de asfalt (autorizatia de mediu valabila, cu raport de inspectie, fi?a tehnica): 1 buc.;Compactor de terasamente, cu raport de inspectie: 1 buc.;Excavator, cu raport de inspectie: 2 buc.;Buldoexcavator, cu raport de inspectie: 2 buc.;?carcator, cu raport de inspectie: 1 buc.; Instalatie foraj orizontal dirijat (microtunelling)Autogudronator, cu ITP valabil, carte de identitate, asigurare, licenta de transport: 1 buc.;Autobasculante, cu raport de inspectie, ITP, RCA si licente conforme si valabile: 4buc.;Autogreder– 1 buc.; Macara: – 1 buc.;Aparat de sudura PEHD– 2 bucati; 3 conform fisei de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de remediere a problememlor aparute in perioada de garantie
10%
10
Descriere: in conformitate cu fisa de date
3.
Perioada de garantie a lucrarilor executate
10%
10
Descriere: in conformitate cu fisa de date
4.
Durata de executie
10%
10
Descriere: in conformitate cu fisa de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2010 18:00
Locul: SEAP -la sediul Primariei Cornu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul FEADR, Masura 322 – ''Renovarea, dezvoltarea satelor, conservarea si imbunatatirea mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Intrucat sectiunea III.2.3) Capacitatea tehnica este limitata la 2200 de caractere, completam in aceasta sectiune punctul 3, respectiv: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru ?eplinirea contractului: -1 sef santier cu studii de inginerie ?domeniul Alimentare cu Apa si Canalizare, cu o vechime de cel putin 10 ani si o experienta profesionala relevanta ?proiecte similare;1 RTE cu o vechime de cel putin 5 ani ?domeniul Alimentare cu Apa si Canalizare (tehnico edilitare) si o experienta profesionala relevanta ?proiecte similare;1 RTE cu o vechime de cel putin 5 ani ?domeniul drumuri si o experienta profesionala relevanta ?proiecte similare;1 RTE cu o vechime de cel putin 5 ani ?domeniul Constructii Electrice si o experienta profesionala relevanta ?proiecte similare;1 CQ cu o vechime de cel putin 5 ani ?domeniul drumuri (personal suplimentar fata de seful de santier si RTE) si o experienta profesionala relevanta ?proiecte similare;1 CQ cu o vechime de cel putin 5 ani ?domeniul Constructii Alimentare cu Apa si Canalizare (tehnico edilitare) (personal suplimentar fata de seful de santier si RTE) si o experienta profesionala relevanta ?proiecte similare;1 manager al sistemelor de management de mediucu o experienta profesionala relevanta ?proiecte similare;Inginer hidrotehnician, cu experienta specifica/specializare ?probleme de alimentare cu apa si canalizari 2 sudori autorizati ISCIR ?PE-HD.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +4 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Emile Zola nr.4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0244-522 445/0244-522 446 int. 126, Fax:  0244-522 452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
b) 5 zile ?ep? cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, ?conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul de Achiziiti din cadrul Primariei Cornu
Adresa postala:  bd. Eroilor, Localitatea:  Cornu, Cod postal:  107180, Romania, Tel. 0244367461, Email:  [email protected], Fax:  0244367402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2010 12:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer