Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii Scoala de Arte si Meserii Grup Scolar Pamfil Seicaru


Anunt de participare numarul 62373/28.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CIOROGARLA
Adresa postala: Soseaua Bucuresti, nr. 112, Localitatea: Ciorogarla, Cod postal: 077055, Romania, Punct(e) de contact: NICULINA CONSTANTIN, Tel.3131590, Email: [email protected], Fax: 3131590
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii Scoala de Arte si Meserii Grup Scolar Pamfil Seicaru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Ciorogarla judet Ilfov.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii necesare reareabilitarii obiectivului Scoala de Arte si Meserii Grup Scolar Pamfil Seicaru
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a lucrarilor de constructii pentru realizarea obiectivului Scoala de Arte si Meserii Grup Scolar Pamfil Seicaru este de 27.000.000 lei exclusiv TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 400000 lei si garantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale si surse proprii constituite la nivelul bugetului local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art. 181.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data de 10.09.2008 (in original sau copie legalizata), Certificat de inregistrare(copie stampilata de societate), certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant la data de 10.09.2008 (in original sau copie legalizata), Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale in termen de valabilitate la data de 10.09.2008 (in original sau copie legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: bilantul contabil pe anul 2007 la data de 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente (copie legalizata), fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ( trei) ani (2005, 2006 si 2007 ) sa fie minim 80.000.000 RON, rezultatul exercitiului financiar pe ultimul an (2007) sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completata conform modelului din formularul anexat si a anexei acestuia, declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractaniti, Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului, Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului, fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertant a cel putin doua contracte similare de executie lucrari de constructii civile complexe (infrastructura, suprastructura, arhitectura, instalatii electrice, sanitare, termice, avertizare incendiu, ventilatie si climatizare, finisaje, etc) cu valoare finala de minim 27.000.000 RON (exclusiv TVA) cu copie contracte, copie PVR si recomandare de la beneficiari; Sa aiba implementate si certificate: Sistemul de Management al Calitatii ISO 9001:2000, standardul de management de mediu ISO 14001:2004, standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2007 pentru lucrari de constructii civile sau echivalentele lor (este obligatorie prezentarea certificatelor).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
Autoritatea Contractanta este deja in intarziere fata de termenele stabilite de catre Inspectoratul Scolar Judet Ilfov si risca sa piarda fondurile alocate daca nu demareaza urgent lucrarile
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 999
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra sumei de 100 lei achitata la casieria Primariei Ciorogarla din comuna Ciorogarla judet Ilfov pana la data de 05.09.2008 12:00.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2008 11:00
Locul: Primaria comunei Ciorogarla judet Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1 imputernicit pentru fiecare ofertant cu imputernicire si copie act identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA CIOROGARLA
Adresa postala: Soseaua Bucuresti, nr. 112 Comuna Ciorogarla judet Ilfov , ,Localitatea: Ciorogarla, Cod postal: 077055, Romania, Tel.0213131590, Fax: 0213131590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2008 20:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer