Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de dexecutie pentru obiectivele de investitie cuprinse ?Proiect Integrat comuna Goicea, judetul Dolj


Anunt de participare numarul 100556/21.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GOICEA
Adresa postala:  COMUNA GOICEA , JUD.DOLJ, Localitatea:  Goicea, Cod postal:  207305, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTIN BOGATU, Tel. 0726119462, Email:  [email protected], Fax:  0251/256.161, Adresa internet (URL):  www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de dexecutie pentru obiectivele de investitie cuprinse ?Proiect Integrat comuna Goicea, judetul Dolj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA GOICEA
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie pentru obiectivele de investitie cuprinse ?Proiect Integrat comuna Goicea, judetul Dolj: Asfaltare drumuri comunale comuna Goicea, Constructie sistem alimentare cu apa comuna Goicea, Constructie sistem canalizare comuna Goicea, Constructie Centru Social comuna Goicea, Modernizare si dotare Camin Cultural comuna Goicea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea lucrarilor de executie pentru obiectivele de investitii incluse in Proiectul integrat comuna Goicea: Asfaltare drumuri comunale comuna Goicea, Constructie sistem alimentare cu apa comuna Goicea, Constructie sistem canalizare comuna Goicea, Constructie Centru Social comuna Goicea, Modernizare si dotare Camin Cultural comuna Goicea.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 157, 335RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 100000 lei. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, Masura 322 si Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se ?adreze ?situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nu trebuie s[ se regaseasca pe Lista Contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrul Programului SAPARD si care au ??iat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatiile ?mod deficitar ori defectuos, sa nu figureze in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare emise in baza art. 97 din HG nr. 925/2006 modificata cu HG nr. 834/2009 din care sa reiasa neindeplinirea / indeplinirea necorespunzatoare a clauzelor contractuale, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
Documente edificatoare: Declaratii de eligibilitate, Certificate constatatoare privind ?eplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugeul de stat si local ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Copie CUI , Certificat fiscal, cazier judiciar reprezentant legal.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea Cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, Bilant contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009 cu viza D.G.F.P, Declarare indicatori financiari : flux trezorerie si lichiditate generala la nivelul anului 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in perioada 2007-2009: minim 16000000 lei, Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv. . Lichiditate generala la nivel 2009 peste 100% , Flux trezorerie la nivelul 2009 pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ?otita de Formular de experienta similara. Prezentarea recomandarilor pentru lucrarile similare prezentate, Procese verbale de receptie, copie contract. Declaratie personal, Lista personal contract ?otita de CV-uri pt persoanele cheie si copii atestate/diplome, Declaratie de disponibilitate pt pozitiile cheie, copie contract relaie juridica, Declaratie privind utilajele si echipamentele, subcontractantii, Certificari privind sistemul de management al calitatii, sistemul de management al mediului, sistemul de management al securitatii muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: una sau mai multe lucrari similare in fiecare din domeniile: modernizare drum ?valoare totala de minim 1.800.000 RON, constructie sistem alimentare cu apa in valoare totala de minim 2.100.000 RON, constructie sistem de canalizare cu statie de epurare in valoare totala de minim 3.400.000 RON, constructie si/sau reabilitare cladire in valoare totala de minim 700. 000 RON. Personal: RTE pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata- constructii rutiere, constructii civile, constructii edilitare si de gospodarire comunala. Responsabil cu calitatea pentru domeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata - constructii rutiere, constructii civile, lucrari si retele de alimentare cu apa si canalizare, Sudori autorizati PEHD, Ingineri in profilul Constructii, specializarile hidrotehnica, Instalatii pentru constructii, Constructii civile si industriale, Drumuri si poduri, pentru pozitia de Sefi puncte de lucru, persoana de specialitate a in domeniul protectiei muncii, Persoana de specialitate in domeniulPSI, Persoana de specialitate in domeniulprotectiei mediului.Dotari: Statie de betoane;Statie de sortare;Statie preparat mixturi asfaltice;Utilaj pentru punerea in opera mixturi asfalticePompa de beton, Autobasculante; Buldoexcavator; Autobetoniera, Autobasculante pentru transport mixturi asfaltice, Laborator de gradul II sau III certificat conform standardelor de referinta SREN-ISO/CEI 17025.Certificate ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 14001(sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
902/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2010 11:00
Locul: Primaria comunei Goicea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, Expertii cooptati, Reprezentantii autorizati ai ofertantilor; observatorii desemnati de catre UCVAP; observatorii desemnati de APDRP - CRPDRP4 sud-vest Oltenia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STAVROPOLEOS, NR. 6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  str. Brestei, nr. 12, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251/418.612, Email:  [email protected], Fax:  Fax: 0251/419.851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta ?considera nelegal (art.256^2, alin.1, lit.b, OuG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Goicea
Adresa postala:  Comuna Goicea, Localitatea:  Goicea, Cod postal:  207305, Romania, Tel. 0251/256.161, Email:  [email protected], Fax:  0251/256.161
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer