Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii si servicii de proiectare


Anunt de participare numarul 75305/10.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL DE CHIMIE MACROMOLECULARA PETRU PONI
Adresa postala: Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Localitatea: Iasi, Cod postal: cod postal 700487, Romania, Punct(e) de contact: DANIEL CONDREA, Tel.0232-217454, Email: [email protected], Fax: 0232-211299, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de cercetare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare stiintifica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii si servicii de proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Institutul de Chimie Macromoleculara Petru Poni, Aleea Gr. Ghica Voda 41A, 700487 Iasi, judetul Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii si servicii de proiectare pentru proiectul CENTRU DE CERCETARI AVANSATE PENTRU BIONANOCONJUGATE SI BIOPOLIMERI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii si servicii de proiectare pentru proiectul CENTRU DE CERCETARI AVANSATE PENTRU BIONANOCONJUGATE SI BIOPOLIMERI, conform Documentatiei de atribuire atasata
Valoarea estimata fara TVA: 3, 876, 483RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 5000 lei.Garantie de buna-executie a contractului: 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica.Plata: pe faze determinante de executie, in 30 zile de la primirea facturii, dupa receptiafazei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea completata - Formularul 1;2. Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 2.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, b, c1, d si e din O.U.G. nr. 34/2006 - Formularul 3.4. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.5. Certificat de inregistrare pentru persoane juridice CUI.Pentru punctul 4 si 5 se pot depune documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original si copie legalizata tradusa in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale - Formularul 4.2. Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de organele competente, in copie. Pentru anul 2008 societatiile care nu au depus si inregistrat bilantul la organele competente, se accepta bilantul la data 30.06.2008 (vizat si inregistrat de organele competente) insotit de balanta de verificare in original intocmita la data de 31.12.2008.
3. Dovada ca a realizat profit contabil pe ultimii 3 ani financiari incheiati.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 5 ani- Formularele 5 si 5a.
2. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (Formularul 7).
3. Informatii privind personalul disponibili pentru echipa de executie a contractului (Formularul 7a).
4. CV-uri si copii dupa contracte de munca, si/sau acte aditionale la contractele de munca, si/sau angajamente de participare care sa demonstreze disponibilitatea de implicare in echipa ofertantului propusa pentru executia contractului, vechimea in domeniul de activitate, copii dupa certificarile solicitate pentru echipa ofertantului.
5. Informatii referitoare la echipamentele specifice lucrarilor de proiectare, constructii montaj - Formularul 8.
6. Dovada ca a implementat un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001:2000 (sau echivalent).
7. Dovada ca a implementat un sistem de management al mediului conform standardului SR-EN 14000 :2005 (sau echivalent).
8. Ofertantul va face dovada realizarii de proiectare si lucrari de constructii-instalatii in ultimii 5 ani (2004-2008) - anexa 5a.
9. Ofertantul va face dovada ca a realizat in ultimii 5 ani (2004-2008) contracte de servicii de proiectare constructii civile si industriale in valoare de cel putin 100000 lei (ron) - conform anexa 5b.
10. Ofertantul va face dovada ca a realizat in ultimii 5 ani (2004-2008) contracte de lucrari in domeniul constructiilor, in valoare de cel putin 1000000 lei (ron) - conform anexa 5c.
Pentru punctul 9 si 10 se vor prezenta copii dupa contracte/rapoarte de activitate/alte documente similare aferente demonstrarii experientei similare.11. Cel putin1 recomandare din partea beneficiarilor contractelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2009 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2009 10:00
Locul: SediulInstitutuluidin municipiul Iasi, Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Iasi, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiectul Centru de cercetari avansate pentru bionanoconjugate si biopolimeri, POS-CCE, Axa 2, IntelCentru, Proiect 88, COD SMIS-CSNR 2213, Contract 03/01.03.2009, operatiunea 2.2.1. din cadrul Axei prioritare 2(POS CCE).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/255.907, Email: [email protected], Fax: 0232/255.907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul de Chimie Macromoleculara Petru Poni
Adresa postala: Aleea Gr. Ghica Voda nr. 41A, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700487, Romania, Tel.0232/217.454, Email: [email protected], Fax: 021/211.299, Adresa internet (URL): www.icmpp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2009 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer