Licitatie Publica - Lucrari de de reparatii si lucrari de administrare si intretinere strazi sector 1.
Anunt de participare numarul 146210/31.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1
Adresa postala: BD. POLIGRAFIEI NR.4 , SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013705, Romania, Punct(e) de contact: DL. DANIEL ANDRONIE, Tel. +40 0213193264, In atentia: D-LUI DANIEL ANDRONIE, Email: [email protected], Fax: +40 0213193264, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de de reparatii si lucrari de administrare si intretinere strazi sector 1.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Raza administrativ teritoriala a sectorului 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 40 luni
Valoarea estimata fara TVA: 174, 488, 978.72RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: An 2013 = un contract: 24.871.140, 75 lei; An 2014 = un contract: 58.746.860, 00 lei; An 2015 = un contract: 41.338.006, 58 lei; An 2016 = un contract: 49.532.971, 39 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucraride reparatii si lucrari de administrare si intretinere strazi sector 1.Lucrarile de intretinere strazi sunt lucrarile operative menite sa remedieze in cel mai scurt timp degradarile de mica intindere, disparate si de frecventa redusa.
Lucrarile de reparatii strazi sunt lucrari periodice, executate pe suprafete pana la jumatate din suprafata totala. Aceste lucrari de reparatii sunt menite sa remedieze sau sa atenueze unele defecte ale suprafetei strazii cum ar fi : uzura specifica, planeitatea, etanseitatea si rugozitatea suprafetei de rulare a imbracamintii.In aceasta categorie intra si refecerea imbracamintii pe fisiile trasate, crapate si denivelate de deasupra conductelor tehnico - edilitare.
Lucrarile de administrare constau in inspectia zilnica a strazilor care nu sunt in garantie si raportarea catre beneficiar a tuturor interventiilor la retelele edilitare si a gropilor aparute ca urmare a uzurii drumului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45233141-9-Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A) Suprafetele ( min. si max.) pe care se realizeaza lucrarile de reparatii conform cantitatilor estimate din caietul de sarcini: anul 2013: - suprafata minima 22.875 mp.- suprafata maxima 113.474 mp.anul 2014: - suprafata minima 29.711 mp.- suprafata maxima 161.832 mp.anul 2015: - suprafata minima 36.260 mp.- suprafata maxima 162.820 mp.anul 2016: - suprafata minima 43.641 mp.- suprafata maxima 200.323 mp.B) Suprafetele ( min. si max.) pe care se realizeaza lucrarile deadministrare si intretinere conform cantitatilor estimate din caietul de sarcini: anul 2013: - suprafata minima 1 500 000 mp.- suprafata maxima 2 000 000 mp.anul 2014: - suprafata minima 1 500 000 mp.- suprafata maxima 2 000 000 mp.anul 2015: - suprafata minima 1 500 000 mp.- suprafata maxim 2 000 000 mp.anul 2016: - suprafata minima 1 500 000 mp.- suprafata maxima 2 000 000 mp.
Valoarea estimata fara TVA: 174, 488, 978.72RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Liana Roxana Duta- director economic;
- Bechir Lucian- sef serv. tehnic - achizitii publice;
- Andronie Daniel- sef serv. juridic.NOTA: a) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din declaratiile prezentate de ofertanti. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilant contabil- bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente sau extrasele de bilant aferente ultimilor 3 ani 2010-2012.
b) Cifra de afaceri- ofertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o medie a cifrei de afaceri globala, in ultimii 3 ani 2010 -2012, de cel putin 117.000.000 lei. Pt. anul 2012, documentele ce vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare, sunt lasate la aprecierea operatorului economic. Pt. calculul echivalentei lei/alta valuta se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pt. fiecare an in parte. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.
c).Informatii privind sustinerea - art. 186. alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - alin. (1): `` Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva``. - alin. (2): `` In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Precizari privind sustinerea: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). b), art. 186 alin 1 si 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art 69 ind.1 OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Precizari privind sustinerea in privinta situatiei economice si financiare: - in privinta cifrei de afaceri: cifra de afaceri prezentata de catre sustinator ( in cazul in care operatorul economic apeleaza la aceasta modalitate ), nu se poate cumula cu cifra de afaceri prezentata de catre ofertant. Cerinta privind cifra de afaceri trebuia sa fie indeplinita integral, fie de catre ofertant fie de catre sustinator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
f) Informatii privind subcontractantii- informatii privind partea din contractele ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care o parte din contracte va fi indeplinita de catre un subcontractant, se va preciza partea din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia subcontractele respective, pina la semnarea contractului.Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract. Precizari privind subcontractantii: Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Nota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
e).Informatii privind sustinerea- art. 190. alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - alin. (1): `` Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva``. - alin. (2): ``In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Precizari privind sustinerea in privinta capacitatii tehnice si profesionale: - in privinta resurselor umane ( certificate, atestate, autorizatii ): resursele umane prezentate de catre sustinator, se pot cumula cu resursele umane prezentate de catre ofertant. in privinta resurselor tehnice ( certificate, atestate, autorizatii ): resursele tehnice prezentate de catre sustinator , se pot cumula cu resursele tehnice prezentate de catre ofertant.
d).Informatii privind asocierea: conform art. (44) alin. 1) din OUG 34/2006. Se va prezenta acordul de asociere, din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; -nominalizarea liderului asociatiei; - comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; -partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte; - precizari privind modalitatea de plata. Nota: - platile se pot face atat liderului asocierii cat si fiecarui membru al asocierii in baza unor situatii de lucrari distincte. In cazul asocierii, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mai sus mentionate.
c). Resurse tehnice: Ofertantul trebuie sa detina ( dotare proprie, inchiriere, etc ), cel putin urmatoarele autovehicule si utilaje necesare indeplinirii contractului: - Lucrari de reparatii strazi: cilindrii compactori8 bucati, perie mecanica1 bucata, repartizator - finisor3 bucati , autogudronator 1 bucata, autocisterna3 bucati, freza4 bucati, motocompresor cu ciocan pneumatic 10 bucati , autogreder1 bucata, placa vibratoare2 bucati, autobasculante 16 tone - 14 bucati, buldozer1 bucata, mai mecanic 2 bucati, buldo cu picon1 bucata, excavator pe pneuri1 bucata, statie de asfalt 1, statie de betoane 1.- Lucrari de administrare si intretinere: minim un autoturism
b2) Precizari privind personalul de specialitate: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, operatorii economici pot prezenta angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contract/contracte individuale de munca.
a)Experienta similara- lista principalelor lucrari similare realizate in ultimii 5 ani insotita de: certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar( pentru cele mai importante lucrari, care vor indica: beneficiarii, valoarea, perioada si locul, daca au fost executate in raport cu normele profesionale si daca au fost duse la bun sfarsit)/contracte/procese verbale de receptie/recomandari/etc., conform prevederilor Ordinului 509/2011 al Presedintelui ANRMAP privind formularea criteriilor de calificare si selectie, lit. a). Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) au realizat lucrari similare celor ce fac obiectul procedurii de atribuire cu o valoare insumata de cel putin 58.500.000 lei (exclusiv T.V.A.).NOTA : Prin notiunea '' drumuri'' se intelege orice categorie de drumuri : autostrazi, drumuri nationale, judetene, urbane, locale , conform prevederilor art.5 si 6 din O.G.43/1997 privind regimul drumurilor.Nota : Rata cursului de schimb leu/valuta in cazul experientei similare , se va stabiliavandu-sein vedere cursul comunicat de catre BNR la 31.12 din ultimii 5 ani, pentru fiecare an in parte.Precizari privind experienta similara: in situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.) Nota: In cazul asocierilor, cerinta minima mai sus mentionata se va considera indeplinita in mod cumulativ, prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
b) Informatii privind personalul: - declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani. - informatii privind personalul de specialitate solicitat + cv-uri. Nota : Cv-urile se vor prezenta doar in cazul personalului de conducere.Nota : In cazul celor doi responsabili tehnici cu executia ( RTE), ofertantii vor prezenta doar legitimatiile/atestatele valabile la data limita de depunere a ofertei, fara a prezenta copii ale documentelor de absolvire si cv-uri.Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia. Pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, operatorii economici pot prezenta angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contract/contracte individuale de munca.
b1) Precizari privind personalul de specialitate: ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Lucrari de reparatii strazi - Personal conducere: - 1 coordonator/manager de proiect, cu experienta de minim 3 ani in domeniul constructiilor de drumuri; -2 sefi de santier care sa fi participat in cadrul unui proiect similar -2 responsabili tehnici cu executia (RTE) cu atestat/legitimatie valabil/a la data limita de depunere a ofertelor -1 coordonator SSM - 1 responsabil PSI - 1 responsabil control calitate ( CQ) cu atestat/decizie de numire valabile la data limita de depunere a ofertelor. Legea nr. 10/1995, Legea nr. 319/2006. Personal executie: - 7 asfaltatori, 14 betonisti, 1 dulgher constructii, 32 pavatori, 1 zidar, 1 sudor, 2 topografi, 13 soferi de autobasculante, 25 muncitori Lucrari de administrare si intretinere: - Personal conducere: -2 ingineri , licentiati ai unei facultati de constructii. - Personal executie: 2 soferi.In cazul personalului de specialitate solicitat , ofertantii vor prezenta: - copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare obtinute valabile la data limita de depunere a ofertelor.
a)Standarde de asigurare a calitatii- Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul contractului, sau echivalent. Precizari: Standardele de calitate nu pot fi sutinute de catre o alta persoana. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si ca din ele reiese faptul ca ofertantii vor primi certificarea. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus pt. partea din contract pe care o realizeaza.
b)Standarde de protectie a mediului- certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent Precizari: Standardele de protectie a mediului nu pot fi sutinute de catre o alta persoana. Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca rapoartele de audit au fost finalizate si ca din ele reiese faptul ca ofertantii vor primi certificarea. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus pt. partea din contract pe care o realizeaza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2013 11:00
Locul: Sediul A.D.P. sector 1 din bd.Poligrafiei nr.4 - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor egale situate pe primul loc: pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici reofertarea pretului in plic inchis, in sensul imbunatatirii propunerii financiare.Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile potrivit prevederilor art. 256 ind. 2 alin. (1) lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: B-dul Poligrafiei nr.4 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013705, Romania, Tel. +40 213193264, Email: [email protected], Fax: +40 213193264
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2013 08:44