Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE DRUMURI PE TIMP DE IARNA


Anunt de participare numarul 65316/02.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat a judetului Cluj
Adresa postala: str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Punct(e) de contact: Juliette Magradean, Tel.0264-594.262, Email: [email protected], Fax: 0264-594.262
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE DRUMURI PE TIMP DE IARNA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumuri judetene din judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor executa lucrarile:
Cod102.1.Pregatirea drumurilor pentru sezonul de iarna-anexa 1A
Cod 102.2. Aprovizionarea cu materiale pentru combaterea lunecusului-anexa 1B
Cod 102.3. Asigurare si montarepanouri de parazapezi-anexa 1C
Cod 102.4. Deszapezirea manuala si mecanica-anexa 1D
Cod 102.5. Informari privind starea drumurilor-anexa 1E
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor executa lucrai in valoare totala de 2941176 lei fara TVA pentru 5 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 2, 941, 176RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare Lot1-5800lei;Lot2-7300 lei; Lot3-7300 lei;Lot4-5800 lei; Lot5-2900 lei, garantie de buna executie 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei de atribuire;declaratie de eligibilitate; declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG/34/2006;Certificat constatator emis de Registrul Comertului, documente care dovedesc forma de inregistrere , Certificat privind plata impozitelor si taxelor vizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 30.06.2008 si 31.12.2007
balanta de verificare la 31.07.2008
informatii generale si cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani in functie de lot trebuie sa fie minim de: Lot 1-Zona Huedin: 1.764.700 leiLot 2-Zona Cluj-Napoca: 2.205.800 leiLot 3-Zona Turda: 2.205.800 leiLot4-Zona Gherla: 1.764.700 leiLot 5-Zona Dej: 882.350lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform documentatiei: lista cu lucrarile executate in ultimii 5 ani, experienta similara si recomandari, declaratie privind utilajele, declaratie privind personalul , lista cu subcontractanti, graficul de executie, certificat ISO 9001:2000 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- prezentarea unui contract similar incheiat in ultimii 3 ani al carui obiect este de aceeasi natura si complexitate cu lucrarile ce urmeaza a fi executate, in valoare egala sau mai mare de: Lot 1-Zona Huedin: 176.470 leiLot 2-Zona Cluj-Napoca: 220.580leiLot 3-Zona Turda: 220.580 leiLot4-Zona Gherla: 176.470 leiLot 5-Zona Dej: 88.230lei- Ofertantii vor face dovada dotarii cu mijloace de transporttehnologic autobasculante echipate pentru lucrarilede iarna.Utilajele necesare executarii a lucrarilorsunt cuprinse in caietul de sarcini-anexa 2.2- Ofertantii vor face dovada ca detinminim o baza de deszapezire pentru fiecare lot, dotata cu spatii de depozitare inchise si platforme de depozitare- Ofertantii vor face dovada ca au cariere si balastiere din care sa-si asigure cel putin 50% din materialele necesare activitatilor de iarna-Ofertantii vor face dovada ca detin spatii pentru depozitarea diverselor materiale si dispozitive a fondantilor chimici si materiale antiderapante.-Ofertantii vor face dovada ca detin spatiile necesare pentru baze si puncte de sprijin conform caietului de sarcini si planului operativ (anexa 2.3, 2.4)- Ofertantii vor face dovada ca detin dotarile necesare pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii de permanenta pe perioada iernii(anexa 2.12)-ofertantii vor face dovada ca detin statii radio fixe si mobile, minim 3 statii pe fiecare lot (anexa 2.7, 2.8)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: cu op sau la casieria regiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.10.2008 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 10:00
Locul: sediul regiei, Str.Aviator Badescu, nr.3-5 Cluj -Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite in scris din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleus, nr6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: Piata Stefan cel Mare, nr1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Fax: 0264593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic -Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat al Judetului Cluj
Adresa postala: str.Aviator Badescu, nr3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Tel.0264594262, Fax: 0264594262
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2008 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer