Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii: Realizarea sistemului de apa potabila si uzata, reabiliitarea DC 12,DC7, DC 111, construire gradinita si centru cultural


Anunt de participare numarul 112429/07.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat-Bogat Onkormanyzati Fejlesztesi Tarsulas
Adresa postala:  Siculeni nr.106, jud. Harghita, Localitatea:  Siculeni, Cod postal:  537 295, Romania, Punct(e) de contact:  Csaba Szentes, Tel. 0752-314376, Email:  [email protected], Fax:  0266-316951, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
asociatie de dezvoltare intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare intercomunitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii: Realizarea sistemului de apa potabila si uzata, reabiliitarea DC 12, DC7, DC 111, construire gradinita si centru cultural
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Siculeni, Ciceu, Mihaileni si Racu
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de constructii, instalatii si montaj: Realizarea sistemului de apa potabila si uzata; reabilitare DC 12, DC7, DC 111, construire gradinita si centru cultural
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini:
actiunea 1 - constructii drumuri 6499032 lei
actiunea 2 - contsructii sistem apa potabila si apa uzata 11775886 lei
aciunea 3 - cladiri si institutii 2708471 lei
total 20983389 lei
Valoarea estimata fara TVA: 20, 983, 389RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.02.2011 pana la 15.06.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare 419667, 00 lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului atribuit, fara TVA, se constituie prin retineri succesive si prin constituire, cu acordul partilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat si bugetele locale; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Certificat de inregistrare; Certificat de inregistrare cu scopuri TVA;
Persoane juridice straine: documente care atesta o forma de inregistrare/atestare emise de organele competente din tarile unde sunt rezidente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil (cu anexele sale si balanta de verificare) intocmit pentru exercitiul fiscal 2007, 2008, 2009
2. Dovada existentei prefinantarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Bilantul contabil trebuie sa certifice faptul ca candidatul/candidatii au inregistrat profit in anii fiscali precedenti, iar activele circulante nete sunt > 0 pe fiecare an.2. Minim 45% din valoarea contractului care urmeaza sa fie atribuit, adica 9.442.525 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara: finalizarea cu succes a cel putin unui contract similar de lucrari
2. Declaratia privind dotarile specifice
3. Informatii privind modul de organizare
4. Certificate ISO 9001, ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.- un contract de lucrari in valoare de 20.982.000 lei, care include construire drumuri in valoare de 6.499.000 lei, infiintare retea apa potabila si ape uzate in valoare de 11.775.000 lei si constructie cladiri, institutii in valoare de 2.708.000 lei, sau- trei contracte pe fiecare profil, adica un contract de construire drumuri in valoare de 6.499.000 lei, un contract de infiintare retea apa potabila si ape uzate in valoare de 11.775.000 lei si un contract de constructie cladiri, institutii in valoare de 2.708.000 lei2. Dotari specifice minime: statie de betonare, statie de asfalt, linie de asternare asfalt, formata din: repartizator asfalt-1 buc, cilindru compactor -2 buc, excavatoare pe pneuri-5 buc, autobasculante 8 ? 20 t.-5 buc, autogreder-1 buc, buldozer-1 buc, autobetoniere-4 buc, automacara 20 t.-1 buc, cilindru compactor terasmente(cu pneuri)-2 buc, mai mecanic-5 buc, aparat sudura polietilena-5 buc, aparat nivelo-metric leaser-3 buc, laborator pentru testari.3. Personal, din care: a) - 1 inginer, in constructii, cu experienta in domeniul constructiilor de minim 15 ani si experienta manageriala in executia de lucrari de constructie- 1 inginer, in constructii, specialitea drumuri si poduri, cu experienta- 1 inginer, in constructii, specialitatea Constructii hidrotehnice, constructii edilitare si de gospodarie comunala, cu experienta- 1 inginer, in constructii cu specialitatea Constructii Civile si Industriale, cu experienta- 1 inginer, in constructii, cu studii in managementul proiectelor, cu certificat CNFPAb) - inginer/ingineri atestat/atestati de catre MDRT ca RTE, sau echivalentul acestuia, pentru domeniul de atestare I, II si IX?.c) - 5 persoane autorizate de ISCIR, calificate in meseria sudor PE-HD- 1 inginer cu specializarea in constructii drumuri/constructii civile, avand functia CQ pentru domeniile drumuri si poduri, respectiv lucrari tehnico-edilitare- 1 inginer topograf, cu autorizatie OCPI- 1 coordonator lucrari electrice: inginer autorizat de ANRE pentru grad minim II B
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
In temeiul Ordinului ANRMAP nr. 51/2009 avand in vedere natura exceptionala a situatiei economice
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
cifra de afaceri, candidatii vor fi selectati in ordinea descrescatoare
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
35%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
65%
Descriere: oferta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2010 10:00
Locul: Siculeni, str. Principala nr. 106
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
responsabilul legal al candidatului, observator din partea APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  str Stravropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (040)213104641, Email:  [email protected], Fax:  (040)213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala:  str. Gheorghe Doja, nr. 6, Localitatea:  Miercurea Ciuc, Cod postal:  530132, Romania, Tel. 0266-310145, Fax:  0266-310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cfart. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat
Adresa postala:  Str. Principala nr. 106, Localitatea:  Siculeni, Cod postal:  537295, Romania, Tel. 0752314376, Email:  [email protected], Fax:  0266316951
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.12.2010 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer