Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de demolare Statie de Coagulanti Arcuda


Anunt de participare (utilitati) numarul 100592/20.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 235, Sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060041, Romania, Punct(e) de contact:  Simona Popescu, Tel. 021.314.01.10, Email:  [email protected], Fax:  021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de demolare Statie de Coagulanti Arcuda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Statia de Coagulanti Arcuda, sat Bacu, com. Joita, jud. Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de demolare Statie de Coagulanti Arcuda
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111000-8 - Lucrari de demolare, de pregatire si de degajare a santierului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de demolare Statie de Coagulanti Arcuda
Valoarea estimata fara TVA: 922, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare – 10.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibiliatate Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe l?a tribunalul unde ? are sediul. (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa:
- existenta ?domeniul de activitate al operatorului economic, a codului C.A.E.N. corespunzator obiectului principal al procedurii;
- nu sunt ?crise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura de insolventa.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, respectiv: Copia certificatului de ?egistrare asocietatii/persoanei juridice, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
Se vor depune documente care atesta statutul de IMM in cazul in care candidatul doreste sa beneficieze de prevederile art.16 din Legea nr. 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- bilantul contabil la 31.12.2008 si 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente – prezentate in copie stampilate si semnate conform cu originalul;
- declararea cifrei medii de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani.
Se vor prezenta prin inscrisuri distincte din bilant:
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.
Conditii minime obligatorii:
- se impune un nivel specific minim privind cifra de afaceri medie globala de 1.800.000 lei pe ultimii trei ani.
Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte, respectandu-se formulele de mai jos. Acestia se vor calcula cu date din bilantul contabil de la data de 31.12.2009.
Acesti coeficientise calculeaza conform OMF 3055/2009 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Lichiditate generala
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie de min. 99, 5%;
Solvabilitate patrimoniala
capital propriu/total pasiv x 100; incadrarea valorii indicatorului sa fie de min. 30%.
Candidatii care nu depun calculul solvabilitatii sunt obligati sa depuna declaratia privind neincadrarea insituatiile prevazute la art.181.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta doc.din care sa reiasa ca op.ec.a executat lucrari similare in ult.5 ani, ptr.obiective de aceeasi amploare.Prez.a min.3 recomandari din partea clientilor cu care a incheiat contr.depuse ca exp.similara.Ofertantul va prezenta lista contractelor in curs.Incheierea si indepl.in ult.5 ani a cel putin un contract al carui obiect a fost realiz.unor lucrari similare si care a avut o valoare egala sau mai mare decat 900.000 lei.Dovada se va face prin prez.in copie a contractuluisi proc.verbal de receptie la terminarea lucr.Certif.SR EN ISO 9001, Certif.SR EN ISO 14001, Certif.OH SAS 18001, val.la data deschid.ofertelor.Se vor accepta certif.echiv.emise de organisme stabilite in alte state ale U.E.Procedura de gestionare a deseurilor, valab.la data deschid.of.Se va prez.: contr. cu o firma de specialitate in evacuarea containerelor cu deseuri, inclusiv contr.acesteia cu firma care detine depozitul de deseuri (groapa de gunoi) - copie.Candidatii vor prezenta odecl. pe proprie raspundere, data sub sanctiunea art.292 Cod penal privind falsul in declaratii, din care sa rez. inf. privind dotarile specifice, utilajele, echip.th., mijl.de transport, lab.si alte mijl.fixe pe care of.se angajeaza sa le utilizeze pentru indepl.contr.Candid.tb. sa asigure pers.de specialitate considerat necesar pentru indepl.contr.de lucrari, astfel : - macaragiu (1 persoana cu atestat);
- mecanic utilaje terasiere (7 persoane);
- sudor autogen (2 persoane cu atestat);
- soferi autobasculanta(5 persoane).Candid.tb. sa aiba in dotare proprie, prin contracte de leasing sau contracte de inchiriere: - concasor mobil cu separarea otelului beton; - excavator pe senile pentru demolare, echipat cu falci, picon, greifer;
- buldoexcavator cu pickon – 2 buc;
- buldozer pe senile – 1 buc;
- cilindru compactor cu vibratii– 1 buc;
- incarcator frontal – 2 buc;
- macara 12.5 to;
- autobasculanta 16 to.– 5 buc.Se solicita ca toate resursele tehnice enumerate trebuie sa poata fi utilizate simultan, sa se gaseasca pe terit.Romaniei si sa fie destinate exclusiv contr.ptr.care of.a depus oferta.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.06.2010 11:00
Locul: Directia Logistica - Splaiul Independentei, nr. 235, corp C1, parter, Sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru fiecare salariat ofertantul trebuie sa faca dovada angajarii acestuia cu contract individual de munca. Se va depune copia primei si ultimei pagini a contractului individual de munca, cu stampila societatii, semnatura cu mentiunea „conform cu originalul" si viza Inspectoratului Teritorial de Munca de care apartine operatorul economic.Se solicita ca toate resursele umane enumerate trebuie sa fie disponibile in utilizare simultana, in Romania si sa fie destinate exclusiv pentru contractulpentru care candidatul isi depune candidatura.Op.ec.au obligatia ca pentru fiecare utilaj solicitat ca si conditie minima sa prezinte factura fiscala, fisele tehnice ale utilajelor si Procesele Verbale de receptie prin care sa demonstreze achizitia aceastuia. Data facturii trebuie sa fie una anterioara licitatiei, cu minim 1 luna calendaristica inainte de aparitia anuntului de participarein Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP). Facturile se solicitanumai pentru bunurile aflate in propr.op.ec.Ptr.bunurile asigurate prin contracte de inchiriere si/sau leasing, se vor depune copii dupa aceste contracte cu resp.prev.prezentei doc.Ptr.autovehicule, op.ec.tb.sa prez.o copie a cartii de identitate a respectivului autovehicul, cu mentiunea ‚"cf.cu orig.".Candid.vor prezenta planul propriu de sanatate si securitate in munca pe care op.ec.il va aplica in timpul indepl.contr.de lucrari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050081, Romania, Tel. 021.319.51.80, Fax:  021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala:  Str. Banului, nr. 3A, Sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 021.315.52.41, Fax:  021.315.52.41
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2010 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer