Licitatie Publica - Lucrari de constructii,instalatii racorduri,utilitati si utilaje tehnologice la realiyarea investitiei " Scoala generala parter +etaj cu sala de sport in sat Gircina ,com.Gircina jud. Neamt"
Anunt de participare numarul 39555/20.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Gircina (Consiliul Local Gircina)
Adresa postala: ComunaGircina Jud. Neamt, Localitatea: Garcina, Cod postal: 617200, Romania, Punct(e) de contact: Aurora Balan Lazar, Tel.0233242100, Email: [email protected], Fax: 0233242115
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii, instalatii racorduri, utilitati si utilaje tehnologice la realiyarea investitiei " Scoala generala parter +etaj cu sala de sportin sat Gircina , com.Gircina jud. Neamt"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: satul Gircina , com.Gircina , jud. Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei tehnice si a caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 550, 690RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului de lucrari prin scrisoare de garantie bancara sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoane juridice sau asocieri de persoane juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
graficul de executie va fi in concordanta cu alocatiile financiare
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind eligibilitatea ;2.declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in sit. prev de art. 181; 3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;4. declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat , inclusiv cele locale precum si pt. asigurarile sociale eliberate cu max. 30 de zile inainte de deschiderea procedurii;5. certificat eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale ;2. Identificarea financiara , anexa la Formularul B1;3.Bilant contabil la 31 dec.2006 vizat de organele competente ;4. Cifra de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani va fi de 1900000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 12E si anexa 1;2.Recomandari beneficiari;3. Formular 12Hbis si anexa ;4Formular 12I: CV, copii carti de munca , formular 12K;5. Copii dupa certificari pentru : calitate , protectie mediusi sist. de management de sanatate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.experienta similara -existenta in ultimii 5 ani a cel putin trei contracte pt. lucrari similare si care au avut valoarea egala cu cel putin 50% din valoarea estimata a contractului - 1275345 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
oferta tehnica
40%
Descriere:
2.
oferta financiara
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.12.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: chitanta la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.12.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2007 13:00
Locul: sediul primariei comunei Gircina , jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor , comisia de evaluare , reprez. ai DGFP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretariatul primariei com.Gircina , jud. Neamt
Adresa postala: comuna Gircina, Localitatea: Gircina, Cod postal: 617200, Romania, Tel.0233/242200, Email: [email protected], Fax: 0233/242200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2007 18:56