Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii si proiectare pentru "Hangar intretinere aeronave cu facilitati tehnice"


Anunt de participare (utilitati) numarul 62132/26.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA ROMANA DE AVIATIE ROMAVIA R.A.
Adresa postala: Bdul Dimitrie Cantemir 1, bl. B2, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040231, Romania, Punct(e) de contact: DAN SASU, Tel.021 316 9965, 031 405 8784, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021 316 9957
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de constructii si proiectare pentru "Hangar intretinere aeronave cu facilitati tehnice"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Oras Otopeni, jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare, executie si/sau asamblare produs modular: hangar, corpuri facilitati tehnice si operationale, punct control.
Proiectare si executie lucrari de infrastructura, retele de utilitati si drumuri.
incadrarea peisagistica si lurari de protectia mediului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213351-8 - Hangar de intretinere (Rev.1)
45213331-2-Cladiri aeroportuare (Rev.1)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.1)
45235320-2-Lucrari de constructii de zone de stationare a aeronavelor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ansamblul de constructii pentru care urmeaza sa se atribuie contractul va fi alcatuit din urmatoarele corpuri de cladiri: hangar de intretinere aeronave; corp facilitati tehnice.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 100000 lei valabila 90 zile; Garantie de buna executie de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite bancare si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Prezentare declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile art. 181 si calitatea de participant la procedura.
Persoane juridice romane: certificat constatator emis de ORC; certificat de atestare fiscala valabil la 31.07.2008; certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la 31.07.2008.
Persoane juridice straine: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; cazier fiscal, valabil la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Informati generale din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; bilant contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente; nivel minim: cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3 ori valoarea estimata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie cu lucrari executate in ultimii 5 ani, cu recomandari de la beneficiari; autorizatie emisa de AACR pentru lucrarile care fac obiectul licitatiei; declaratie privind dotarile operatorului economic; declartie privind personalul angajat si cadrele de conducere; certificat ISO seria 9000 sau similar pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
H1-RMV/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la casieria ROMAVIA sau in cont RO76 BITR BU1U SD01 0139 CC01
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2008 10:30
Locul: Sediul social al ROMAVIA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 4641, Fax: 021 310 4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 5, sector 5 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 5180, Fax: 021 319 1674
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ROMAVIA R.A.
Adresa postala: B-dul Dimitrie Cantemir 1, bl. B2, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040231, Romania, Tel.021 316 9965, Fax: 021 316 9957
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2008 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer