Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de construire Spital Municipal Falticeni


Anunt de participare numarul 114866/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL FALTICENI
Adresa postala:  str.Ion Creanga nr.1, Falticeni, jud.Suceava, Localitatea:  Falticeni, Cod postal:  725200, Romania, Punct(e) de contact:  Spital Municipal Falticeni, Tel. 0752126630, In atentia:  Mircea Diaconu, Email:  [email protected], Fax:  0230/541332, Adresa internet (URL):  www.spital-falticeni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de construire Spital Municipal Falticeni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Municipiul Falticeni, judetul Suceava, Spital Municipal Falticeni, strada Cuza Voda, fn.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de construire Spital Municipal Falticeni, judetul Suceava.Lucrarile vor fi executate in conformitate cu proiectul tehnic de executie si cu caietele de sarcini ale achizitorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea de construire a Spitalului Municipal Falticeni se va executa conform proiectului tehnic si "listelor de cantitati" anexa la caietele de sarcini ale achizitorului.
Valoarea estimata fara TVA: 46, 663, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii vor depune o garantie de participare in suma de 930000 lei iar garantia de buna executie va fi in procent de 10% din valoarea fara tva a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea obiectului contractului se face din bugetul Ministerului Sanatatii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.decl.privind eligibilitatea 2.declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare 3.certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale 4.certificat fiscal de plataimpozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat(certificat fiscal ANAF) 5.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local valabile la data deschiderii ofertelor. 6.certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu existenta codului CAEN 4120 -lucrari de constructii ale cladirilor rezidentiale si nerezidentiale 7.certificat de inregistrare fiscala (CUI)8. persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte competenta persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrari similare cu obiectul prezentei achizitii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.cifra medie de afaceri pentru anii 2008 si 2009 sa fie de cel putin 92.000.000 lei. 2.e prezentat formular nr. 3 - Declaratia privind cifra medie de afaceri 3.de prezentat in copie bilanturile contabile pe anii 2008 si 2009 4.de prezentat formular nr. 17 - angajament privind sustinerea financiara a ofertantului 5.scrisoare de bonitate bancara sau alt document bancar, in original, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertei, prin care operatorul economic demonstreaza ca are mijloace financiare pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de minim doua luni si nu mai putin de 5.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.?Decl priv lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? cu Anexa 1. 2.Angaj.priv sustinerea tehnica si profes.a ofertantului.3.Finaliz in ultimii 5 ani a maxim 2 contracte de executie lucrari in dom constr.civ cu o val cumulata de min 30000000lei 4.Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani 5.Decl care contine inf priv pers angajat in ultimii 3 ani??Decl priv pers angajat si respons.pt.indeplin.contractului?.6.Pers.minim solicitat: 1 ing.CCIA licentiat al unei fac.de constr., cu exp.profes.min.5 ani;un responsab.tehnic cu exec. atestat in domeniul constr.civile licentiat al unei fac.de constr., cu exp.profes.(RTE)min.5 ani;un responsab.control tehnic de calit.constr.civile licentiat al unei fac.de construc, cu exper.profes.specif.min.5 ani, ing.instalator pt.instal.electrice, termice, sanitare, gaze naturale si telecom.licentiat al unei fac.de construc., cu exp.profes.specificaminim 5 ani; o persoana autorizata ISCIR pt.montarea si punerea in functiune a centralei termice, respectiv pt.instalarea cazanelor- copie de pe certificat; o persoana responsab.PSI si SSM; o persoana responsab.Protectia Mediului 7.Aut.ANRE pt.exec.lucrarilor de instalatii electrice, tip B ? se va prez.copie dupa certificat 8.Pt.personalul responsab.pt indeplinirea contractuluise vor prez.CV-urile, copia dupa diploma de absolvire, declaratia de disponibilitate.In plus pt.responsab.tehnic cu exec.si responsab.cu controlul tehnic de calit.se vor prez.certificatele de atestare valabile pe toata perioada de derulare a contractului.9.Dotare min: statie de betoane?1buc;autobascul.?3 buc;pompa de beton?1 buc; autobetoniera?3 buc, schela metalica?aprox.3000mp, macara fixa?1 buc, excavator pe pneuri?1buc, automacara?1buc. Labor.de gr.III pt.statia de betoane.10.Lista privind asig.tehnica propusa pt.realiz.obiectivului.11. ?Decl.pe propria rasp.pv.subcontractarea?.12.?Inf.priv.subcontractarea?.13.se va prez.?Acord de asociere?.14. Cert.ISO 9001:2008 sau echiv.pt.constr.civile.15.Certif.OHSAS18001/2007 sau echiv.pt.constr.civile.16.?Decl.pe propria rasp.priv.respectarea legislatiei in vigoare privind securitatea si sanatatea in munca?.17.Certific. ISO14001:2005 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 601/27.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 11:00
Locul: Spitalul Municipal Falticeni, strada Ion Creanga, nr. 1, Sala Conferinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare a obiectului contractului de lucrari este bugetul Ministerului Sanatatii.Intreaga documentatie de atribuire a contractului Lucrari de construire Spital Municipal Falticeni, este anexa la prezentul anunt de participare in Seap. Intreaga documentatie poate fi descarcata si de la adresa de internet www.spital-falticeni.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.3104641, Email:  [email protected], Fax:  021.3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Municipal Falticeni
Adresa postala:  strada Ion Creanga, nr. 1, Localitatea:  Falticeni, Cod postal:  725200, Romania, Tel. 0230.541332, Email:  [email protected], Fax:  0230.541332, Adresa internet (URL):  www.spital-falticeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2011 13:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer