Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de construire a unui sediu pentru Consiliul Local Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui


Anunt de participare numarul 33240/20.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SOLESTI (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA, Localitatea: Solesti, Cod postal: 737475, Romania, Punct(e) de contact: ELENA POPA, Tel.0788705643, Email: [email protected], Fax: 0235343179, Adresa internet (URL): www.solesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de construire a unui sediu pentru Consiliul Local Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui sediu pentru Consiliul Local Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructie a unui sediu pentru Consiliul Local Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui conform Listei de cantitati de lucrari din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie in suma de 40000 RON CONFORM CAP.VII din HG 925/2006 si garantie de buna executie in suma de 86000 RON constituita conorm art.90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, certificate fiscale privind plata obligatiilor la bugetul local si general consolidat in original sau copii legalizate, certificat constatator si certificat de inregistrare fiscala eliberate de Oficiul Registrului Comertului in original sau copii legalizate, persoanele juridice/fizice, documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: minim 12000000 RON;Se solicita la 31.12.2006 ca cifra de afaceri sa fie de minim 15000000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu personalul tehnic responsabil cu executia, lista cu personalul de specialitate si CV-urile aferente, lista cu utilajele si mijloacele de transport specifice proprii, autorizatie ANRE, lista dotarilor tehnice, autorizatie ANRGN, proces verbal de vizitare amplasament, certificat de atestare a sistemului calitatii ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, lista cu subcontractantii si acordurile de subcontractare, in cazul asocierii luderul trebuie sa indeplineasca minim 75% din conditii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: laborator gr.II pentru instalatii, laborator verificari nedistructive;Experienta similara: existenta in ultimii 5 ani a unui contract pentru lucrari similare CPV 45210000-2 si care a avut valoare de cel putin 2000000 RON -lucrare receptionata cu avizul ISC
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 250 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la caseria Consiliului Local Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2007 16:30
Locul: La sediul Consiliului Local Solesti, localitatea Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane cu imputernicire din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vaslui
Adresa postala: str. Inginer Badea Romeo, nr.13, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730138, Romania, Tel.0235 311032, Email: [email protected], Fax: 0235 314124
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului respectiv
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Solesti, comuna Solesti, judetul Vaslui
Adresa postala: str.Principala, Localitatea: Solesti, Cod postal: 737475, Romania, Tel.0235 343009, Email: [email protected], Fax: 0235 343179
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2007 13:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer