Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de corectarea torentilor Dudaie II


Anunt de participare numarul 33405/22.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA, B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Tel.021 317 10 05 int 215, In atentia: Ionut Zlota, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Cluj
Adresa postala: Str. Bartok Bela, nr. 27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Cluj, Tel.0264420908, In atentia: responsabil achizitii, Fax: 0264420401
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Cluj
Adresa postala: Str. Bartok Bela, nr. 27, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400309, Romania, Punct(e) de contact: Directia Silvica Cluj, Tel.0264420908, In atentia: responsabil achizitii, Fax: 0264420401
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de corectarea torentilor Dudaie II
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: D.S. Cluj, O.S. Somesul Rece si O.S. Gilau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de corectarea torentilor Dudaie II
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247200-2 - Lucrari de constructii de baraje si de structuri fixe similare (Rev.1)
45232453-2-Canale de scurgere (Rev.1)
45247112-8-Canal de drenaj (Rev.1)
45247212-9-Lucrari de consolidare a barajelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lungimea albiei corectate -1.9 km
Valoarea estimata fara TVA: 1, 291, 340RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare: 12.700 lei- garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular Informatii generale
- formular Declaratie privind eligibilitatea- formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- formular Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
- confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin certificate emise de - catre organisme abilitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil anual depus- formular Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- nivelul minim al cifrei de afaceri este de 1.270.000 lei- nivelul minim al capacitatii financiare este de 110.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- formular Lista principalelor contracte de lucrari din ultimii 5 ani
- formular Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-CV-uri pt. personalul de conducere, precum si ale personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
-atestat MLPTL pt.responsabil tehnic cu executia-copie contract de munca pt. responsabil tehnic cu executia
-formular Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrar
-certificat de autorizare pentru laboratorul de incercari.
- formular Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
- atestat conform OM nr. 88/2006 (in domeniul executiei, grupa de lucrari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- dovada ca , ,A incheiat si indeplinit in ultimii 5 ani cel putin un contract de lucrari similare in valoare de 380.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S82-099992 din 27.04.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: - contravaloarea documentatiei se poate achita cu O.P. sau la casieria directiei silvice- documentatia se poate obtine pe baza de solicitare scrisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.10.2007 12:00
Locul: Sediul regiei Nationale a Padurilorr-Romsilva, B-dul Magheru, nr.31, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau persoane imputernicite ale acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Sectorului 1
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213132930, Email: [email protected], Fax: 0213132930
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Regiei Nationale a Padurilor-Romsilva
Adresa postala: B-dul Magheru, nr. 31, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Tel.0213171005, Email: [email protected], Fax: 0213171005, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2007 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer