Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de constructii, utilitati, instalatii si montaj privind obiectivul de investitii Centru de afaceri Sibiu


Anunt de participare numarul 91109/18.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. TRANSCAR INTERNATIONAL S.R.L
Adresa postala: str. Henry Coanda nr.12, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550234, Romania, Punct(e) de contact: Dan Vasile Verzescu, Tel.0269253098, In atentia: Lenuta Muntean, Email: [email protected], Fax: 0269253093, Adresa internet (URL): str Henry Conda nr 12, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. TRANSCAR INTERNATIONAL S.R.L
Adresa postala: str. Henry Coanda nr.12, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550123, Romania, Tel.0745376976, In atentia: Lenuta Muntean, Email: [email protected], Fax: 0269218744
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SRL
Activitate (activitati)
Altele: Administrarea imobilelor pe baza de comision sau contract
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, utilitati, instalatii si montaj privind obiectivul de investitii Centru de afaceri Sibiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sibiu, str Strapungerea Mihai Viteazu ( actual Nicolaus Olahus) nr 2 , Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii, instalatii si montaj pentru imobil de tip 2S+P+15E avand dimensiunile 58, 0*25, 2 m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213150-9 - Lucrari de constructii de complexe de birouri (Rev.2)
43320000-2-Echipament de constructii (Rev.2)
45231223-4-Lucrari auxiliare pentru distribuirea gazului (Rev.2)
45232100-3-Lucrari auxiliare pentru conducte de apa (Rev.2)
45232200-4-Lucrari auxiliare pentru linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cladire de tip 2S+P+15 E cu dimensiunile de 58, 0*25.2 m
Valoarea estimata fara TVA: 59, 427, 318RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.02.2010 pana la 24.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: 275.000 Euro, valabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Scrisoare de garantie de buna executie de 10% din valoarea contractata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin POR DMI 4.1 si fonduri proprii.Plata se va efectua in termen de maxim 90 zile de la comunicarea facturii si semnarea de primire de catre beneficiar.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata, cu desemnarea liderului asocierii (Formular 14)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl privind eligibilitatea (Formularul 1)
2. Decl privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006 (Formularul2)
3. Decl privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3);4. Certificat de inregistrare;
5. Certificat constatator in detaliu prezentat in original eliberat de O R Csau echivalent6. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;
7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;
8. Certificat pentru plata CAS pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS, valabil la data deschiderii ofertelor;
9. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181, valabil la data deschiderii ofertelor;
10. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil), valabil la data deschiderii ofertelor.
11.Declaratii privind istoricul litigiilor(Formular12). In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Media cifrei de afaceri a ofertantuluib) Media profitului operational al ofertantului (c) Capacitatea financiara de sustinere a lucrarii;
Scrisoare de bonitate din partea unei banci
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) trebuie sa fie de minim 27.000.000 euro pe ultimii 3 ani financiari incheiati(2006, 2007, 2008). b)sa fie pozitiva pe ultimii trei ani financiari incheiati(2006, 2007, 2008). c) minim 2.500.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl principalelor lucrari de constructii, utilitati, instalatii , montaj executate in ultimii 5 ani(Formular5) 2. Experienta similara: -min 1 contract finalizat in ultimii 5 ani cu ob o constructie similara cu oval de min 13.800.000 euro fara TVA; copie dupa Contractul de lucrari , copie dupa P V de Receptie la Terminarea Lucrarilor; recomandare din parteabeneficiarului/clientuluilucrarii; copie dupa Procesul vebal de receptie finala(daca a expirat garantia de buna executie) 3. Decl. privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular 10)4. Decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, (Formular 7 Doc. de atribuire, Sectiunea IV) Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul (pers cheie) angrenatin executarea lucrarilor (Formular 9 din Documentatia de atribuire, Sectiunea IV). Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze( Formular 13) 5. Standarde
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista princ. lucrari exec. in ultimii 5 ani.Minim 1contract in ultimii 5 ani cu obiect o const. similara cuvalmin 13.800.000 euro fara TVA.Utilaje min: -atelier centralizat de fasonat otel-beton, confectionat carcase; -atelier/fabricast metalice uzinate ISO 9001 sau echivalent; min o macara turn de 50 ml, capac. min 6 t;
- laborator santier gr III autorizat ISC sau echivalent. Formular 7 si 8.Pers tehnic de specialitate( pers cheie) : un Sef santier-un inginer constructor CCIA cu experienta de minim 8 ani, angajatul constructorului, experienta inc-tii de cladiri inalte; un Sef santier adjunct inginer const CCIA experenta minim 8 ani, angaj constructorului, cu contract de munca, experienta in constructii cladiri inalte;doi responsabili tehnici cu executia, angajatii constructorului cu contract munca si atestat prof. MLPAT sau echivalent domeniul: I. CCIagro-zootehnice;responsabili CU controlul tehnic de calitate in constructii, atestati de Inspectoratul de Stat in Constructii (sau echivalent) in domeniile: - CCI si agricole 3 persoane) - lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare(1 persoana); - produse pentru constructii(1 persoana); - domeniu drumuri si platforme(1 persoana).sudori autorizati (certficati conform indicativ C 150-98 sau echivalent).Personal propriu sau alta forma de colab , atestat pt lucrari de instalatii, conform doc atribuire.Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001 sau echivalent(Formular17); ISO14001 sau echivalent(Formular16); OHSAS 18001 sau echivalent (Formular15)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata executiei
10%
Descriere: 12 luni=10 pct;16 luni=2 pct; pct liniar
3.
Programul calitatii propus pt executia lucrarii
30%
Descriere: rigurozitate descrie 20pct;gr acoperire 10pct
4.
Perioada de garantie acordata lucrarii
10%
Descriere: liniar; maxim 10 pct- 60 luni; 2 pct pt 36 luni.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S172-248409din08.09.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2010 10:00
Locul: Sibiu, srt Tractorului nr 14, etaj 2, sala sedinta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti autorizati ai ofertantilor , comisia de evaluare, persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional, Domeniul major de interventie 4.1
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel..(+40) 21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Sibiu: Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: B-dul Victoriei nr 11, Localitatea: SIBIU, Cod postal: 550024, Romania, Tel.40-269-217104, Email: [email protected], Fax: 40-269-217702
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in conditiile O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C TRANSCAR INTERNATIONAL SRL SIBIU-Birou fonduri structurale
Adresa postala: Sibiu, str Tractorului nr 14 et 1, ,Localitatea: sibiu, Cod postal: 550123, Romania, Tel.0745376976, Email: [email protected], Fax: 0269218744
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2009 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer