Licitatie Publica - Lucrari de contruire sediul IJC Giurgiu
Anunt de participare numarul 60735/06.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTORATUL DE STAT IN CONSTRUCTII
Adresa postala: str.Apolodor nr.17 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: ELENA BISNEL, Tel.021.3.18.17.00, 021.3.18.17.17, Email: [email protected], Fax: 021.3.18.17.17, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de contruire sediul IJC Giurgiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Giurgiu, Str. Bucuresti, nr. 57, jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de contruire sediul IJC Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructie S+P+2E
Valoarea estimata fara TVA: intre 900, 000 si 1, 190, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 23.000 lei, garantie de buna executie - 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii/plata cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis Oficiul Registrului Comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilantul contabil pe ultimii 2 ani, Obligatii contractuale fata de alti beneficiari/clienti (formularul B7), Declaratie pe propria raspundere privind asumarea obligatiei de a incheia polita de asigurare pentru risc profesional.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (minim 3.000.000 lei), lichiditate generala medie din ultimii 3 ani > de 100%, solvabilitate patrimoniala medie pe ultimii 3 ani mai mare de 30%, in ultimii 5 ani minim o lucrare similara in valoare de 357.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere (formularul 12 I), lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani, recomandari din partea unor beneficiari/clienti, lista personalului angajat pentru contract (formularul B6), lista cu utilajele, instalatiile, echipamentele de care dispune operatorul economic (formularul 12 H), Manualul calitatii vizat de MLPTL, Certificare ISO 9001, Informatii privind subcontractantii (formularul 12G)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu imputernicire scrisa la casieria ISC: Str Apolodor, nr. 17, et. 5, sector 5, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 12:00
Locul: sediul ISC: Str Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.+4(021)/319.16.74, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sect. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.+4(021)/318.17.13, Email: [email protected], Fax: +4(021)/318.17.13, Adresa internet (URL): www.isc-web.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2008 15:11