Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - lucrari de construire cresa


Anunt de participare numarul 61797/20.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE
Adresa postala: str. Prahova, nr. 26, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500209, Romania, Punct(e) de contact: STEFANIA OLARU, Tel.0268428524, 0721983063, 0726203130, In atentia: Compartimentul Achizitii, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268421069
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
servicii publice generale
Activitate (activitati)
Altele: asistenta sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
lucrari de construire cresa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str Mecanicilor f.n. Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract multianual;
construire cresa si birouri S+P+2E+M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile sunt anexate la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 806, 086.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 48000 RONmodalitate de constituire: scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata la notar
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl privind eligibilitatea;
2. Decl privin neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006
3.cert const prin care nu figureaza cu debite la bugetul local.
4. Decl privind calitatea de participant;
5. pt pers juridice straine va fi prezentata o decl pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu figureaza cu debite la organele fiscale competente din tara de origine; in acest sens vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact. toate doc vor fi insotite de traduceri legalizate in lb romana.
6. cert const eliberat de ORC cod solicitat 4521 lucrari de constructii si geniu
7.Orice alte acte pe care ofertantul le considera necesare in dovedirea capacitatii profesionale necesare indeplinirii contractului - atestate, autorizatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
situatia financiara la 31.12.2007 copie in conformitate cu prevederile legale nationale, vizate de autoritatile competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
fisa de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani de cel putin 4.000.000 euro (patrumilioane)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. prezentarea unei liste a lucr exec in ultimii 5 ani insotite de certificari de buna executie conform model documentatie
2. Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, in special pt asigurarea controlului calitatii;p
3.inform referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabile pt executia lucrarilor conform model documentatie;
4. decl privind utilajele, instalatiile, echipamentele conform model documentatie;
5. informatii in caz de subcontractare conform model documentatie
6. decl privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari;
7. certificat ISO 9001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
prezentarea a 2 contracte cu o valoare de minim 2.500.000 RON (douamilioanecincisutedemii) inclusiv TVA finalizate;
- peronal de specialitate minim necesar: inginer rezistenta, inginer constructor, inginer instalatii termice, sanitare, electrice, gaze, RTE, devizier
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1. pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
durata de executie
15%
Descriere:
3.
garantia acordata lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2121 din 19.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: direct la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare;membrii delegati ai institutiilor cu atributii de supraveghere si controlpersoane imputernicite de catre ofertant (maxim 2 de ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str Stavropoleus nr. 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: BD EROILOR NR 5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public de Administrare Crese Compartimentul RUONS Juridic
Adresa postala: str prahova nr 26, Localitatea: brasov, Cod postal: 500209, Romania, Tel.0268/428524, Email: [email protected], Fax: 0268/428524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2008 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer