Licitatie Publica - Lucrari de excavat, haldat si transport masa miniera in Cariera Bobota II per. tr.II.2007-tr.II.2008
Anunt de participare numarul 6091/19.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SALAJUL-S.A. SARMASAG
Adresa postala: SALAJ, SARMASAG, STR.MINEI, NR.1, Localitatea: Sarmasag, Cod postal: 457330, Romania, Punct(e) de contact: LADISLAU KOVACS, Tel.0260655102, 0260655104, Email: [email protected], Fax: 0260655101, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de excavat, haldat si transport masa miniera in Cariera Bobota II per. tr.II.2007-tr.II.2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cariera BobotaII, loc.Sarmasag, jud.Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se executa lucrari de excavat, lucrari de nivelare pe halda, transportulsterilului pe halda si transportul carbunelui din cariera la statia de incarcare in vagoane CFR.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112400-9 - Lucrari de excavare (Rev.1)
45112310-1-Lucrari de rambleiere (Rev.1)
60123100-7-Transport de carbune (Rev.1)
60129200-0-Inchiriere de vehicule industriale cu sofer (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
excavat: 477.000 mc; haldat: 400.000 mc; transport steril: 580.000 mc si transport carbune: 100.000 tone
Valoarea estimata fara TVA: 706.04EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2007 pana la 02.05.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 24.000 RONGarantie de buna executie in procent de 10% constituita prin retineri succesive din valoarea lunara a lucrarilor executate.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.Modalitati de plata: modalitatile legale de plata in functie de disponibilitati in termen de 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate, iar in cazul asocieri mai multor ofertanti asocierea va fi legalizata cu desemnarea unui lider fara obligatii ca prin aceasta asociere sa se formeze o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale, certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente.
Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara.
Lista principalelor lucrari executate.Lista cu dotarea tehnica.
Lista cu dotarea cu personal.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
Informatii privind masurile de protectia mediului si a muncii.
Subcontractanti, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nu se solicita.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5100
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.04.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria societatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante din loc. Sarmasag, jud. Salaj, str. Minei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor, comisia de licitatie si reprezentantii achizitorului
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: trim.I.2008
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str Stavropoleos nr.6 sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Calea administrativ-jurisdictionala: CNSC-contestatia depusa in max 10 zile de la luarea la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante.Calea actiunii in justitie. Legea contenciosului administrativ nr.554/2004.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.03.2007 10:14