Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSTRUCTII STATII DE EPURARE A APELOR UZATE IN ORASELE TASNAD SI ARDUD


Anunt de participare (utilitati) numarul 135527/15.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 261706058, In atentia: Monica - Tatiana Salajan, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
LUCRARI DE CONSTRUCTII STATII DE EPURARE A APELOR UZATE IN ORASELE TASNAD SI ARDUD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasele Ardud si Tasnad, judetul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract este destinat construirii Statiilor de epurare a apelor uzate in orasele Tasnad si Ardud.
Obiectul acestui Contract cuprinde proiectarea, obtinerea avizelor, acordurilor, a Autorizatiei de Construire, construirea, punerea in functiune, testarea si operarea, pana la emitera Procesului Verbal de Receptie la Terminarea Lucrarilor, iar apoi remedierea defectelor la toate facilitatile din cadrul sta?iilor de epurare etc, astfel incat tratarea apelor uzate si a namolului sa corespunda cerintelorprivind efluentul, respectiv celor privind namolul rezultat, asa cum sunt stipulate in aceasta documenta?ie, precum si in legislatia romaneasca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Sectiunea II - Caietul de sarcini si Anexele sale sunt descrise lucrarile si serviciile care sunt esentiale pentru proiectarea, construirea, punerea in functiune, testarea si operarea fiabila a statilor de epurare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 19, 624, 100 si 20, 483, 092RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achiz.de lucr.simil.cf.art.252, lit.k)OUG34/2006.Val.max 4, 38%din pret pt.lucr.cupr in caiet de sarc
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP = 390000 lei. Per de valab a gar de particip: 120 de zile, de la data limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii gar de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru desch ofertelor (nu se va pune in nici unul din plicurile interioare). In conform cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006, Gar de particip se va constitui cu : a) Virament bancar, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila ; sau b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei asocieri Instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantul care se incadreaza in categoria I.M.M. si doreste sa beneficieze de preved la art. 16 din Legea nr.346/2004, respectiv reducerea cu 50% a cuantumului gar de particip, va prezenta o Declaratie din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor (modelul de Declaratie se gaseste in Anexa 1 la Legea nr.346/2004). Decl va fi anexata actului care dovedeste constituirea gar de particip, prin urmare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru desch ofertelor (nu se va pune in nici unul din plicurile interioare). In cazul in care gar de particip se va constitui printr-un instrument de garantare, acesta se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie pentru participare - Formularul nr.17 din sectiunea III Formulare. In conform cu preved art.278^1, alin.(1), lit.c) din OUG nr.34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de ofertant, autorit contr va retine din gar de particip in raport cu val estim a contr de achizitie publica suma de 8.025, 85 lei. Contul in care se poate depune gar de particip: RO98BTRL03101202217787XX, Banca Transilvania Satu Mare. 10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica. Garantia de buna executie se va constitui in Lei. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata contractului. Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr.21 din sectiunea III Formulare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ? Fondul de coeziune, Bugetul de stat, Bugetul local, Surse proprii ale Autoritatii contractante.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf art 44 din OUG 34/2006. Se va prez un acord de asoc (in lb rom) in conf cu Form 7. Daca oferta este castig, se va legaliza asocierea la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl Certif de particip la licit cu of.indep ? Form 1, se va dep.in orig. Decl priv calit de particip la proced ? Form 2 se va dep in orig; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez Decl.Inf.gen.ofertant ? Form 3, se va dep.in orig ; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez acest docum. Decl priv eligibilitatea ? Form 4 ? se va dep.in orig ;a) Certif.de cazier judic al comp, valabil la data prez acestuia - in orig sau copie lizibila semnata si stampilata de reprez legal, cu ment ?conform cu originalul?; In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prez aceasta Decl si docum solicitat la pct.a); Pt. Op econ straini ? Docum edificat - se vor depune in orig sau copie lizibila semnata si stampilata de reprez legal, cu ment ?conform cu originalul?si traduc autoriz in limba romana.Decl priv neincadr in sit prev la art.181/OUG nr.34/2006 ? Form 5, se va dep in orig ; a)Certif.de atest fiscala priv indepl oblig de plata la bug de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig.restante in luna ant. celei in care se depune oferta, b)Certif.priv plata impozit si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig.restante in luna ant. celei in care se depune oferta, se vor depune in copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?, pt.pers straine - docum edificat, se vor depune in orig sau copie lizibila semnata si stampilata de reprez legal, cu ment ?conform cu originalul?si traduc autoriz in limba romana; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez ac Decl si docum solicitate la pct.a) si b).In cazul in care exista tert sustinator, pers care asigura sustinerea va completa Decl din care treb sa reiasa ca nu se afla in sit prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d).; AC va exclude din proc de atrib a contr orice ofertant care se afla in oricare din sit prev la art.181/OUG 34/2006. Decl.priv neincadr la art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? Form 6, se va dep.in orig; Pers.cu functie de decizie: Leitner Ioan, Gyongyosi Stefan, Sava Gheorghe, Szendrei Anton, Salajan Monica, Dragos Maria, Ninacs Brigitta, Suciu Florin.In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, trebuie sa prez ac Decl. AC va exclude din proc de atrib a contr orice ofertant care se afla in oricare din sit prev la art.69^1 din OUG nr.34/2006. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC).Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii acestuia, din care sa rezulte obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ORC. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare, valabile la data depunerii acestora, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani financiari. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani financiari a ofertantului trebuie sa fie mai mare sau egala cu 20.000.000 lei.
In cazul in care exista sustinator tert, acesta va prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta ca executant in contracte similare: Realizarea, in calitate de Executant, a cel putin 1contract de proiectare si executie, care sa cuprinda proiectarea si constructia/reabilitarea unei statii de epurare ape uzate, cu o capacitate de minimum 7.000 e.l.
Lucrarile executate, prezentate de ofertant ca dovada a experientei lui similare pot fi demonstratesi cu contracte distincte pentru fiecare domeniu, respectiv prezentarea unui contract de proiectare si a unuia de executielucrari de constructie/reabilitare a unei statii de epurare ape uzate, cu o capacitate de minimum 7.000 e.l.
In cazul in care exista sustinator tert, acesta va prezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica.
Pers.cheie implicat in contract: Lista personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului. Declaratie de disponibilitate.
Pers.cheie implicat in contract: 1. Reprezentantul Antreprenorului: Calificare - Studii superioare in domeniul constructii. Experienta profesionala specifica ? se va demonstra prin participarea in calitate de Reprezentant al Antreprenorului in cel putin 1 proiect de investitii, privind lucrari de constructie sau reabilitare de statie de epurare apa uzata (contract de proiectare + executie/executie).
2.Coordonator proiectare: Calificare - Studii superioare intr-unul din domeniile : constructii civile, hidrotehnica, instalatii, arhitectura. Experienta profesionala specifica - se va demonstra prin participarea in calitate de Coordonator proiectare, in cel putin 1 proiect de investitii, privind lucrari de constructie sau reabilitare de statie de epurare apa uzata, de minimum 7.000 e.l. (contract de proiectare + executie/proiectare).
Pers.cheie implicat in contract: 3. Inginer de Proces SEAU: Calificare - Studii superioare. Experienta profesionala specifica - se va demonstra prin participarea in calitate de Inginer de proces SEAU, in cel putinm 1proiect de investitii, privind lucrari de constructie sau reabilitare de statie de epurare apa uzata, de minimum 7.000 e.l. (contract de proiectare + executie/executie). 4. Inginer Constructor: Calificare - Studii superioare in domeniul construc?iilor. Experienta profesionala specifica - se va demonstra prin participarea in calitate de Inginer constructor, in cel putin 1 proiect de investitii, privind lucrari de constructie sau reabilitare de statie de epurare apa uzata, de minimum 7.000 e.l. (contract de proiectare + executie/executie).
Pers.cheie implicat in contract: 5. Inginer Mecanic: Calificare - Studii superioare. Experienta profesionala specifica - se va demonstra prin participarea in calitate de Inginer mecanic, incel putin 1 proiect de investitii, privind lucrari de constructie sau reabilitare de statie de epurareapa uzata, de minimum 7.000 e.l. (contract de proiectare + executie/executie) sau experienta minima de 3 ani, ca inginer cu atributii de Inginer mecanic la o statie de epurare de minimum 7.000 e.l. 6. Inginer Electric: Calificare - Studii superioare ;Legitimatie pentru electrician autorizat ? Gradul III A si III B, emisa de A.N.R.E., valabila la data depunerii acesteia.
Pers.cheie implicat in contract: 7. Inginer SCADA: Calificare - Studii superioare in domeniul automatizari. Experienta profesionala specifica - se va demonstra prin participarea in calitate de Inginer automatizari, in cel putin 1 proiect de investitii, privind lucrari de constructie sau reabilitare de statie de epurare apa uzata, de minimum 7.000 e.l. incluzand obligatoriu sistem SCADA (contract de proiectare + executie/executie).8. Responsabil tehnic cu executia: Calificare - Legitimatie care confirma ca persoana propusa este Responsabil tehnic cu executia in domeniul IX ? Constructii edilitare si de gospodarie comunala, valabila la data depunerii acesteia. 9. Sef Santier: Calificare- Studii superioare. Experienta profesionala specifica - se va demonstra prin conducerea unui santier in proiecte de investitii privind lucrari de constructii sau reabilitate de statie de epurare apa uzata ? minim 3 ani.
Pers.cheie implicat in contract: 10. Responsabil cu sanatatea si securitatea muncii: Calificare - Certificat de absolvire program de perfectionare pentru ocupatia de inspector cu sanatatea si securitatii muncii. 11. Responsabil cu asigurarea calitatii: Calificari - Studii superioare ; Decizie de numire in functia de Responsabil cu asigurarea calitatii.
Declaratie si Lista referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, din care sa reiasa ca ofertantul dispune de minim: Macara ? 1 buc, Excavator cu picamer ? 1 buc, Camion ? 1 buc, Pompa de turnare beton montat pe sasiu ? 1 buc.
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.In cazul in care o parte din contract va fi subcontractata, ofertantul va preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care ofertantul nu are subcontractant, se va completa Declaratiacu mentiunea « nu este cazul ».
Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001 - pentru ofertant, valabil la data depunerii acestuia, sau un document (certificat) echivalent valabil la data depunerii acestuia, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 9001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
Certificat privind implementarea sistemului de management al mediului SR EN ISO 14001 - pentru ofertant, valabil la data depunerii acestuia, sau un document (certificat) echivalent valabil la data depunerii acestuia, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
In cazul in care la procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta privind prezentarea standardului SR EN ISO 14001 trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Pt pretul ofertei cel mai mic Pmin se va acorda punctajul maxim de 50 puncte. Pt alt pret al ofertei Pn se va acorda punctajul Pmin/Pn x 50 puncte. Calculele se vor face cu 2 zecimale.
2.
Cost partial de operare anual total maxim garantat pe o perioada de 10 ani (COtotal = COTasnad + COArdud)
50%
Descriere: Costul partial de operare anual total maxim garantat pe o perioada de 10 ani (COtotal) se compune din Costul partial de operare anual maxim garantat pe o perioada de 10 ani pentru Statia de epurare Tasnad + Costul partial de operare anual maxim garantat pe o perioada de 10 ani pentru Statia de epurare Ardud. Pt cel mai mic Cost partial de operare anual total maxim garantat pe o perioada de 10 ani (COtotal min) se va acorda punctajul maxim de 50 puncte. Pt un alt cost partial de operare anual total maxim garantat pe o perioada de 10 ani (C total n) punctajul se va acorda astfel: (COtotal min/COtotal n) x 50 puncte. Se va completa formularul 23. Calculele se vor face cu 2 zecimale. Costul partial de operare anual maxim garantat pe o perioada de 10 ani, reprezinta costul partial de operare curprins in Formularul nr.23 din Sectiunea III-Formulare.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
12/2012, Numar de identificare SM-CL-05
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 09:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, str.Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprez ofertantilor autoriz sa participe la sedinta de desch a ofertelor, care vor prez imputernicire scrisa, semnata de reprez legal al op econ, cartea de identitate/buletin sau pasaport, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul CCI 2009/RO/161/PR/009 ?EXTINDEREA SI REABILITAREA INFRASTRUCTURII DE APA SI APA UZATA IN JUDETUL SATU MARE?, finantat prin Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1, 2007÷ 2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Orice comunic, solicit, sau notif treb sa fie transm in scris, in limba romana. Solicit de clarific din partea op econ privind docum de atribuire se vor adresa autorit contr, in scris, Acestea vor avea mentit: Obiectul contr; Nr.Anunt de particip publ in SEAP ; Numele op econ; Numele pers de contact indic in Anuntul de particip.In cazulin care doua sau mai multe oferte vor avea acelasi punctaj in urma aplicarii criteriului de atribuire si sunt clasate pe primul loc, departajarea ofertelor se va face dupa cum urmeaza: a) Pentru ofertele care au pretul ofertei diferit, departajarea se va face in functie de pretul ofertei, respectiv oferta cu pretul cel mai scazut va fi declarata castigatoare. b) Pentru ofertele care au acelasi pret, se va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut, cu repetare, daca este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al Autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261759080, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2012 17:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer