Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de construire "Sediul Inspectoratului de Stat in Constructii si Inspectoratului Teritorial in Constructii Bucuresti Ilfov"


Anunt de participare numarul 68957/19.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: ELENA BISNEL, Tel.021.3.18.17.00, 021.3.18.17.17, Email: [email protected], Fax: 021.3.18.17.17, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de construire "Sediul Inspectoratului de Stat in Constructii si Inspectoratului Teritorial in Constructii Bucuresti Ilfov"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Str. C.F. Robescu, nr.23, Sector 3 Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie sediu ISC, ITCBI: subsol+demisol+parter+1+8etaje+(9, 10, 11 retrase)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie sediu ISC, ITCBI: subsol+demisol+parter+1+8etaje+(9, 10, 11 retrase)
Valoarea estimata fara TVA: intre 15, 000, 000 si 22, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art.122 litera j) din OUG 34/2006 ISC are dreptul de a suplimenta lucrarile.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de paticipare: 400000 RON, garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului, prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii/plata cu op
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie art.181, Impozite si Taxe locale, Impozite la bugetul de Stat, Certificat ORC, Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul B2, Rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala pe ultimii 3 ani: minim 60.000.000 RON Lichiditate generala: medie din ultimii 3 ani sa fie mai mare de 100% Solvabilitate patrimoniala>30% Capacitatea financiara pozitiva Cap.de sustinere a lucrarii: min.500.000RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind personalul angajatExperienta similaraRecomandariCertificate ISO 9001, ISO 18001, ISO 14001 sau echivalent.Programul calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani a 3 lucrari similare insumate de min.10.000.000 RON, sau o lucrare de min.6.000.000 RON. Minim 3 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: Se ridica numai caietul de sarcini de la ISC.Plata se efectueaza la casierie cu imputernicire/OP, de luni-joi intre orele 13-16 iar vineri 12-14.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2009 13:00
Locul: sediul ISC: str. Apolodor nr.17, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentatii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.4(021)/319.16.74
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+4(021)/318.17.13, Email: [email protected], Fax: +4(021)/318.17.13, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2008 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer