Licitatie Publica - Lucrari de constructii, proiectare, executie si asamblare produse modulare pentru "Hangar de intretinere aeronave cu facilitati tehnice si operationale"
Anunt de participare (utilitati) numarul 20576/22.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA ROMANA DE AVIATIE ROMAVIA R.A.
Adresa postala: Bdul Dimitrie Cantemir 1, bl. B2, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040231, Romania, Punct(e) de contact: DAN SASU, Tel.316 9961, 3169962, In atentia: Marin CALIN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 316 9957, 3169962, Adresa internet (URL): www.romavia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de constructii, proiectare, executie si asamblare produse modulare pentru "Hangar de intretinere aeronave cu facilitati tehnice si operationale"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Oras Otopeni, jud.Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a).Proiectare, executie si/sau asamblare produs modular : hangar, corpuri facilitati tehnice si operationale, punct control; b).Proiectare si executie lucrari de infrastructura - retele de utilitati si de drumuri; c).Incadrarea peisagistica si lucrari de protectia mediului ;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213351-8 - Hangar de intretinere (Rev.1)
45213331-2-Cladiri aeroportuare (Rev.1)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.1)
45235320-2-Lucrari de constructii de zone de stationare a aeronavelor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare, executie si/sau asamblare produs modular : hangar, corpuri facilitati tehnice si operationale, punct control, cu lucrari de infrastructura, incadrare peisagistica si protectia mediului
Valoarea estimata fara TVA: 4, 400, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantie de participare, 100.000lei, valabila 90 zile;Garantie de buna executie de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bancare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181, calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: prezentarea formularelor nr.12 A, 12 B si 12C; - Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie: prezentare certificat constatator emis de O. R. C. ; - Persoane juridice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ; - Prezentare certificat de atestare fiscala valabil la 31.05.2007; - Prezentare Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la 31.05.2007. - Persoane juridice straine: Cazier fiscal, valabil la data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: - Informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani prezentare Formular nr. 3; - Bilantul contabil la 31.12.2006, vizat si inregistrat de organele competente ; Nivel minim: Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani sa fie de minim 20 milioane lei ( 6 milioane euro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie cu lucrari executate in ultimii 5 aniFormular nr.12F, cu recomandari de la beneficiari ; -Autorizatie emisa de A.A.C.R. pentru lucrarile care fac obiectul licitatiei; -Declaratie privind dotarile operatorului economic -Formular nr.12H; -Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere-Formular nr.12I; -Certificat ISO seria 9000 sau similar pentru ofertant.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
H1-RMV
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la casieria Romavia sau in cont nr.RO76 BITR BU1U SD01 0139 CC01
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2007 10:30
Locul: Sediul social al Romavia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte si comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.4021.319.51.80, Fax: 4021.319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu reglementarile legale privind achizitiile publice
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Romana de Aviatie ROMAVIA RA
Adresa postala: Bd. Dimitrie Cantemir nr., bl. B2, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040231, Romania, Tel.4021.316.99.61, Email: [email protected], Fax: 4021.316.99.57, Adresa internet (URL): www.romavia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2007 13:28