Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii, servicii de proiectare si furnizare aferente proiectului integrat aprobat prin contractul nr. C322040844000023, pentru comuna Prundeni, judetul Valcea


Anunt de participare numarul 91033/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PRUNDENI
Adresa postala: Comuna Prundeni, satul Prundeni, judetul Valcea, Localitatea: Prundeni, Cod postal: 247525, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN MIU, Tel.0250810399, Email: [email protected], Fax: 0250810399, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Publica Locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, servicii de proiectare si furnizare aferente proiectului integrat aprobat prin contractul nr. C322040844000023, pentru comuna Prundeni, judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Prundeni, judetul Valcea
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, furnizare bunuri si servicii de proiectare aferente proiectului integrat aprobat prin contractul nr. C322040844000023, pentru comuna Prundeni, judetul Valcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
39150000-8-Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie pentru: Conform listei de cantitati atasate
Infiinatrea sistemului de canalizare-retea publica de apa uzata si statie de epurare
*lucrari de executie/dotari 6926969 lei, *proiectare si asistenta tehnica 163600 lei *TOTAL 21, 8Km RETEA SI STATIE DE EPURARE 7090569 LEI
Extinderea retelei publice de apa poatbila
*lucrari de executie/dotari 376715 lei, *proiectare si asistenta tehnica 8200 lei *TOTAL 3, 674Km RETEA APA 384915 LEI
Imbunatatirea retelei de drumuri de interes local care asigura legatura cu DJ 645 si cu DN 64 prin modernizarea a doua drumuri comunale
*lucrari de executie/dotari 1112707 lei, *proiectare si asistenta tehnica 28200 lei *TOTAL 0, 81Km RETEA DRUM 1140907 LEI
Prima infiintare si dotare a centrului de ingrijire pentru copii scolari(after school)
*TOTAL DOTARI 78860 LEI
Conservarea specificului local si a mostenirii culturale
*TOTAL DOTARI 78860 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 8, 774, 111RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
*Garantia de particip 100000 lei-cf. art86 lit.a-HG 925/2006 modificata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitareFonduri nerambursabileBuget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERE sau ACORD DE SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FORMULARUL NR. 12 C - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie FORMULARUL NR. 12A
Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta obligatorie FORMULARUL NR. 12B
Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului SAU Autorizatie de functionare SAU Altele echivalente FORMULARUL NR. 12B
Persoane juridice/fizice straine - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul trebuie sa prezinte
ultimul bilant contabil (30.06.2009)
-Ofertantul va face dovada ca are o
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, Formularul 2 Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
*vizat si inregistrat de organele competente, trebuie sa fie pozitiv*cel putin egala cu valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit(2.225.238 euro sau 8.774.111 lei)*a inregistrat profit la fiecare sfarsit de an fiscal (2006-2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Ofer va face dov are in portofoliu luc de executie pt retele de apa si canalizare*Ofer va face dov are in portofoliu luc de drum*Ofer va face dov ca a mai exe in ultimii 5 ani calendaristici*Capaci teh necesara realizarii retea de canal, apa si a lucr de modernizare a drum ofert dov ca detine un parc minimal de echipamente si utilaje: Cilindru compactor/echivalent; Reepartizator mixturi asfalt/echivalent; Autogreder/echivalent; Autobasculanta/echivalent; Masina de taiat rosturi/ echivalent; Masina de raspandit emulsie bituminoasa/echivalent; Mai compactor/echivalent; Motopompa/echivalent; Matura mecanica pe tractor/ echivalent; Buldoexcavator/echivalent; Laborator de grad II autorizat ISC/echivalent; Aparat de sudura poplietilena cap la cap/echivalent; Aparat de sudura prin electrofuziune/echivalent; Autocamion transport/echivalent; Dovada ca detine sau are un contract cu o statie de mixturi asfaltice care are capacitatea sa livreze in max 12 ore de la solicitarea ofert materie prima pe toata durata impleme pr si in conditiile impuse conform normativelor tehnice SR 7970 si SR 174-2*Capacitatea profesionala necesara realizarii lucrarilor la reteaua de canalizare, alimentare cu apa si a lucrarilor de modernizare a drum ofertantul face dov ca detine cel putin urmatoarea echipa pentru executia lucrarilor specifice modernizarii unor drumuri:
-Inginer hidrotehnist sau Inginer instalator si inginer de drumuri care a intocmit in ultimii 5 ani proiecte tehnice, detalii de executie si toate documentele complementare acestora, in calitate de coordonator de proiect sau echivalent
-Sef santier cu minim 2 proiecte de executie in ultimii 5 ani, angajati cu contract de munca pe perioada nedeterminata
-Responsabil Tehnic cu Executia atestat Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Locuintelor,
-Responsabil Controlul Calitatii (RCQ)
-Responsabil protectia muncii atestat recunoscut de Ministerul Muncii, cu urmatoarele calificari
-Personal tehnic specializat pentru utilajele solicitate Sudori polietilena Electricieni-Standardele de asigurare a calitatii
-Standardele de protectie a mediului
-Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
*min una din fiecare-exe in ult 5ani calen a caror val insumata este mai mare sau egala cu 7000000Lei*luc de modern pt drum execut.in ultimii 5 ani calen a caror val insumata este mai mare sau egala cu1000000Lei*cel putin 1lucare pt modern drum de min1km*Ofert face dovada ca utilajele si mijloacele de transp.soli sunt in proprietate sau la dispoz lui*Ing hidro/inst pt compon retea canalalim cu apa val de exec(PT+DE executat)insumata mai mare sau egala cu7000000lei pt compon drum cu o val de exec(PT+DE executat) insumata mai mare sau egala cu1000000lei*Sef santier pt compon retea canalalim cu apa(luc coordonate) cu o val de exec de min3500000lei, pt compon drum(luc coordonate) cu o val de exec de min 500000Lei*angajat cu contr de munca pe per nedeterm, atat pt compon canalalim apa specifica constat edil/hidro cat si drum speci drum*angajat cu contr de munca pt per nedeterm atat pt compon canalalim apa cat si compon drum*coordSSM in bazaHG300/2006auditor in domeniulSSM eval de risc, angaj cu contr de munca pt per nedeterm, atat pt.compon canalalime apa cat si drum*autorISCIR sau alt organism echival, abiltat pt pers fiz/jur straine pt proced de sud cap la cap si pt proced de sud prin electrofuz, angaj cu contr de munca pt per nedeterm*autoriz gr3B, angaj cu contr de munca pt per nedeterm*Dov implem sist manager al calit cfSREN ISO9001:2000pt activ de exec a retelei de alim apa/canal si drumuri SAU echival*Dov cf certif sist manag al sana si sec OHSAS18001:2004 SAUechiv *Dec prop raspund pt respect standard de protectie a muncii*Dov Sist Com de Mana Eco AuditEMAS sau SRENISO14001:2005pt activ de exec a retelei de alim apa/canal si drum SAU echiv Dov ca statia mixturi asfaltice resp toate cond de mediu*Auto de Med Dov ca se asig in mom evac eflux ca urmare a prot de ep cond de calit impuse de NTPA001/2002CN Ape Rom siNE-12566-3
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14 din 14.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2009 12:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante Consiliul Local Prundeni -Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentanti ai operatorilor economici care au depus oferte si orice persoana interesata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL NATIONAL PENTRU DEZVOLTARE RURALA SI PESCUIT, AXA III - CALITATEA VIETII IN ZONELE RURALE SI DIVERSIFICAREA ECONOMIEI RURALE, MASURA 322 RENOVAREA, DEZVOLTAREA SATELOR, IMBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI POPULATIA RURALA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRI RURALE
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Valcea
Adresa postala: scuarul Revolutiei, nr. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 204182, Romania, Tel.0250739120, Email: [email protected], Fax: 0250732207, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in orice faza a procedurii de atribuire, in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator a actului considerat nelegal, conform art. 256 alin. 1, lit. b, 255 si 281 alin 1 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Prundeni - Serviciul juridic
Adresa postala: satul Prundeni, Localitatea: Prundeni, Cod postal: 247525, Romania, Tel.0250810399, Email: [email protected], Fax: 0250810399
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2009 16:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer