Licitatie Publica - Lucrari de construire campus scolar pentru Liceul Teoretic Oras Zimnicea
Anunt de participare numarul 39872/28.11.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Zimnicea
Adresa postala: ZIMNICEA, STRADA GIURGIU , NR.1, Localitatea: Zimnicea, Cod postal: 145400, Romania, Punct(e) de contact: PETRE PARVU, Tel.0247366431, Email: [email protected], Fax: 0247366780
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de construire campus scolar pentru Liceul Teoretic Oras Zimnicea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zimnicea, Str. Turnu Magurele nr. 1, jud. Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
scoala cu 24 de clase, camin internat cu 300 locuri, cantina si club, garsoniere pentru cadre didactice, ateliere scolare, sala de sport, baza sportiva, centrala termica, punct de control acces
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.1)
45233160-8-Drumuri si alte suprafete pietruite (Rev.1)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.1)
45331100-7-Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
scoala cu 24 de clase, camin internat cu 300 locuri, cantina si club, garsoniere pentru cadre didactice, ateliere scolare, sala de sport, baza sportiva, centrala termica, punct de control acces
Valoarea estimata fara TVA: 25, 650, 786.72RON
II.2.2) Optiuni
Da
aut contr isi rezerva dreptul de a supl in tem art. 122 lit. i sau j din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in cuantum de 250000 lei si garantie de buna executie de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv eligibilitatea, decl priv neincadrarea in art. 181, certif de atestare fiscala, certificat priv taxe si impozite locale, certificat constatator ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 31.12.2006 si la 30.06.2007, cifra medie de afaceri pe ultimii 3
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 30.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl priv personalul de special, pregatirea profesionala, decl priv resursele umane, decl priv prot mediului, decl priv resursele tehnice, decl priv subcontractantii, decl priv resp cond de munca, plan de control MLPTL, certif ISO 9001/2001, 18001, 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
necesitatea inch contractului de achizitie publica in anul bugetar 2007
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
resurse tehnice si resurse umane
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: in numerar de la sediul Primariei Zimnicea prin solicitare scrisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2007 11:00
Locul: Primaria Zimnicea, Str. Giurgiu nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Spaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010774, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat netemeinic.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Intern Specializat Achizitii Publice din cadrul Primariei Zimnicea
Adresa postala: Str. Giurgiu nr. 1, Localitatea: Zimnicea, Cod postal: 145400, Romania, Tel.0247.366.196, Fax: 0247.366.780
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2007 14:36