Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii si servicii de proiectare pentru proiectul CENTRU DE CERCETARE-DEZVOLTARE IN DOMENIUL FACTORILOR DE RISC FIZICO-CHIMICI SI MICROBIOLOGICI DIN MEDIU: APA, AER, ALIMENT, CU IMPLICATII IN PROTECTIA MEDIULUI SI SIGURANTA SI SECURIT


Anunt de participare numarul 90722/11.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Sanatate Publica Iasi
Adresa postala: Str. V. Babes, nr. 14, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700465, Romania, Punct(e) de contact: Iuliana Lidia Rusu, Tel.0232 410399, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0232 210399, Adresa internet (URL): www.pub-health-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii si servicii de proiectare pentru proiectul CENTRU DE CERCETARE-DEZVOLTARE IN DOMENIUL FACTORILOR DE RISC FIZICO-CHIMICI SI MICROBIOLOGICI DIN MEDIU: APA, AER, ALIMENT, CU IMPLICATII IN PROTECTIA MEDIULUI SI SIGURANTA SI SECURITATEA ALIMENTULUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Institutul de Sanatate Publica Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de proiectare
lucrari de constructii si instalatii
montaj utilaje tehnologice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
71340000-3-Servicii integrate de inginerie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare
lucrari de constructii si instalatii
montaj utilaje tehnologice
Valoarea estimata fara TVA: 2, 460, 268RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.12.2009 pana la 30.07.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
5000 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare nerambursabila POS CCE fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participantDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) vizate si inregistrate de organele competente, in copie.Documentele depuse de persoanele juridice straine vor fi traduse in limba romana si se vor prezenta in copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri pe ultimii trei ani fiscali incheiati (2006-2008) de: 4.920.536 lei/an fiscal. (RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii si executii de lucrariin ultimii 5 ani, Informatii privind personalul disponibil pentru echipa de executie a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la echipamentele specifice serviciilor de proiectare, lucrarilor de constructii montaj
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.11.2009 12:00
Locul: Institutul de Sanatate Publica Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare ISP Iasi si reprezentatii legali
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Operatiunea 2.2.1. Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri CD, din cadrul Axei prioritare 2 Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare a Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice (POS CCE).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilil National pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre actul pe care contestatarul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comoartimentul Juridic si Contencios ISP Iasi
Adresa postala: Str. Victor Babes, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700465, Romania, Tel.0232 410399, Email: [email protected], Fax: 0232 210399, Adresa internet (URL): www.pub-health-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2009 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer