Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de construire aferente proiectului "Dezvoltare si reabilitare artera functionala SUD - Municipiul Iasi "


Anunt de participare numarul 127985/11.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala:  Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Punct(e) de contact:  Magdalena Popa, Tel. 0232/258190, Email:  [email protected], Fax:  0232/258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de construire aferente proiectului "Dezvoltare si reabilitare artera functionala SUD - Municipiul Iasi "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de construire aferente proiectului "Dezvoltare si reabilitare artera functionala SUD - Municipiul Iasi "- reabilitarea traficului rutier care strabate zona de sud a Municipiului Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45221000-2-Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
45234000-6-Lucrari de constructii de cai ferate si de sisteme de transport pe cablu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de construire aferente proiectului "Dezvoltare si reabilitare artera functionala SUD - Municipiul Iasi " conform Caietului de sarcini, Proiectului Tehnic, Listelor de cantitati.
Valoarea estimata fara TVA: 65, 246, 542RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 800.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local, buget de stat, fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006
-Certificatului de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si catre bugetul general consolidat
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie pe proprie raspundere conform Art.69^1din OUG 34/2006
-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul va face dovada existentei unui punct de lucru in Iasi pentru asigurarea suportului tehnic si a interventiilor in perioada de implementare a proiectului . Punctul de lucru va fi mentionat in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului . In cazul in care ofertantul nu face dovada existentei unui punct de lucru in Iasi, acesta va anexa o declaratie pe proprie raspundere prin care se obliga sa deschida si sa mentina pe toata perioada contractului, un punct de lucru in Iasi , pana la data semnarii contractului de lucrari (daca oferta sa va fi declarata castigatoare).
Documentele se vor prezenta in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind situatia economico-financiara - se solicita o cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani - mai mare sau egala cu 130.493.083, 56 lei
-Se solicita demonstrarea posibilitatii fluxului de numerar pe 6 luni: 10.000.000 lei .Se vor prezenta : Scrisoare de bonitate bancara, Acces la credite:
a- Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii de catre ofertant (liderul asocierii) a unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe 6 luni: 10.000.000 lei;
sau
b- Declaratie pe proprie raspundere cu privire la posibilitatea asigurarii finantarii lucrarilor cu resurse financiare proprii timp de 6 luni :10.000.000lei;
-Se solicita prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009 si la 2010, vizate si inregistrate de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau echivalent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Experienta similara: in ultimii 5 ani au executat contracte similare in valoare cumulata de min 65.246.541, 78lei. Acesta cerinta poate fi indeplinita prin cumularea a max 3 contracte astfel:
a-Min un contract de executie lucrari reabilitare poduri beton;b-Min un contract de executie lucrari reabilitare linii tramvai;
c-Min un contract de executie reabilitare strazi.
Se solicita copie contracte, pv receptie la terminarea lucrarilor, recomandari.
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; Lista de dotari ptr executie reabilitare pasaj si reabilitare si modernizare strazi: buldozer, excavator, cilindru compactor;automacarale 15t;autospecializata pentru transport materiale;freza rutiera;masina pentru marcaje rutiere;autocisterna de 5-8t cu dispozitive de stropire;autocisterna speciala pentru amorsaje bituminoase cu dispozitiv de stropire;compactor pe pneuri static autopropulsat de 10t-2 buc;repartizor finisor de mixturi asfaltice-2buc;autobasculante?min 10 buc;dotari de mica mecanizare(aparat sudura, compresor aer, pickamer, motoferastrau etc);laborator autorizat de gradul II.
Lista de dotari ptr executie linii tramvai: trailer tip platforma sau peridoc cu lungimea de min.18m+cap.tractor;automacara min 16tf;masina de curbat sina cu min.6 role;masina specializata de taiat sina-2 buc;masina specializata de gaurit sina?2 buc;masina de topit si injectat mastic bituminous;motocompresor;generator de sudura(min.300A);nivela optica;statie totala GPS; dispozitive specializate pentru masurarea ecartamentului de 1000mm pentru sina cu canal.
-Declaratie privind personalului angajat si al cadrelor de conducerepe ultimii 3 ani, Personal cheie: 1director de proiect min 3ani experienta in domeniu; 1sef santier, 2ing absolvent al facultatii CFDP, vechime min 5ani; 1RTE Domeniul?Constructii rutiere, drumuri, poduri; 1responsabil CQ; 1 responsabil AQ ; 1responsabil mediu, 1responsabil Protectia Muncii. Se solicita CV, copii diplome, declaratie de disponibilitate.
-Certificate ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalente
-Informatii privind subcontractantii/asociatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S80-131438 din 23.04.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2011 12:00
Locul: seddiul Primariei Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentanti imputernici ai ofertantilor, reprezentanti UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Operatiomal Regional 2007 ? 2013, Axa Prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala:  b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700064, Romania, Tel. 0232258190, Email:  [email protected], Fax:  0232258190, Adresa internet (URL):  www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2011 10:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer