Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE A STRAZILOR DIN CARTIERELE DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR


Anunt de participare numarul 125126/02.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BARLAD
Adresa postala:  STR. 1 DECEMBRIE, NR. 21, Localitatea:  Barlad, Cod postal:  731182, Romania, Punct(e) de contact:  AURELIAN RADUCU, Tel. 0235411760, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0235416867, Adresa internet (URL):  www.primariabarlad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIEA STRAZILOR DIN CARTIERELE DEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Romania, Judetul Vaslui, Municipiul Barlad, Strazile din cartierele Deal II, Tuguiata II, Bariera Puiesti, Complex Scolar, Trestiana, Extindere Cartier Complex Scolar
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul contractului se vor executa lucrari, de executie, reabilitare si modernizare a strazilor din cartiereleDEAL II, TUGUIATA II, BARIERA PUIESTI, COMPLEX SCOLAR, TRESTIANA, EXTINDERE CARTIER COMPLEX SCOLAR, din municipiul Barlad, inclusiv alei si trotuare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45233161-5-Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
45233162-2-Lucrari de constructii de piste de biciclete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In cadrul contractului se vor executa lucrari, conform specificatiilor tehnice din Proiectul Tehnic ce face parte integranta din prezenta documentatie de atribuire, pentru amenajarea a 25 340ml de strazi cu trotuarele aferente, totalizand o suprafata carosabil de 157 684 mp, din care 200 mp alveole pentru statii de autobuz, 2 592 ml piste pentru biciclisti si 50 ml de alee pietonala la care se pot adauga eventuale lucrari ?diverse si neprevazute?.
Valoarea estimata fara TVA: 53, 602, 440RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1.000.000 RON.Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantat prin POR 2007-2013, Axa prioritara 2, Domeniul major de interventie 2.1, conform contractului de finantare cod SMIS 1433, din fonduri europene, bugetul de stat si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare cu oferta independenta; Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69.1, 180 si 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (pers fizice/juridice romane); Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara de origine (pers fizice/juridice straine).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale; Copie dupa Bilanturile contabile pe anii 2010, 2009 si 2008, sau pe perioada de functionare daca este mai mica de trei ani, vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sau pe perioada de functionare daca este mai mica de trei ani, sa fie mai mare de 80.000.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie lucrari executate in ultimii 5 ani;Experienta similara;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mod de asigurare;Documente care sa demonstraze modul de asigurare a mixturilor asfaltice si betonului;Autorizatie de mediu pentru functionarea statiei de mixturi asfaltice si a celei de beton;
Documente care sa demonstreze accesul la serviciile unui laborator de gradul II autorizat, specific lucrarilor; Declaratie privind angajatiisi personalul ce va fi angajat in contract;CV-ul, copie dupa atestat si documente din care sa reiasa modul de colaborare cu responsabilul tehnic cu executia; CV - ul, autorizatia sau decizia de numire si documente din care sa reiasa modul de colaborare cu responsabilul cu controlul tehnic de calitate; certificat ISO 9001 sau echivalent pentru constructia de drumuri, producere mixturi asfaltice si beton; certificat ISO 14001 sau echivalent pentru constructia de drumuri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin o lucrare similara cu o valoare mai mare de 45.000.000 RON fara TVA; sa asigure cantitatea necesara de mixturi asfaltice si beton din statii autorizate corespunzator; sa faca dovada ca are acces la serviciile unui laborator de gradul II independent, autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari; sa asigure mijloacele de transport, utilajele si echipamentele de constructienecesare pentru executarea lucrarilor; sa asigure un responsabil tehnic cu executia care sa fieinginer atestat corespunzator pentru executia lucrarilor de drumuri; sa asigure un responsabil cu controlul tehnic de calitateatestat/numit conf prevederilor legale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
76%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie acordata lucrarii
24%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Faza finala licitatie elctronica : - procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul ofertei- Numarul de runde :1.- Duratauneirunde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.08.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 19.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2011 11:00
Locul: Primaria municipiului Barlad, str. 1 Decembrie nr. 21, jud. Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantat prin intermediul PROGRAMULUI OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1 ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  str. Anastasie Panu, nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260600, Email:  [email protected], Fax:  0232 255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul Juridic -Contencios din Primaria Barlad
Adresa postala:  str. 1 Decembrie nr. 21, Localitatea:  Barlad, Cod postal:  731182, Romania, Tel. 0235 411760, Fax:  0235 416867, Adresa internet (URL):  www.primariabarlad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.06.2011 17:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer