Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de construire pentru proiectul ?Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud ? Municipiul Iasi?


Anunt de participare numarul 135631/18.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Iasi
Adresa postala: Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant nr.11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700064, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Popa, Tel. +040 0232/258190, Email: [email protected], Fax: +040 0232/258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de construire pentru proiectul ?Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud ? Municipiul Iasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de construire pentru proiectul ?Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud ? Municipiul Iasi? conform caietului de sarcini: reabilitarea a 2 strazi - Str. Nicolina si Sos. Nicolina, precum si a pasajului care face legatura cu una din zonele aglomerate ale Municipiului Iasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
45221000-2-Lucrari de constructii de poduri si tuneluri, puturi si pasaje subterane (Rev.2)
45234000-6-Lucrari de constructii de cai ferate si de sisteme de transport pe cablu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de construire pentru proiectul ?Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud ? Municipiul Iasi? conform caietului de sarcini: lucrari la partea carosabila, lucrari la piste biciclisti, lucrari la trotuare, lucrari la calea de rulare tramvai, lucrari de siguranta circulatiei, lucrari reabilitare pasaj, lucrari retele.Aceste lucrari se vor realiza conform Proiectului tehnic , Caietelor de sarcini, Detaliilor de executie a obiectivului de investitii ?Dezvoltare si reabilitare artera functionala Sud ? Municipiul Iasi? .
Valoarea estimata fara TVA: 65, 246, 541.78RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 1.300.000 lei. Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata: ?Virament bancar in contul autoritatii contractante: (RO45TREZ4065006XXX000460 Trezoreria Iasi), confirmat prin extras de cont; ?Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. -Prin depunere la casieria autoritatii contractante. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 litera d) din OUG nr.34/2006 actualizata(11.992 lei). 10% din valoarea contractului fara TVA(5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local 2%, Buget de stat 17, 65%, Fonduri structurale 80, 35%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nota:
Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;
b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii:
a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;
c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ;
c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
Cerinta nr.1-Declaratie privind eligibilitatea-Prezentare Formular 12A, Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator;Cerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Prezentare Formular 12B-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
Cerinta 3-Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 12C- Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati;Cerinta nr.4-Declaratie pe proprie raspundere conform art.69^1 din OUG 34/2006-Prezentare Formular nr.6-Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Primar?Gheorghe NichitaViceprimar?Romeo OlteanuViceprimar?Vasile MunteanuSecretar?Denisa IonascuDirector General Directia Tehnica si Investitii?Mihai Chirica
Director Executiv Directia Dezvoltare si Proiecte Europene-Cosmin ComanDirector Executiv Directia Tehnica si Investitii-Petru Dumitru TomorugDirector General DEFPL? Victorel LupuDirector Executiv DEFPL?Maria SimionescuCerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator;Cerinta nr.5-Declaratie pe proprie raspundere conform Ordinului 314/2010 ANRMAP-Prezentare Formular 3-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Aceste documente vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul . Cerinta nr.1-Certificat constatator emis de ONRC-Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.
NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA ECONOMICA SI FINANCIARA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 186 din OUG 34/2006)
Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi
sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent
de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana
respectiva.Se va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica
al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va
pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle
in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire
conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1, si d) din
OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 1 Fisa de Informatii generale
Se solicita prezentarea unei cifre de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari de minim 130.493.083, 56lei reprezentand o valoare dublata a contractului de achizitii pentru proiectul de investitii.
Cerinta nr. 2 Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM - daca este cazul
Cerinta nr. 3Sa se demonstreze posibilitatea fluxului de numerar pe 6 luni de 10.000.000 lei.
Se vor prezenta:
-Scrisoare de bonitate bancara (referinta din partea bancii cu care compania lucreaza, despre situatia financiara a companiei);
-Acces la credite:
1.Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii de catre ofertant a unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar pe 6 luni: 10.000.000 lei; sau
2. Declaratie pe proprie raspundere cu privire la posibilitatea asigurarii finantarii lucrarilor cu resurse financiare proprii timp de 6 luni: 10.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 5 Autorizatie de Furnizor Feroviar AFER pentru serviciul feroviar critic : "Construirea/modernizarea cailor de rulare pentru tramvaie" valabila la data deschiderii ofertelor
Cerinta nr. 6
Informatii despre subcontractanti(daca este cazul )
Cerinta nr. 7 Informatii despre asociati (daca este cazul)
INFORMATII PRIVIND SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA A OFERTANTULUI DE CATRE O ALTA PERSOANA (conf. art. 190 din OUG 34/2006)
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui
contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.
Cerinta nr. 1 Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Cerinta nr. 2 Experienta similara -Operatorul economic sau grupul de operatori va/vor demonstra ca in ultimii 5 ani(2007, 2008, 2009, 2010 si 2011)a/au finalizat contracte similare de lucrari pasaje/poduri, drumuri, linii tramvai, retele cu valori totale de lucrari de 65.000.000 lei fara TVA.Cerinta poate fi indeplinita si prin cumularea a maxim 3 contracte de la unul sau mai multi membri ai asocierii, astfel: - minim 1 contract de executie lucrari reabilitare poduri rutiere;
- minim 1 contract de executie lucrari reabilitare linii tramvai, cu amortizarea zgomotelor si vibratiilor si o lungime de minim 7000 m cale simpla;
- minim 1 contract lucrari reabilitare strazi urbane.
Cerinta nr.3 Dotari tehnice, echipamente, utilaje necesare pentru executarea contractului
Dotari minime pentru reabilitare pasaj si reabilitare si modernizare strazi:
-buldozer
-excavator
-cilindru compactor cu raport de inspectie
-automacarale sarcina utila min.15 t
-autospecializata pentru transport materiale
-freza rutiera cu dispozitive automate de control
-masina pentru marcaje rutiere
-autocisterna de 5-8t cu dispozitive de stropire
-autocisterna speciala pentru amorsaje bituminoase cu dispozitiv de stropire
-compactor pe pneuri static autopropulsat de 10t?2buc
-repartizor finisor de mixturi asfaltice?2buc
-autobasculante?min.10buc
-dotari de mica mecanizare(aparat sudura, compresor aer, pickamer, motoferastrau)-laborator autorizat de gradul II
Dotari tehnice minime pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de executie linii de tramvai :
-trailer tip platforma sau periodic cu lungimea de min 18m +cap tractor
-automacara min 16 tf
-masina specializata taiat sina-2 buc
-masina specializata gaurit sina-2 buc
-masina de topit si injectatmastic bituminos
-motocompresor
-generator de sudura(min 300A)
-nivela optica
-statie totala GPS
-dispozitive specializate pentru masurarea ecartamentului de 1000mm ptr sina cu canal .
Cerinta nr.4 Informatii referitoare la efective medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Declaratii privind persoanele responsabile pentru executia lucrarilor.
Cerinte minime de personal:
-1 director de proiect minim 3 ani experienta in domeniu
-1 sef santier, inginer absolvent al Facultatii Cai Ferate, Drumuri si Poduri, vechime minim 3 ani(se va prezenta copie a diplomei de absolvire)
-1 responsabil tehnic cu executia(RTE) autorizat pentru constructii drumuri(se vor prezenta copii ale atestatelor, legitimatiilor valabile la data deschiderii ofertelor)
-2 ingineri specializati in cai ferate, drumuri si poduri(se vor prezenta copii ale diplomelor valabile la data licitatiei)
-1 responsabil CQ(se vor prezenta copii ale diplomelor, deciziei de numire)
-1 responsabil AQ(se vor prezenta copii ale diplomelor, deciziei de numire)
-1 responsabil mediu
-1 responsabil Protectia Muncii atestat conform legislatiei in vigoare
In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nu
detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea
contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi
prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care
probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al
calitatii.
Cerinta nr. 1 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2001 SAU ISO 9001/2008sau echivalent
Cerinta nr. 2 Certificate emise de organisme abilitate privind standardele de protectie a mediului Certificat ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.07.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 12:00
Locul: sediul Primariei Iasi, b-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - Poli urbani de crestere
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta recomanda vizitarea si inspectarea locului viitorului santier de lucrari si imprejurimile acestuia in scopul evaluarii din punct de vedere al cheltuielilor, riscurilor si a tuturor datelor necesare pregatirii unei oferte fundamentata tehnic si conforma cu datele reale din teren .Raspunsurile la eventualele solicitari de clarificari ale operatorilor economici vor fi publicate ca atasamente la anuntul de participare de pe www.e-licitatie.ro. Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin(4)din HGR 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (vezi Formularul nr.4)insotit de: - Declaratie privind calitatea de participant la procedura?formular 12C - Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-formular 3 - Fisa de informatii generale-formular 8 Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta declaratia conform Formularului 4 are obligatia de a prezenta/completa certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Termenul limita de depunere a ofertelor precum si termenul limita de deschidere a ofertelor depuse sunt precizate in anuntul de participare publicat in SEAP. In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I, prezinta acelasi pret, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita clarificari prin care acestia sa prezinte documente care contin o noua reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Achizitii Publice
Adresa postala: Adresa postala: B-dul Stefan cel Mare si Sfant, nr. 11, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700060, Romania, Tel. +40 0232267582-189, Email: [email protected], Fax: +40 0232258190, Adresa internet (URL): www.primaria-iasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 15:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer