Licitatie Publica - Lucrari de excavat, haldat si transport masa miniera in Cariera Bobota II.
Anunt de participare (utilitati) numarul 61121/12.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SALAJUL-S.A. SARMASAG
Adresa postala: SALAJ, SARMASAG, STR.MINEI, NR.1, Localitatea: sarmasag, Cod postal: 457330, Romania, Punct(e) de contact: LADISLAU KOVACS, Tel.0260655102, 0260655104, Email: [email protected], Fax: 0260655101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Lucrari de excavat, haldat si transport masa miniera in Cariera Bobota II.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Cariera Bobota II amplasata la cca. 2, 5 km de incinta centrala Sarmasag.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Descrierea se regaseste in documentatia de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112400-9 - Lucrari de excavare (Rev.1)
45112310-1-Lucrari de rambleiere (Rev.1)
60123100-7-Transport de carbune (Rev.1)
60129200-0-Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de excavat: 533.000 mc. din care 480.000 mc. steril si 53.000 mc (70.000 to) carbune. Lucrari de haldat: 480.000 mc. Transport steril: 480.000 mc. Transport carbune: 70.000 to (53.000 mc.)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 521, 910RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: - Lot 1:29.300 RON; - Lot 2:21.100 RON. Garantie de buna executie 10% din valoarea totala a contractului, sub forma de retineri succesive din valoarea facturilor lunare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate, iar in cazul asocierii mai multor ofertanti, asocierea va fi legalizata cu desemnarea unui lider fara obligatii ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie - declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta. Cerinta obligatorie - declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratie privind inexistenta starii de faliment. Certificate de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre bugetul de stat eliberat de DGFP cu valabilitate neexpirata. Cerinta obligatorie - certificat onstatator emis de ORC cu valabilitate neexpirata (90 zile)/autorizatie de functionare/altele. Cerinta obligatorie - documente care docedesc o forma de inregistrare/atestare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2007 inregistrat la organele competente cu rezultat financiar pozitiv. Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani. Informatii privind experienta similara. Incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari similare in cantitati egale sau mai mari decat cel pentru care depune oferta. Lista cu dotarea tehnica. Lista cu dotarea cu personal. Declaretie referitoare la echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Informatii privind masurile de protectie a muncii si a mediului. Subcontractanti - daca este cazul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1832
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2008 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, comisia de evaluare si reprezentantii autoritatii contractante.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Trim III 2009
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Calea administrativ-jurisdictionala: CNSC contestatie depysa in max. 5 zile de la luarea la cunostinta despre un act al autoritatii contractante. Calea actiunii in justitie. Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2008 10:54