Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii retele de canalizare si statii de pompare a apei uzate in localitatile Botiz, Lazuri si Foieni


Anunt de participare (utilitati) numarul 131164/26.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala:  Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440210, Romania, Punct(e) de contact:  Monica - Tatiana Salajan, Tel. 0261/706058, Email:  [email protected], Fax:  0261/721056, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de constructii retele de canalizare si statii de pompare a apei uzate in localitatile Botiz, Lazuri si Foieni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Botiz, Lazuri si Foieni din judetul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia unei retele de canalizare in loc.Botiz (lungimea totala a conductei sub presiune 4.269 m si constructia a 4 statii de pompare.Constructia unei retele de canalizare in loc.Lazuri (lungimea totala a conductei sub presiune 4.549 m si constructia a 3 statii de pompare.Constructia unei retele de canalizare in loc.Foieni (lungimea totala a conductei sub presiune 5.779 m si constructia a 2 statii de pompare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Sectiunea II - Caietul de sarcini si Anexele sale sunt descrise lucrarile, cantitatile si fazele de lucrari ce trebuie executate.
Valoarea estim.min.(39822565 lei) reprezinta valoarea contr initial (val.totala estim.pt.lucrarile cuprinse in caietul de sarcini), iar cerintele min.se vor raporta la aceasta valoare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 39, 822, 565 si 41, 584, 574RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.de lucr.simil.cf.art.252, lit.k)OUG34/2006. Val.max 4, 42%din pret pt.lucr.cupr in caiet de sarc
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
34 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 790000 lei, Garantia de returnare a avansului (10% din pretul contr.) + 27% din val.avansului (destin.recup.prejud), Garantia de buna executie 10% din pretul contr.fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va efectua in lei, prin virament bancar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl."Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta", Decl.privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale despre ofertant, Decl.privind eligibilitatea, Decl.privind neincadrarea la art.181 din OUG nr.34/2006, Certif.de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul de stat, Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificat de cazier judiciar al companiei, Decl.privind neincadrarea la art.69^1 din OUG nr.34/2006, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani a ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 8400000 lei, Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani, Rapoartele auditorilor financiari sau cenzorilor pe ultimii 3 ani daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl si Lista lucr.exec. in ultimii 5 ani. Exp.ca exec.in contr.simil.Realiz. a min1contr.de lucr.de canalizare, Suma val.contr. prez de ofertant ca dovada a exp. similare, va fi de min 8.000.000 lei.Lista pers cheie propus. Exp.pers.cheie (CV), Decl.exclusiv si disponib. Pers.cheie: 1.Reprez.antrepenor- stud.sup.min.4 ani, exp. gen.min.5 ani, exp.specif: in mec.de impl.a pr.finant.de UE, exp.relev.in coord.lucr.in dom. infr.de apa si apa uz-min.3 ani, exp.ca reprez.antrepr.in contr.similare, part.in min.1 pr. de infr.de apa si apa uz in calit.de reperez antrepr. 2.Coordonator constr.- stud.sup.min.4 ani, dirig.de sant , exp. gen.min.5 ani, exp.specif: in mec.de impl.a pr.finant.de UE- min. 3 ani, exp.relev.in coord.lucr.de constr.in dom. infr.de apa si apa uz-min.3 ani, part.in min.1 pr. de infr.de apa si apa uz. 3.Ing.constructor- stud.sup.min.4 ani, exp. gen.min.5 ani, exp.specif: part.in min.1 pr. de infr.de apa si apa uz. 4.Ing.mecanic- stud.sup.min.4 ani, exp. gen.min.5 ani, exp.specif: part.in min.1 pr. de infr.de apa si apa uz.5.Ing.electric si SCADA- stud.sup.min.4 ani, exp. gen.min.5 ani, exp.specif: exp.in pr.de infr.apa/apa uz.incluz.si sist.SCADA, part.in min.1 pr. de infr.de apa si apa uz. 6. Sef sant.-3 pers., stud.sup/studii tehn/maistru, exp. gen.min.3 ani, exp.specif: conduc.unui santier de lucr.de constr.de retele de apa si apa uz.-min.3 ani. 7. Resp.sanat.si securit.in munca-stud.in dom.sanat.si securit.in munca, exp. gen.min.3 ani, exp.specif: exp.in dom. sanat.si securit.in munca-min.3 ani, exp.ca resp. sanat.si securit.in munca in min. 1 pr. de infr.de apa si apa uz.-min.2 ani. 8.Ing.asig.calit.- stud.sup.min.4 ani, exp. gen.min.3 ani, exp.ca Ing.asig.calit.-min.3 ani, exp.ca Ing.asig.calit.in min. 1 pr. de infr.de apa si apa uz.-min.2 ani. Pentru experti se vor prez.diplome si certif.profes., atestate, autoriz., adev, certif./recomandari. Decl.si Inf.priv.utilajele, echip.tehn. Nivel min-vibrocomp.3 buc, excavator-3 buc, foraj oriz.conducte-3 buc, sapator-3 buc, 5 tone < Camion < 20 tone ? 3 buc, Camion < 5 tone ? 3 buc. Inf.priv.subcontr. Certif. ISO 9001, Certif. ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
24/2011 SM-CL-09
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S123-204643 din 30.06.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2011 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2011 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, str.Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul "Extinderea si reabilitarea infrastructurii de apa si apa uzata in judetul Satu Mare" finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 2007 - 2013.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Pentru exp.in contr.similare se vor prez.certif de buna exec pt lucr cele mai import emise sau contrasemn de benef.publ sau privati, parti relev.din contr.sau alte docum relev. Pentru experti se vor prez. diplome si certif.profes., atestate, autoriz., adev, certif./recomandari sau alte docum edificatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala:  str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440210, Romania, Tel. 0261-759080, Email:  [email protected], Fax:  0261-721056
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer