Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii pentru proiectul ?Lucrari de modernizare a infrastructurii la S.C. Moreni Parc Industrial S.A.?


Anunt de participare numarul 104551/28.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala:  Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130060, Romania, Punct(e) de contact:  Directia Achizitii Publice - Servicii, Lucrari, Produse, Tel. +40-245-207.612, In atentia:  ing. Traian ICOBET, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-616.827, Adresa internet (URL):  www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii pentru proiectul ?Lucrari de modernizare a infrastructurii la S.C. Moreni Parc Industrial S.A.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Parcul Industrial Moreni, municipiul Moreni, judetul Dambovita
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii pentru modernizarea infrastructurii la S.C. Moreni Parc Industrial S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor din caietul de sarcini.
Pretul contractului de lucrari avand ca obiect ?Lucrari de modernizare a infrastructurii la S.C. Moreni Parc Industrial S.A.? se va incadra in suma de 35.929.898 lei fara T.V.A.
Valoarea estimata a contractului de lucrari avand ca obiect ?Lucrari de modernizare a infrastructurii la S.C. Moreni Parc Industrial S.A.? este 53.894.847 lei fara T.V.A. si contine inclusiv valoarea cantitatilor suplimentare delucrari.
Achizitorul isi rezerva dreptul de a achizitiona lucrari suplimentare prin procedura de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare, in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006, pana la concurenta sumei de 53.894.847 lei fara T.V.A., insa numai cu conditia existentei resurselor financiare bugetare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea estimata fara TVA: 53, 894, 847RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform prevederilor art. 122 lit. j) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Garantia de participare: 400.000 lei, - Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Bugetul Consiliului Judetean Dambovita;
- Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4 ?Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1 (Declaratie privind eligibilitatea)Formularul nr. 2 (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Certificatele/documentele: - in original sau copie legalizata valabile la data deschiderii ofertelor, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ? in cazul persoanelor juridice romane, sau- in original si traducere autorizata in limba romana valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit ? in cazul persoanelor juridice straine.Formularul nr. 3 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura)
Copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Certificatul constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului.
Formularul nr. 19 (Imputernicire pentru semnatarul ofertei)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.1) Se vor atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 4 (Informatii generale) completat.
- Persoanele juridice romane vor prezenta copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierderi, anexe) pe anii 2007, 2008 si 2009, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintelor minime. Documentele emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cerintelor minime obligatorii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere), trebuie sa fie depuse in original.
- Persoanele juridice straine vor prezenta: copie insotita de traducere autorizata in limba romana dupa documentele relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor minime. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
B.2) Se vor atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura:
- Persoanele juridice romane: declaratii bancare corespunzatoare sau orice alte documente relevante care sa dovedeasca accesul ofertantului la o linie de credit de minim 6.500.000 lei pentru proiectul pentru care se depune oferta pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii intr-o perioada de 3 luni.- Persoanele juridice straine : documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte accesul ofertantului la o linie de credit de minim 6.500.000 lei (sau echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 16.07.2010, respectiv 4, 2628 lei/euro) pentru proiectul pentru care se depune oferta.Mentionam ca acest acces trebuie sa fie independent de angajamentele ofertantului la alte contracte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1) Ofertantul trebuie sa dovedeasca indeplinirea in ultimii 3 ani (2009, 2008 si 2007) a unui nivel minim al cifrei de afaceri de 70.000.000 lei, a unui nivel minim al lichiditatii de 100% in anul 2009 si sa demostreze ca bilantul pe anul 2009 nu este negativ.Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei-euro este urmatoarea: Anul EUR/RON2007 3, 33372008 3, 68272009 4, 2373Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2009, 2008 sau 2007, cifra de afaceri se va lua in considerare in mod corespunzator.A.2) Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca are acces la o linie de credit pentru proiectul pentru care depune oferta pentru suma de minim 6.500.000 lei (pentru persoanele juridice straine se va lua in calcul echivalentul sumei in EURO la cursul B.N.R. valabil pentru data de 16.07.2010, respectiv 4, 2628 lei/euro. Cursul valutar valabil pentru aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.) pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii intr-o perioada de 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.1) Se vor atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 6 (Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani), copii dupa contractele mentionate ca experienta similara, copii certificate conform cu originalul dupa recomandarile din partea beneficiarilor pentru contractele mentionate ca experienta similara, copii dupa procesele verbale la terminarea lucrarilor in scopul dovedirii cerintei de la pct. A.1). B.2) Se vor atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul nr. 7 (Declaratie privind utilajele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului), rapoarte de inspectie emise de un organism autorizat de inspectie echipamente de constructii pentru cel putin 15% din totalul dotarilor specifice, utilajelor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Copie dupa Lista de inventar a obiectelor din dotare, Copii legalizate dupa contractele/precontractele de inchiriere ? pentru utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice inchiriate. Formularul nr. 9 (Informatii generale privind angajatii), Formularul nr. 10 (Personal ce va fi angajat in contract). Pentru fiecare specialist nominalizati de catre operatorul economic in cadrul Formularului nr. 9 (Personal ce va fi angajat in contract) se vor atasa: Curriculum Vitae, cu semnatura persoanei in original, Copii dupa diplomele, adeverintele, autorizatiile, certificatele sau atestateledetinute de persoanele respective, Copii dupa contractele de munca pentru fiecare din specialistii mentionati in cazul in care sunt angajatii ofertantului; Formularul nr. 12 (Declaratie de exclusivitate si disponibilitate) se va completa pentru fiecare dintre specialistii mentionati in cazul in care nu sunt angajati ai ofertantului. Formularul nr. 13 (Angajamentul ofertantului privind resursele umane). Se va atasa copie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila pentru certificatele ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1) Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii cinci ani, cel putin un contract de lucrari similare ca natura si complexitate, cu o valoare de minim 35.000.000 de lei si care sa fi fost finantat din fonduri europene.A.2) Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele minime necesare: statie betoane minim 45 mc/h ? 1 buc., cilindru compactor pneuri ? 2 buc., cilindru compactor rulouri netede ? 2 buc., pompa beton ? 1 buc, incarcator frontal ? 2 buc., miniexcavator ? 1 buc., generator curent ? 3 buc., motocompresor ? 1 buc., autobasculante ? 4 buc., autobasculanta minim 40t ? 2 buc., autobasculanta minim 42t ? 2 buc., automacara minim 35t ? 1 buc., automacara minim 10t ? 1 buc., excavator pe senile ? 3 buc., excavator pe pneuri ? 1 buc., tractor cu remorca si trailler ? 2 buc., vibrator beton intern ? 2 buc., laborator grad II ? 1 buc., autograder ? 2 buc., buldozer ? 1 buc., placa vibranta ? 1 buc., instalatie pikon ? 1 buc., mai compactor ? 3 buc., buldoexcavator ? 8 buc., betoniera cu cadere libera actionata electric ? 2 buc., incarcator frontal ? 5 buc., autocamion minim 7, 5 t ? 1 buc., autobetoniera minim 5, 5 mc ? 1 buc., autobetoniera minim 9 mc ? 2 buc., autotractor ? 1 buc., autoutilitare ? 6 buc., aparat sudura pehd ? 2 buc., placa vibratoare ? 1 buc., motopompe ? 3 buc., grinda vibratoare ? 2 buc., laborator incercari fizico-mecanice profile m.b.m., b.ba.bp., mtz.. ? 1 buc. A.3) Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei resurselor umane minim necesare: - manager de proiect cu experienta pe lucrari similare cu cele pentru care se oferteaza si finantate din fonduri europene; - sef de santier; - responsabil tehnic cu executia (RTE) cu autorizatie valabila in domeniul Constructii civile, industriale, agrozootehnice; - responsabil tehnic cu executia (RTE) cu autorizatie valabila in domeniul Constructii edilitare si de gospodarire comunala; - responsabil tehnic cu executia (RTE) cu autorizatie valabila in domeniul Constructii rutiere, drumuri; - responsabil cu controlul calitatii (CQ) cu autorizatie valabila; - responsabil cu asigurarea calitatii (AQ).ISO 9001 sau echivalent. ISO 14001 sau echivalent. OHSAS 18001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Sistemul de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor
20%
Descriere: Propunerea tehnica
3.
Proceduri tehnice de executie
30%
Descriere: Propunerea tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, parter, camera 26, Targoviste, judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1) membrii comisiei de evaluare;2) reprezentantii autorizati sau imputerniciti ai ofertantilor;3) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 4 ?Sprijinirea dezvoltarii mediului de afaceri regional si local?, domeniul de interventie 4.1 ?Dezvoltarea durabila a structurilor de sprijinire a afacerilor de importanta regionala sau locala?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. +40-21-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40-21-310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  B-dul Independentei nr. 34, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130104, Romania, Tel. +40-245-612.344, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-611.893, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform prevederilor legale in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita ? Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse
Adresa postala:  Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea:  Targoviste, Cod postal:  130060, Romania, Tel. +40-245-207.612, Email:  [email protected], Fax:  +40-245-616.827, Adresa internet (URL):  www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2010 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer