Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii: Sistemul centralizat de canalizare si Statie de Epurare, Comuna Dragotesti, Jud.Dolj, si Modernizare drumuri in comuna Dragotesti, Judetul Dolj


Anunt de participare numarul 76459/30.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGOTESTI
Adresa postala: COMUNA DRAGOTESI, Str. TUDOR VLADIMIRESCU, Nr. 1, Jud. DOLJ, Localitatea: Dragotesti, Cod postal: 207240, Romania, Punct(e) de contact: Primaria comunei Dragotesti, jud. Dolj, Tel.0251456355, In atentia: DINCA DUMITRU, Email: [email protected], Fax: 0251456355, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii: Sistemul centralizat de canalizare si Statie de Epurare, Comuna Dragotesti, Jud.Dolj, si Modernizare drumuri in comuna Dragotesti, Judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Dragotesti, judetul Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii:
Sistemul centralizat de canalizare si Statie de Epurare, Comuna Dragotesti, Jud.Dolj si Modernizare drumuri in comuna Dragotesti, Judetul DoljLUCRARI DE CANALIZARE:
OBIECT 1 STATIA DE EPUARE
Pregatirea platforma pentru constructii
Constructii civile
Instalatii electrice
Instalatii de incalzire
Instalatii hidrotehnice
Instalatii hidro-mecanice
Montaj echipamente hidro-mecanice
Drum acces si platforme interioare din balast
Alimentare cu energie electrica
Alimentare cu apa conducta pehd dn 90
Imprejmuire+iluminat exterior
Conducta evacuare ape epurate pvc dn250
Gura de varsare
OBIECT 2 RETELE DE COLECTARE
Pozare conducte pvc gravitationale si pehd sub presiune, dn 250. terasamente si instalatii sanitare- DJ 641- Strada LIBERTATII- Strada NICOLAE BALCESCU- Strada IC BRATIANU- Strada ARGETOIENILOR- Strada 1 DECEMBRIE
Pozare conducte pvc gravitationale si pehd sub presiune, dn 315. terasamente si instalatii sanitare- DJ 641
Pozare conducte refulare pehd, dn 90 terasamente si insalatii sanitare
Pozare conducte pvc, dn 250 pentru strazile modernizate. Terasamente si instalatii sanitare- Strada LIBERTATII- Strada NICOLAE BALCESCU- Strada IC BRATIANU- Strada ARGETOIENILOR- Strada 1 DECEMBRIE
Camine de vizitare din pe, cu o iesire, cu d = 1100 mm.- DJ 641- Strada LIBERTATII- Strada NICOLAE BALCESCU- Strada IC BRATIANU- Strada ARGETOIENILOR- Strada 1 DECEMBRIE
Camine de vizitare din beton, 1.50 x 1.50.
Statia de pompare sp 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 13
Subtraversari drum judetean
Subtraversari vai secundare
Traversari vai principale (pe poduri)
Desfacere si refacere sistem rutier din balast
OBIECT 3 DOTARI
Lista Dotari Statia de epurare, PSI, Protectia Muncii, Electrice
PUNEREA IN FUNCTIUNELUCRARI MODERNIZARE DRUMURI
OBIECT 1 Strada LIBERTATII
OBIECT 2 Strada NICOLAE BALCESCU
OBIECT 3 Strada IC BRATIANU
OBIECT 4 Strada ARGETOIENILOR
OBIECT 5 Strada 1 DECEMBRIE
PUNEREA IN FUNCTIUNE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232130-2 - Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232424-0-Lucrari de constructii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii:
Sistemul centralizat de canalizare si Statie de Epurare, Comuna Dragotesti, Jud. Dolj
Modernizare drumuri in comuna Dragotesti, Judetul Dolj
Total maxim admis: 6.591.338 Lei (fara TVA)
Lucrarile de canalizare si drumuri se vor atribui impreuna printr-un singur contract de achizitie publica.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 591, 338RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare -130.000 LeiCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea ofertei castigatoare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Comunitare: Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 2 (12A) - Declaratie privind eligibilitatea si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent
Formular nr. 3 (12B) - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Min-isterul Finantelor Publice
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie
Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului si Comertului (copie legalizata)
Persoane juridice/fizice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara unde ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 4 (B2) - Informatii Generale Situatia Economica si Financiara
Formular nr. 5 - Scrisoare de bonitate bancara
Formular nr. 6 Identificare Financiara
Insusirea conditiilor contractuale obligatorii
Bilanturilor contabile pentru ultimiiani, respectiv 2005, 2006, 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivele specifice minime necesare pentru ultimii 3 ani: - Media cifrelor de afaceri ale ultimilor 3 ani sa fie cel putin egala cu 15.000.000 RON;
- Rata profitului brut mai mare de 5%;
- Lichiditate generala mai mare de 100%;
- Solvabilitate patrimoniala peste 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 7 (12F) - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani
Formular nr. 7 (12F) Anexa I
Formular nr. 7 (12F) Anexa II
Formular nr. 8 (12H) - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echi-pamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Formular nr. 9 (12I) - Declaratieprivindefectivulmediuanualal personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani
Formular 9 (12I) Anexa I
Formular 9 (12I) Anexa II
Formular 9 (12I) Anexa III
Ofertantul trebuie sa prezinte acordurile preliminare /sau sa prezinte lista cu laboratorele proprii pentru incercarile autorizate necesare lucrarii: Incercari geotehnice, betoane de ciment si asfaltice.
Formularului nr. 10 (12G) - Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
Formularului nr. 10 (12G) Anexa II (daca este cazul)
Formularului nr. 10 (12G) Anexa III (daca este cazul)
Certificatului ISO 9001 sau a unor certificate echivalente (copie legalizata)
Certificatului ISO 14001 sau a unor certificate echivalente (copie legalizata)
Certificatului OHSAS 18001 sau a unor certificate echivalente (copie legalizata)
Informati privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le aplica pentru realizarea investitiei
Formular nr. 11 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea cel putin a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare: - O lucrare de Canalizare Menajera cu Statie de Epurare de minim 4.900.000 RON- O lucrare de Drumuri cu Imbracaminti Asfaltice de minim 1.800.000 RONAceste utilaje se vor asigura in conformitate cu listele de cantitati de lucrari.Experti cheie minimi: Inginer RTE drumuri - min 5 ani Inginer RTE constructii edilitare - min 5 ani Inginer responsabil CQ - min 5 ani Inginer topograf responsabil traseare lucrari - min 5 ani Persoana desemnata responsabila in relatia contractuala cu Autoritatea Contractanta in vederea intocmirii rapoartelor tehnice si financiare (conform clauze contractuale obligatorii)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Punctaj Propunerea financiara (Pretul Ofertei)
60%
Descriere:
2.
Punctaj Durata de executie
10%
Descriere: Din cadrul propunerii tehnice
3.
Punctaj Durata de garantie acordata lucrarii pentru canalizare
10%
Descriere: Din cadrul propunerii tehnice
4.
Punctaj Durata de garantie acordata lucrarii pentru drumuri
5%
Descriere: Din cadrul propunerii tehnice
5.
Punctaj Durata de garantie a echipamentelor: Statia de Epurare:
7%
Descriere: Din cadrul propunerii tehnice
6.
Punctaj Durata de garantie a echipamentelor: Statii de pompare
3%
Descriere: Din cadrul propunerii tehnice
7.
Consumul orar de energie (putere consumata instantaneu)kWh pentru Statia de Epurare:
3%
Descriere: Din cadrul propunerii tehnice
8.
Consumul orar de energie (putere consumata instantaneu)kWh pentru Statii de pompare ape uzate
2%
Descriere: Din cadrul propunerii tehnice
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2330 / 10.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2009 10:00
Locul: La sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura 3.2.2. - Renovarea, dezvoltarea satelor, im-bunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii ruraleContract de finantare nr. C322020841700014
VI.3) Alte informatii
1. Documentatia de atribuire se poate descarca ca document atasat prezentului anunt in format electronic PDF pe www.e-licitatie.ro.2. Lucrarile de Canalizare si de Drumurise vor contracta impreuna in cadrul unui singur contract, proiectul fiind un proiect integrat finantat pe fondurile Masurii 322
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.40 251 418568, Email: [email protected], Fax: +40 251 415600, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conditiile art. 272 / OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Dragotesti
Adresa postala: str.N.Iorga nr.1, Localitatea: DRAGOTESTI, Cod postal: 227396, Romania, Tel.0251456355, Email: [email protected], Fax: 0251456355
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2009 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer