Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii: Sistemul centralizat de canalizare si Statie de Epurare, Comuna Dragotesti, Jud. Dolj Modernizare drumuri in comuna Dragotesti, Judetul Dolj


Anunt de participare numarul 83173/27.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGOTESTI
Adresa postala: COMUNA DRAGOTESI, Str. TUDOR VLADIMIRESCU, Nr. 2, DOLJ, Localitatea: Dragotesti, Cod postal: 207240, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Dragotesti, jud. Dolj, Tel.0251456355, In atentia: Dinca Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0251456355, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii: Sistemul centralizat de canalizare si Statie de Epurare, Comuna Dragotesti, Jud. Dolj Modernizare drumuri in comuna Dragotesti, Judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Dragotesti, judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE CANALIZARE:
OBIECT 1 STATIA DE EPUARE
Pregatirea platforma pentru constructii
Constructii civile
Instalatii electrice
Instalatii de incalzire
Instalatii hidrotehnice
Instalatii hidro-mecanice
Montaj echipamente hidro-mecanice
Drum acces si platforme interioare din balast
Alimentare cu energie electrica
Alimentare cu apa conducta pehd dn 90
Imprejmuire+iluminat exterior
Conducta evacuare ape epurate pvc dn250
Gura de varsare
OBIECT 2 RETELE DE COLECTARE
Pozare conducte pvc gravitationale si pehd sub presiune, dn 250. terasamente si instalatii sanitare
- DJ 641
- Strada LIBERTATII
- Strada NICOLAE BALCESCU
- Strada IC BRATIANU
- Strada ARGETOIENILOR
- Strada 1 DECEMBRIE
Pozare conducte pvc gravitationale si pehd sub presiune, dn 315. terasamente si instalatii sanitare
- DJ 641
Pozare conducte refulare pehd, dn 90 terasamente si insalatii sanitare
Pozare conducte pvc, dn 250 pentru strazile modernizate. Terasamente si instalatii sanitare
- Strada LIBERTATII
- Strada NICOLAE BALCESCU
- Strada IC BRATIANU
- Strada ARGETOIENILOR
- Strada 1 DECEMBRIE
Camine de vizitare din pe, cu o iesire, cu d = 1100 mm.
- DJ 641
- Strada LIBERTATII
- Strada NICOLAE BALCESCU
- Strada IC BRATIANU
- Strada ARGETOIENILOR
- Strada 1 DECEMBRIE
Camine de vizitare din beton, 1.50 x 1.50.
Statia de pompare sp 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 13
Subtraversari drum judetean
Subtraversari vai secundare
Traversari vai principale (pe poduri)
Desfacere si refacere sistem rutier din balast
OBIECT 3 DOTARI
Lista Dotari Statia de epurare, PSI, Protectia Muncii, Electrice
PUNEREA IN FUNCTIUNE
LUCRARI MODERNIZARE DRUMURI
OBIECT 1 Strada LIBERTATII
OBIECT 2 Strada NICOLAE BALCESCU
OBIECT 3 Strada IC BRATIANU
OBIECT 4 Strada ARGETOIENILOR
OBIECT 5 Strada 1 DECEMBRIE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232424-0-Lucrari de constructii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii:
Sistemul centralizat de canalizare si Statie de Epurare, Comuna Dragotesti, Jud. Dolj
Modernizare drumuri in comuna Dragotesti, Judetul Dolj
Total maxim admis: 6.591.338 Lei (fara TVA)
Lucrarile de canalizare si drumuri se vor atribui impreuna printr-un singur contract de achizitie publica.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 591, 338RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 130.000 Lei Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea ofertei castigatoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Comunitare: Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea Formular 2 (12A)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006 Formular 3 (12B)
Certificat Atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul de stat
Certificat Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul local
Calitatea de participant la procedura Formular 11
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de Inregistrare persoana juridicaPersoane juridice/fizice straine:
Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Se vor atasa documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale Formular nr. 4 (B2)
Scrisori de bonitate din partea bancilor
Copie legalizata bilanturi contabile 31.12.2008,
31.12.2007, 31.12.2006 inregistrate la D.G.F.P
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) mai mare sau egala cu 18.000.000 leiProfit pozitiv, conform bilant 31.12.2008Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv*100) conform bilant 31.12.2008 > 30%Lichiditatea efectiva (imediata) conform bilant 31.12.2008 > 100% Se atesta prin document in original emis de banca.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani Formular nr. 7 (12F)
Formular nr. 7 (12F) Anexa I
Formular nr. 7 (12F) Anexa II
(contract, acte aditionale, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau proces verbal de receptie finala, si recomandari vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii)
Fotografii ale lucrarilor similare executate
Formularului nr. 10 (12G) Declaratie
privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Formularului nr. 10 (12G) Anexa II - Acord de subcontractare.
Formularului nr. 10 (12G) Anexa III - Acord de asociere
Formular nr. 9 (12I) - Declaraie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Formular 8(12H)
SR EN ISO 9001/2000 sau echivalent
SR EN ISO 14001/2005 sau echivalent
SR OHSAS 18001/2008 sau echivalent
Licenta de transport pe drumurile publice
Certificat APDRP-SV OLTENIA, sau Declaratie pe propria raspundere conform art. 292 Cod Penal
Prezentarea de certificate emise de organisme independente care atesta implementarea si meninerea unui sistem de management al
responsabilitatii sociale conform cerintelor standardului S.A. 8000/2008
Prezentarea certificatului ARACO (sau echivalent) care atesta capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului, pentru achizitii publice si executie de lucrari de constructii in tara si in strainatate
Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le aplica pentru realizarea investitiei. Acestea vor fi detaliate in propunerea tehnica.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea cel putin : a 3 lucrari de canalizare menajera cu statie de epurare a caror valoarecumulata sa fie cel putin egala cu valoarea supusa licitatiei a 3 lucrari de asfaltari de drumuri cu imbrcaminti asfaltice a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu valoarea supusa licitatiei.Se solicita ca cel putin unul din contractele mai sus mentionate sa fi fost finantat din fonduri europene.Experti cheie minimi: Manager Proiect - experienta min. 2 ani Inginer RTE drumuri - experienta min. 10 ani Inginer RTE constructii edilitare - experienta min. 10 ani Inginer responsabil CQ pentru drumuri, poduri, tunele experientamin. 10 ani Inginer responsabil CQ pentru retele de alimentari cu apa si canalizare experienta min. 10 ani Manager sistem integrat calitate-mediu - SSO experienta min. 5 ani Maistru specialitate instalatii pentru constructii/alimentari cu apa sicanalizare Persoana desemnata responsabila in relatia contractuala cu AutoritateaContractanta in vederea intocmirii rapoartelor tehnice si financiare Sudori autorizati in polietilena Sudori autorizati in otelOfertantul/asociatia va asigura: buldoexcavator minim 4 buc masina de taiat asfalt minim 2 buc aparat sudura PE cap la cap minim 2 buc aparat de sudura cu electrofuziune minim 2 buc incarcator frontal minim 3 buc autobasculante minim 5 buc rulou compactor vibrator minim 1 buc automacara minim 1 buc autobetoniera minim 1 buc trailer minim 1 buc instalatie de prepararat mixturi asfaltice minim 1 buc instalatie foraj subtraversari minim 1 buc statie de producere a agregatelor minim 1 buc laborator minim 1 buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2009 09:00
Locul: Sediul primariei Dragotesti, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 3.2.2. - Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia sipopulatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale Contract de finantare nr. C322020841700014
VI.3) Alte informatii
1. Documentatia de atribuire se poate descarca ca document atasat prezentului anunt in format electronic PDF pe www.e-licitatie.ro2. Lucrarile de Canalizare si de Drumurise vor contracta impreuna in cadrul unui singur contract, proiectul fiind integrat finantat pe fondurile Masurii 322.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.42, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.(+4) 0251 418568, Email: [email protected], Fax: (+4) 0251 415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conditiile art. 272 / OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Dragotesti
Adresa postala: str.N.Iorga nr.1, Localitatea: DRAGOTESTI, Cod postal: 227396, Romania, Tel.(+4) 0251 456355, Email: [email protected], Fax: (+4) 0251 456355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2009 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer