Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii si instalatii pentru Ateliere la Scoala cu clasele I-VIII Lazuri


Anunt de participare numarul 30007/28.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala de Arte si Meserii Lazuri
Adresa postala: Lazuri str Principala nr 21, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 447170, Romania, Punct(e) de contact: Eva Gabor, Tel.0261-753215, Email: [email protected], Fax: 0261-753215, Adresa internet (URL): scoala
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii si instalatii pentru Ateliere la Scoala cu clasele I-VIII Lazuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Str. Principala nr. 32, loc. Lazuri, jud. Satu Mare, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare cladire existenta (arhitectura, instalatii termice) si lucrari de constructii si instalatii cladire noua (arhitectura, rezistenta, instalatii electrice, temice si sanitare).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- supr. constr. propusa Sc=231, 25mp, - sup. desf. propusa Sd=462, 5 mp, - sup. utila propusa Su=370, 0 mp
Valoarea estimata fara TVA: intre 770, 000 si 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2007 pana la 01.10.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara, conform modelului din vol. IV-formular nr.11, cuantum de 6000RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea din alocatiile bugetare puse la dispozitie din fonduri guvernamentale cu aceasta destinatie; plata pe baza de situatii de lucrari aprobate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatori economici inregistrati conform legii din tara de origine (SRL, SA, etc)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Clauze contractuale specifice contractelor de achizitie de lucrari publice conform prevederilor OU.34/2006
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - formular nr.12A
2. Declaratie privind neincadraea in situatiile prv. in art.181 din OU34/2006 - formular nr.12B
3. declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 12C
4. Certificat constatator ORC sau similar
5. Cazier fiscal
6. Certificat deatestare fiscala privind plata obligatiilor fata de bugetele locale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil 2004, 2005, 20062. Declaratie bancara privind limita de acces la acces la credit sau disponibilitatea resurselor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani cel putin 2300000 RON2. Acces la resurse reale negrevate de datorii de cel putin 260000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr.12F si copie dupa cert. de receptie la terminarea lucrarilor
2. Formular 12 G, 12 H si 12 L
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cel putin 1 lucrare de min. 260000RON finalizata in ultimii 5 ani sau cel putin 2 lucrari in val. de min. 400000 RON finalizate in ultimii 5ani2. Limita admisa pentru subcontractare - 30%
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
956/01.08.2006
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 6000 RON
Conditii si modalitate de plata: Scrisoare de garantie de participare, fromular nr.11
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.09.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2007 10:00
Locul: Str. Principala nr.32, Lazuri
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a unei decizii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Scoala cu clasele I-VIII Lazuri
Adresa postala: str. Principala nr.32, Localitatea: Lazuri, Cod postal: 447170, Romania, Tel.0261753215, Email: [email protected], Fax: 0261753215
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer