Licitatie Publica - Lucrari de constructii si servicii de proiectare pentru proiectul ?Centrului de cercetare-dezvoltare in domeniul factorilor de risc fizico-chimici si microbiologici din mediu: apa, aer, aliment, cu implicatii in protectia mediului si siguranta si securita
Anunt de participare numarul 108935/04.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE SANATATE PUBLICA
Adresa postala: STR. DR. LEONTE ANASTASIEVICI NR.1-3, SECTOR 5, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050463, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN DUMITRESCU, Tel. 0213183620, Email: [email protected], Fax: 0213123426, Adresa internet (URL): www.insp.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii si servicii de proiectare pentru proiectul ?Centrului de cercetare-dezvoltare in domeniul factorilor de risc fizico-chimici si microbiologici din mediu: apa, aer, aliment, cu implicatii in protectia mediului si siguranta si securitatea alimentului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: la sediul Centrului Regional de Sanatate Publica Iasi, Str. Victor Babes, nr. 14, Iasi
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectul de reamenajare a spatiului si de asigurare a functionalului necesar noului centru de cercetare, cuprinde:
- refunctionalizarea , compartimentarea pe orizontala si modernizarea spatiilor rezultate,
- montare timplarie interioara si exterioara, - realizarea instalatiilor electrice
- realizarea instalatiilor sanitare
- realizarea instalatiilor de stins incendiu
- realizarea instalatiilor de ventilare-climatizare
De asemenea, se impune proiectarea pentru realizarea urmatoarelor lucrari:
- realizarea trotuarelor;
- realizarea sistematizarii verticale cu asigurarea colectarii apelor pluviale si prevederea de rigole care sa asigure indepartarea rapida a apei de pe amplasament;
Se vor respecta prevederile Normativului de proiectare 051/2001 ?Normativ pentru adaptarea cladirilor civile la exigentele persoanelor cu handicap.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 Serviicii de proiectare
Lot 2 Executie lucrari de constructii
Valoarea estimata fara TVA: 2, 237, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantii de participare: Lot 1- 3000 lei, Lot 2- 40000 lei In cazul IMM 50% din cuantumul precizat si garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale: Finantarea este asigurata de Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica pentru Proiect 137, COD SMIS-CSNR 2662, Contract 14/01.03.2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie de eligibilitate-declaratie privind neincadrarea la art 181
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura
-Certificat constatator de la Registrul Comertului
-Certificat de inregistrare de la Registrul Comertului
-Certificat atestare fiscala privind taxele si impozitele de la bugetul general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale
-Copie dupa ultimul bilant contabil depus
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor prestari de servicii si executii de lucrari in ultimii 5 ani
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
- Informatii privind personalul disponibil pentru echipa de executie a contractului
- Informatii privind dotarile specifice.
- Ofertantul va face dovada ca a implementat un sistem de management al calitatii conform standardului SR-EN-ISO-9001:2000 (sau echivalent) - in domeniul serviciilor de proiectare si a lucrarilor de constructii-instalatiipentru industria farmaceutica, institute de cercetare si spitale. Se va prezenta o copie dupa certificat.
- Ofertantul va face dovada ca a implementat un sistem de management al mediului conform standardului SR-EN ? 14001:2005 (sau echivalent) - in domeniul serviciilor de proiectare si a lucrarilor de constructii-instalatiipentru industria farmaceutica, institute de cercetare si spitale. Se va prezenta o copie dupa certificat.- Ofertantul se angajeaza caproiectarea si constructia obiectului de investitiesa respecte cerintele standardelor tip ISO 14001:2005 (sau echivalent) - Controlul mediului interior: parametri de temperatura si umiditate.
- Ofertantul va face dovada ca a implementat un sistem de management al sanatatii si securitatii in munca conform standardului OHSAS ? 18001:2007 (sau echivalent) - in domeniul serviciilor de proiectare si a lucrarilor de constructii-instalatiipentru industria farmaceutica, institute de cercetare si spitale. Se va prezenta o copie dupa certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2010 12:00
Locul: Sediul INSP, sala de lectura Biblioteca, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect 137, COD SMIS-CSNR 2662, Operatiunea 2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri CD, din cadrul Axei prioritare 2 ? Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare a Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (POS CCE)
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str.Spaliul Independentei, nr 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021021395183, Fax: 021 3191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termemul de depunere a contestatiilor este de 5 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Sanatate Publica
Adresa postala: Str. dr. Leonte nr. 1-3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050463, Romania, Tel. 0213183619, Email: [email protected], Fax: 0213123426, Adresa internet (URL): www.insp.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2010 14:50