Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de decolmatare a principalelor canale si garle pescaresti din Delta Dunarii, jud. Tulcea - etapa a II a


Anunt de participare numarul 59225/21.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Adresa postala: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN COSMA, Tel.0240518924, 0240518925, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritate pentru administrarea ariei naturale protejate Rezervatia Biosferei Delta Dunarii
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de decolmatare a principalelor canale si garle pescaresti din Delta Dunarii, jud. Tulcea - etapa a II a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: complexele acvatice Matita-Merhei, Somova-Parches, Rosu-Puiu, Dunavat-Dranov, Gorgova-Uzlina, Sontea-Fortuna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
se vor realiza decolmatari de canale in principalele complexe acvatice de pe teritoriul Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii, jud. Tulcea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45240000-1 - Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
45, 3 km lungime totala canale de decolmatat adica un volum de sapatura de 974.530 mc, din care cu graifer plutitor 584.470 mc, cu draga tip Delta 1 390.060 mc.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 915, 921RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare in valoare de 50.000 lei-garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere legalizata, posibilitatea de subcontractare cu precizarea partilor din contract ce se subcontracteaza
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat constatator emis deoficiul registrului comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente in domeniul lucrarilor ce se contracteaza
-documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), valabile la data depunerii ofertelor sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani (2005, 2006, 2007), actualizata la data depunerii ofertei, -Bilantul contabil si contul de profit si pierderi la finele anului 2007, vizat si inregistrat deorganele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-cifra de afaceri sa fie minim 25.000.000 lei (preturi: 31.12.2007), echivalentul a ............... (curs euro calculat de BNR valabil in ziua premergatoare depunerii ofertei de participare la procedura)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor lucrariin domeniul de constructii hidrotehnice in ultimii 5 ani- copii dupa cel putin 2 contractefinalizate prin Proces verbal de receptie-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari-Ofertantul va face dovada posibilitatii de procurare sau de detinere in proprietate, pentru utilajele prevazute in Devizul pe articole, - Pentru utilajele folosite la realizarea lucrarii vor fi prezentate atestatele de bord valabile ANR, Certificate tehnic valabile ANR, de care dispune operatorul economic, pentru a demonstra faptul ca utilajele sunt in buna stare de functionare.
- Ofertantul va face dovada ca are posibilitatea asigurarii transportului materialelor pe apa.
- Pentru organizarea de santier dovada capacitatii de cazare a personalului angajat in realizarea lucrarilor, in conditii de delta;
- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, cu CV-uri (specializari: constructii hidrotehnice, imbunatatiri funciare si a personalului cu alte specializari legate de lucrarile ce se vor executa)- numele responsabilului tehnic cu executia atestat pentru supravegherea calitatii lucrarilor in domeniul hidrotehnic sau imbunatatiri funciare;
- scrisoare de recomandare pentru cel putin o lucrare similara.
- Participantii la procedura de atribuire vor face dovada posesiei certificatului ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001.
ofertantul va face dovada ca detine in proprietate sau ca poate inchiria urmatorele utilaje ale caror numar minim este urmatorul:
- graifer plutitor cu brat minim 25 m cel putin 4 buc.;
- graifer plutitor cu brat minim de 15 m cel putin 10 buc.;
- draga cu cupe tip Delta cel putin 3 buc.;
- remorcher 150 CP cel putin 6 buc.;
- gabara de 100 to cel putin 4 buc.;
- macara plutitoare de 5 to cel putin 2 buc.;
- Orice alt certificat obtinut in domeniul protectiei mediului (daca exista) de la institutiile autorizate in acest sens va fi atasat la documentatia de prezentare a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- 2 contracte similare cu valoare de cel putin 6.000.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 40 RON
Conditii si modalitate de plata: -ordin de plata in contul RO11TREZ6415005XXX000132 deschis la Trezoreria Tulcea-numerar la caseria ARBDD Tulcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2008 14:00
Locul: sediul autoritatii contractante-Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, instantele judecatoresti din Romania
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta in conditiile prezentei ordonante de urgenta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al A.R.B.D.D. Tulcea
Adresa postala: str. Portului nr. 34 A, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820243, Romania, Tel.0240518924, Email: [email protected], Fax: 0240518975, Adresa internet (URL): www.ddbra.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer