Licitatie Publica - Lucrari de constructii (restaurare / reconstructie / refunctionalizare), inclusiv organizare de santier pentru proiectul ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe din zona Ansa
Anunt de participare numarul 125107/02.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: TRAIAN ICOBET, Tel. +40-245-207.612, Email: [email protected], Fax: +40-245-616.827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii (restaurare / reconstructie / refunctionalizare), inclusiv organizare de santier pentru proiectul ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe din zona Ansamblul Brancovenesc Potlogi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Ansamblul Brancovenesc Potlogi
Codul NUTS: RO313 - Dambovita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii (restaurare / reconstructie / refunctionalizare), inclusiv organizare de santier pentru proiectul ?Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe din zona Ansamblul Brancovenesc Potlogi?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
45110000-1-Lucrari de demolare de cladiri si de terasament (Rev.2)
45112700-2-Lucrari de arhitectura peisagistica (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini si a proiectului tehnic.
Valoarea estimata a achizitiei, incluzand eventualele lucrari similare noi ce pot fi achizitionate in conformitate cu prevederile art. 122 lit. j) din O.U.G. nr. 34/2006, este de 28.092.819, 32lei fara T.V.A.
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit este de 25.525.989, 32 lei fara T.V.A.
Valoarea estimata fara TVA: 28, 092, 819.32RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform prevederilor art. 122 lit. j) din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 500000 lei; Garantia de buna executie: 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Dambovita; Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 ? Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul major de interventie 5.1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea; Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate/documente valabile la data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale; Formularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Formularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006; copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.1.a) Se va atasa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul nr. 6 - Informatii generale completat.B.1.b.I) Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si pierdere) pe anii 2008, 2009 si 2010, inregistrate la administratia financiara si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente, din care sa rezulte respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii.- Documentele emise de autoritatile legale competente, care certifica respectarea cerintei minime obligatorii privind marimea cifrei de afaceri anuale medii (altele decat bilantul contabil, contul de profit si pierdere), trebuie sa fie depuse in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.B.1.b.II) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Declaratia pe proprie raspundere, in forma autentica, trebuie sa cuprinda informatiile solicitate, pentru care nu a putut depunde documentele, precum si faptul ca in tara de origine sau tara in care este stabilit nu se emit astfel de documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri anuala medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) sa fie de minim 55.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.1.a) Formularul nr. 8 - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Copiicontractele similare sau documente care sa ateste executarea categoriilor de lucrari solicitate (situatii de lucrari) pentru lucrari arhitectura, restaurare componente artistice, instalatii pentru cladiri monumente istorice, amenajari peisagistice ale zonelor verzi.Recomandari pentru contracte similare; copie dupa procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor pentru contractele inscrise in Formularul nr. 8, in scopul dovedirii cerintei de la pct. A.1); Autorizarea Statiei de betoane; Autorizarea Laboratorului de betoane; Autorizarea laborator restaurare; autorizatia pentru executia lucrarilor de instalatii electrice; B.2) Formularul nr. 9 ? Declaratieprivind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Pentru echipamentele inchiriate se va atasa in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul precontractele/contractele de inchiriere. Formularul nr. 11 - Informatii generale privind angajatii. Formularul nr. 12 - Personal ce va fi angajat in contract. Formularul nr. 13 -Angajamentul ofertantului privind resursele umane.Pentru fiecare dintre specialisti: Formularul nr. 14 - CV;copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale; copii ale autorizarilor si legitimatiilor ce dovedesc calificarea pe posturile de specialisti/responsabili solicitati, valabile la data deschiderii ofertelor; copii ale certificatelor sau referintelor emise de angajatori sau beneficiari care sa probeze experienta indicata in CV. Formularul nr. 15 - Angajament in nume personal. Angajament asigurare riscuri, ISO 9001, 14001, OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.1a)Cel putin un contract similar in ultimii 5 ani de executie lucrari de restaurare, conservare cladiri, monumente istorice categoria A sau similar care sa cuprinda: lucrari arhitectura monumente istorice, lucrari restaurare componente artistice, lucrari instalatii electrice si sanitare si lucrari peisagistice ale zonelor verzi, cu o valoarea de cel putin 25000000 RON fara TVA. b)Conditia de la lit. a) se considera a fi indeplinita si daca ofertantul a executat in ultimii 5 ani cel mult 4 contracte similare care au avut ca obiect cumulat executia unor lucrari de restaurare, conservare cladiri, monumente istorice categoria A sau similar care sa cuprinda lucrarile de la pct a) cu valoare cumulata de cel putin 25000000 RON fara TVA. A.2) 1.statie beton sau contracte cu furnizori betoane. 2.laborator gradul II3.laborator analize de restaurare. 4. Autopompa hidraulica beton, Troliu electric, Masina de fasonat otel-beton, Convertizor sudura, Macara de fereastra, Automacara, Autogreder, Compactor static, Topitor de bitum, Autocisterna cu dispozitiv de stropire A.3 a)Specialisti atestati Ministerul Culturii si Cultelor cu experienta restaurari monumente de minim 5 ani sau cel putin 1 contract de lucrari de restaurare monumente de categoria A sau B: 1.Specialist MCC Restaurare arhitectura, restaurare structuri istorice; 2.Specialist MCC inginerie instalatii; 3.Specialist MCC restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica; 4.Specialist restaurare lemn 5.Expert investigatii si tratamente biologice; 6.Specialist coordonare; 7.Expert consolidare b)Responsabili ai constructorului cu experienta in lucrari civile de minim 5 ani si minim 2 ani participare intr-un contract de lucrari restaurare monumente istorice: 8.Responsabil Tehnic cu Executia 9.Responsabil atestat cu asigurarea calitatii; 10.Responsabil cu protectia muncii; 11.Specialist restaurare arheologica 12.Expert restaurare arhitecturala (E), (F) 13.sef santier cu calificarea de inginer constructii civile, experienta minim 5 ani in executie de lucrari, in care sa fi participat la minim 1 lucrare de consolidare/restaurare monumente. Angajament asigurare riscuri, ISO 9001, 14001, OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 11:00
Locul: Consiliul Judetean Dambovita, Piata Tricolorului nr.1, parter, camera 26, Targoviste, jud. Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1)membrii comisiei de evaluare2)reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor;3)alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 5 - Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.1. - Restaurarea si valorificarea durabila a patrimoniului cultural, precum si crearea/modernizarea infrastructurilor conexe
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. +40-21- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40- 21- 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Strada Emil Zola, Nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 130104, Romania, Tel. +40?244?522.445, Email: [email protected], Fax: +40?244?522.452, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idInstitutie=42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Dambovita, Directia Achizitii Publice ? Servicii, Lucrari, Produse
Adresa postala: Piata Tricolorului nr. 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Tel. +40-245-207612, Email: [email protected], Fax: +40-245-616827, Adresa internet (URL): www.cjd.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2011 15:36