Licitatie Publica - Lucrari de constructii-sediul DSVSA Dolj
Anunt de participare numarul 14722/18.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR DOLJ
Adresa postala: strada Fintina Popova, nr.30, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: GEORGE VALENTIN IOVAN, Tel.0728286337, Email: [email protected], Fax: 0251427545, Adresa internet (URL): www.ansv.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii-sediul DSVSA Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Craiova, str.Fintina Popova, nr.30
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Constructia este amplasata langa laboratorul sanitar veterinar, la adresa mentionata, si cuprinde birouri si dependinte specifice sectorului sanitar veterinar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cladirea este compusa din doua corpuri de cladire adiacente, cu respectarea fluxului din punct de vedere sanitar veterinar
Valoarea estimata fara TVA: 3, 316, 921RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-60.000 lei.Garantia de buna executie in suma de 330.000 lei se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pt.facturile partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea investitiei se face din subventii de la bugetul de stat sivenituri extrabugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere-acord de subcontractare care nu trebuie sa fie mai mare de 50% si mai mic de 20% din valoarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia de eligibilitate, declaratia conf.art.181 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala pt.plata datoriilor la bugetele local si general consolidat la data de 31.03.07, declaratia pt.calitatea de participant la procdura, certificat constatator ORC, copie de pe CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de cel putin 2.000.000 euro, sustinere financiara de catre alta persoana(daca este cazul), bilanturile contabile pe ultimii trei ani, informatiiprivind capacitatea financiara si evolutia bonitatii financiare,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii trei ani, experienta similara-cel putin doua lucrari de aceeasi valoare si complexitate cu recomandari din partea benefic.si vizate de catre ISC.Detalii in fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata caietului de sarcini-prin numerar la casieria unitatii sau O.P.in contul DSVSA DoljRO56TREZ2915009XXX000258-Trezoreria Craiova
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2007 19:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 02:00
Locul: Craiova, str.Fintina Popova, nr.30.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau imputerniciti.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Informatii suplimentare de la sediul DSVSA Dolj, comp.achizitii-investitii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropleos, nr.6., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str.N.Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251/418568, Email: [email protected], Fax: 0251/415600, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5(cinci) zile de la data luarii la cunostinta a actului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Dolj
Adresa postala: str.Fintina Popova, nr.30, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200738, Romania, Tel.0251/425623, Email: www.dsvdj.ro, Fax: 0251/425623, Adresa internet (URL): www.ansa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2007 13:06