Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de construire obiectiv Camin 5


Anunt de participare numarul 58791/17.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara " Ion Ionescu de la Brad" Iasi
Adresa postala: Aleea Mihail Sadoveanu, nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Punct(e) de contact: Iulia Boghiu, Tel.+4 0232 260400, Email: [email protected], Fax: +4 0232 260400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de construire obiectiv Camin 5
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Iasi, Aleea M. Sadoveanu nr. 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de construire obiectiv Camin 5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212410-3 - Lucrari de constructii de cladiri pentru cazare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
intreaga lucrare
Valoarea estimata fara TVA: 16, 318, 613.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 320000 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile se vor realiza din alocatii bugetare prin ordin de plata in cont de Trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formulare Asi/sau Cazier judiciar /certificat echivalentDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: completare formular B
Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local- OBLIGATORIICapacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romane Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Fisa de informatii generale-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3ani(extras din bilantul contabil al celor 3 ani)
Firma sa inregistreze profit in acesti ani;
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3ani:
- Scrisoare de bonitate bancara din care sa rezulte:
Solvabilitate patrimoniala = 30%;
Lichiditate generala = 100%.
- asigurarea riscului profesional
- demonstrarea ca operatorul economic are disponibile linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3ani, Solvabilitate patrimoniala: minim 30%, Lichiditate generala: minim 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnicase solicita informatii cu privire la:
- lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani-Fisa privind experienta similara-Recomandari, minim 5;
-informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii;
- autorizatie ISCIR pentru montaj utilaje de ridicat(ascensoare de persoane);
- autorizatie ANRGN(gaze naturale) pentru instalatii interne de utilizare;
- autorizatie ANRGN(gaze naturale) montaj cazane de 100 kw;
- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor;
- declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al personalului angrenat in executia lucrarii;
- atestate RTE;
- dovada dispunerii de laboratoare de incercari materiale;
- dovada certificarii ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001;
- dovada apartenentei la o organizatie profesionala(ARACO);
- daca ofertantul este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici se va prezenta un acord de asociere.Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara minim 5 lucrari executate si finalizate, in valoare de minim 1500000 lei fiecare, dovedite prin contracte si pv receptie semnate de beneficiar si avizate de IJC;Recomandari: minim 5Se solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata prin ordin de plata sau la casieria universitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2008 11:00
Locul: Birou Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 21 310 46 42, Fax: +40 21 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.+40 232 26 06 00, Email: [email protected], Fax: +40 232 25 59 07
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Aleea M. Sadoveanu nr. 3, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700490, Romania, Tel.+40 232 40 74 73, Email: [email protected], Fax: +40 232 40 74 73
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2008 08:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer