Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii si instalatii la obiectivul de investitii: Sediul D.G.F.P. Salaj si servicii de proiectare tehnica pentru constructii


Anunt de participare numarul 31853/11.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala a Finantelor Publice Salaj
Adresa postala: 22 Decembrie 1989, 2, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450031, Romania, Punct(e) de contact: Laurentiu Butiri, Tel.0260 662309, Email: [email protected], Fax: 0260 610249
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii si instalatii la obiectivul de investitii: Sediul D.G.F.P. Salaj si servicii de proiectare tehnica pentru constructii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zalau, Piata Iuliu Maniu, nr 15, judetul Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia lucrarilor de constructii, instalatii si montaj utilaje tehnologice ramase de executat in vederea finalizarii si punerii in functiune a obiectivului de investitii: Sediul D.G.F.P. Salaj si Servicii de proiectare-adaptare si dupa caz reproiectare a unor solutii tehnologice ca urmare a modificarilor conditiilor initiale si a legislatiei in domeniul constructiilor. Cod CPV 45200000 pentru lucrari si Cod CPV 74200000 pentru servicii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului este de 1355660 lei - fara TVA. Obtiunea de achizitionare a unor lucrari suplimentare: DA, doar in cazurile care se incadreaza in prevederile art. 122 din O.U.G. 34/2006
Valoarea estimata fara TVA: 1, 355, 660RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie de 13600 lei-scrisoare de garntie bancare sau depunere cu OP.Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5% din situatiile de plata - fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform articolului 180 O.U.G. 34/2006
Declaritie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
Certificat de atestare fiscala privind plata la zi a obligatiilor fata de bugetul consolidat al statului (in original sau copie legalizata)
Certificat de atestare fiscala privind plata la zi a obligatiilor fata de bugetul local din raza teritoriala de arondare a ofertantului (original sau copie legalizata)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani din activitatea de constructii motaj sa fie mai mare de 5000000 lei - fara TVA Ofertantilor din grupa IMM-urilor este aplicabila Legea 346/2004
Profit net pozitiv pe ultimi 3 ani contabili conform bilantului contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare unei lucrari similare finalizate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 600000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
Programul calitatii
10%
Descriere:
3.
Costul serviciilor de proiectare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Se obtine prin solicitare scrisa la autoritatea contractanta. Aceasta se va pune la dispozitie pe suport hartie. Se plateste la caserie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2007 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Ofernatii pot vizita obiectivul si amplasamnetul in prezenta reprezentantului beneficiaruluiPrezentul anunt inlocuieste anuntul cu nr 31653/10.09.2007 transmis in sistem.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr 38, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic din cadrul D.G.F.P. Salaj
Adresa postala: Str, 22 Decembrie 1989, nr 2, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450031, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2007 10:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer