Licitatie Publica - Lucrari de constructii, servicii de proiectare si achizitie echipamente, punere in functiune si validare IQ si OQ pentru proiectul INSTITUTUL DE CERCETARI PENTRU AGRICULTURA SI MEDIU
Anunt de participare numarul 112312/03.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel. +4 0232 407575, Email: [email protected], Fax: +4 0232 407575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, servicii de proiectare si achizitie echipamente, punere in functiune si validare IQ si OQ pentru proiectul INSTITUTUL DE CERCETARI PENTRU AGRICULTURA SI MEDIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu, nr. 3
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, servicii de proiectare si achizitie echipamente, punere in functiune si validare IQ si OQ pentru proiectul INSTITUTUL DE CERCETARI PENTRU AGRICULTURA SI MEDIU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
71340000-3-Servicii integrate de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii, servicii de proiectare si achizitie echipamente, punere in functiune si validare IQ si OQ pentru proiectul INSTITUTUL DE CERCETARI PENTRU AGRICULTURA SI MEDIU
Valoarea estimata fara TVA: 18, 449, 734RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 200000.00 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor realiza din fonduri POSCCE prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea . In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.- declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
- neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006.- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 .
1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formular 03 - in original
2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local.
3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilorde asigurari sociale la bugetul general consolidatPersoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de originea. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data deschiderii ofertelor.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Informatii privind sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o alta persoana (art. 186 din OUG nr. 34/2006)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medieanuala a ofertantului pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie de minimum 35.000.000 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica si profesionalaInformatii privind dotarile specifice
Informatii privind asigurarea calitatii serviciilor si lucrarilor
Experienta similara
Informatii privind subcontractorii
Informatii privind asociereaInformatii referitoare la respectarea obligatiilor privind conditiile de munca si protectia muncii
Standarde de asigurare a calitatii
Standarde de protectie a mediului
Standarde de protectie a muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ca cerinta minima obligatorie pentru executantul lucrarii este indeplinirea si finalizarea cu succes, in ultimii 5 ani, a cel putin un contract in valoare minima de 4.500.000, 00lei, Cerinte minime pentru expertii cheie propusi pentru realizarea contractului: Arhitect - Sef proiect cu experienta pentru lucrari de natura si complexitatea lucrarilor ofertate? minim 5 ani vechimeProiectanti specialitate ? structura, instalatii electrice/sanitare/termice/gaze (una sau mai multe persoane care trebuie sa cumuleze toate specializarile) ? minim 2 ani vechimeSef punct de lucru, cu experienta in lucrari de constructii civile si industriale ? minim 2 anivechimeResponsabil tehnic cu executia ? atestat tip MLPAT (constructii, instalatii, echipamente, etc.) sau echivalent ? minim 5 ani vechime
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2011 18:00
Locul: Sistemul Electronic de Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice, Axa prioritara 2 - Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Domeniul major de interventie 2.2 -Investitii in infrastructura de CDI, Operatiunea 2.2.1: Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri CD (laboratoare, centre de excelenta)
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 21 3104642, Fax: +40 21 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. +40 232 260600, Email: [email protected], Fax: +40 232 255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu nr. 3, ,Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel. +40 232 407575, Email: [email protected], Fax: +40 232 407575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2010 16:42