Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE CONSTRUIRE CRESA JEPILOR


Anunt de participare numarul 77700/18.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE
Adresa postala: str. Prahova, nr. 26, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500209, Romania, Punct(e) de contact: STEFANIA OLARU, Tel.0268428524, 0721983063, 0726203130, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268421069, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP, COMPARTIMENTUL ACHIZITII - SPA CRESE
Adresa postala: STR PRAHOVA, NR 26, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500209, Romania, Tel.0268/428524, In atentia: COMPARTIMENTUL ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0268/428524
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SERVICII GENERALE
Activitate (activitati)
Altele: ASISTENTA SOCIALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE CONSTRUIRE CRESA JEPILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: BRASOV, STR JEPILOR, NR 1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 4, 905, 892RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA IN VALOARE DE 95000 RONGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl eligDecl neinc art. 181Cert const privind indeplinirea oblig exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si locale, precum si a contributiei pentru asig sociale de stat eliberate de DGFPDecl privind calitatea de participantPentru persoanele juridice straine vA fi prezentata decl propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu figureaza ca debitor la organele fiscale competente din tara de origine; in acest sens vor fi enumerate aceste organe fiscale si vor fi prezentate datele de contact- Cert const OTRC, cpsa solicitat 4521 lucrari de constructii si geniu- Orice alt act pe care ofertantul il considera necesar in dovedirea capac prof necesarA indeplinirii contr (atestate, autorizatii etc.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Sit fin la 31.12.2006/2007/2008 vizate de autoritatile competente in conformitate cu prevederile legale- Fisa inf gen din care sa rezulte CA medie anuala pe ult 3 ani de cel putin 10000000 RON (zecemilioanelei) pentru constructii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista lucr exec in ultimii 5 ani; fisa exp simi, din care sa reiasa indeplinirea a cel putin 2 ctr sim dpv fizic, distincte, cu o val de minim 1400000 Ron (unmilionpatrusutelei)inclusiv TVA, fiecare .
- ctr in baza carora a fost intocmita fisa privind exp sim. Aceste ctr vor fi insotite de cert de buna executie (rec avizate ITC) care vor contine valori, perioade si locul exec lucr, modul de indeplinire a oblig, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati si de PV la terminarea lucr.- inform ref la studiile, preg prof si calificarea personalului de conducere, a persoanelor responsabile pentru executie + CV- adev vizata ITM din care sa rezulte ca op econ are un nr minim 50 de angajati permanent, pe perioada nedeterminata 2009.
- Personalul de spec minim necesar: inginer de rezistenta/constructor, inginer de instalatii in spec instalatii termice, sanitare, electrice, gaz, RTE, devizier, sef de santier, zidari, dulgheri, zugravi, fierari betonisti.- Decl inf util, inst, echip tehnice de care dispune op ec pentru indeplinirea corespunzatoare a ctr(se vor anexa copii dupa contracte de inchiriere, daca este cazul).- Inf subcontractanti- Decl pe propria raspundere de asumare a obligatie de a incheia polita privind asig riscului profesional si asigurarea lucrarilor pentru toate riscurile pe toata perioada de valabilitate a contractului de lucrari.ISO 9001 sau echivalentISO 14001 sau echivalentOHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
PRETUL OFERTEI
75%
300
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
15%
60
Descriere:
3.
GARANTIA ACORDATA LUCRARII
10%
40
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 25 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1165 DIN 15.05.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2009 18:00
Locul: IN SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BRASOV
Adresa postala: B-DUL EROILOR, NR 5, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC
Adresa postala: STR PRAHOVA, NR 26, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500209, Romania, Tel.0268/428524, Email: [email protected], Fax: 0268/428524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2009 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer