Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE "PALATUL DE JUSTITIE NEAMT"


Anunt de participare numarul 119638/15.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TRIBUNALUL NEAMT
Adresa postala:  Strada Republicii nr.2, Localitatea:  Piatra-Neamt, Cod postal:  610005, Romania, Punct(e) de contact:  Catalina Craciun, Tel. 0233213827, In atentia:  Craciun Catalina, Email:  [email protected], Fax:  0233232363, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE"PALATUL DE JUSTITIE NEAMT"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: MUNICIPIUL PIATRA NEAMT, STRADA 1 DECEMBRIE 1918 NR. 68C
Codul NUTS: RO21 - Nord-Est
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXCUTIE " LA CHEIE" A OBIECTIVULUI DE INVESTITII "PALATUL DE JUSTITIE NEAMT"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM PROIECTULUI TEHNIC INTOCMIT DE SC PROIECT BOTOSANI SRL , A CAIETULUI DE SARCINI SI A DETALIILOR DE EXECUTIE
Valoarea estimata fara TVA: 78, 659, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE -1.000.000 LEI .GARANTIA DE BUNA EXECUTIEESTE IN CUANTUM DE 8% DIN PRETUL TOTAL AL CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STATPRIN ORDONATORUL PRINCIPAL DE CREDITE- MINISTERUL JUSTITIEI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea si prezentarea cazier judiciar/certificate echivalente;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006;
- Certificate constatatoare privind indeplinira obligatilor exigibile de plata (DGFP, impozite si taxe locale);
--Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de inregistrareca persoana juridicaemis deRegistrul Comertului
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei din care sa reiasa existenta in domeniul de activiate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator lucarilor care fac obiectul procedurii ;
-Extras din Registrul actionarilor/asociatilor, pentru societatile pe actiuni
FIECARE ASOCIAT IN CAZUL UNEI ASOCIERI VA PREZENTA TOATE DOCUMENTELE SOLICITATE
-PERSOANEJURIDICE STRAINE-Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare /atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident .
Toate documentele depuse de persoane juridice straine vor fi prezentate in original sau copie legalizata si traduceri legalizate in limba romana.Declaratii asumare responsabilitate privind deschiderea sediului in Romania sau a imputernicirii pe unul din asociati inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra mediede afaceripe ultimii trei ani ( 2008, 2009, 2010)in domeniul de activitate aferent contractului de lucrari, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 140.000.000 lei si echivalent Euro.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.-Copii certificate pentru bilanturile contabile intomcite la 31.12.2008;31.12.2009;31.12.2010, vizatesi inregistrate la organele competente si anexele la acestea, in copie certificata.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine - prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economico-financiara prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente).
-Indicatorul economic-Lichiditate generalapentru anul financiar 2010. In cazul unei asocieri, indicatorul economico-financiar ?lichiditate generala? trebuie indeplinit, in mod individual, de fiecare asociat in cuantumul stabilit de autoritatea contractanta. Nivelul de lichiditate generala solicitat de autoritatea contractanta trebuie sa fie indeplinit de catre fiecare asociat in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie anuala de afaceri a ofertantului, pe ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului de lucrari (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 140.000.000 lei si echivalentEuro.Pentru transformarea in lei/euro se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2008; 2009; 2010). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea euro in lei, publicat pe site-ul WWW.bnr.ro (2008- 1 euro=3, 6827 lei: 2009-1 euro=4, 2383 lei;2010-1 euro =4, 2848 lei).-Copii certificate pentru conformitate cu originalul pentru bilanturile contabile intocmite la 31.12.2008; 31.12 2009; 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente si anexele la acestea, in copie certificata.-Lichiditatea generala trebuie sa fie cel putin 100% - pentru anul financiar 2010Autoritatea contracatanta va descalifica orice ofertant daca lichiditatea generala, calculata conform bilantului contabil al ultimului an financiar (2010 prezentat este sub 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii privind experienta similara pentru contracte similare indeplinite si finalizate in ultimii 5 ani.- Indeplinireaa cel putin un contractin valoare de minim 50.000.000 leisau maxim 5 contractea caror valoare cumulata sa depaseasca 50.000.000 lei;
- Recomandari cu calificativul " Foarte bun" pentru firma executana din partea a patrubeneficiari pentru patru dintre lucrarile nominalizate
-Declaratie cu privire la utilajele , instalatiile si echipamentele aflate in proprietatesau in inchiriere;
-Efectivele medii anuale ale persoanlului angajat si al personalului de conducere (anii 2008, 2009, 2010);
-Lista personalului responsabil -"cheie" care va fi angajat in cadrul contractului descrierea pregatirii profesionale si experienta acestuia, prezentarea Curriculum Vitae, atestate;
-Personal cheie minim solicitat;
-Certificat ISO 9001 sau echivalent-copie legalizata( conditie ce trebuie indeplinita de toti asociati)-Declaratie respectare standarde de calitate-Programul calitatii;
-Certificat ISO 14001 sau echivalent-copie legalizata(conditie ce trebuie indeplinita de toti asociati);
-Certificat ISO 18001 sau echivalent-copie legalizata(conditie ce trebuie indeplinita de toti asociati);
-Declaratie privind respectarea prevederilor specificatiilor tehnice din caietul de sarcini;
-Declaratie pe propria raspundere ca obiectivul va fi realizat intr-un termen demaxim 48 de luni;
-Declaratie pe propria raspundere ca perioada de garantiede buna executie este de minim 48 luni;
- Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiilede munca si de protectie a muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Indeplinirea cel putin a unui contractcu o valoare de minim 50.000.000 lei ( fara tva) sau maxim 5 contractea caror valoare cumulata sa depaseasca 50.000.000 lei (fara TVA).Pentru fiecare contract mentionat se vor prezenta documente suport (copie dupa contract, proces verbal receptie)-Personal cheie minim solicitat: manager proiect, asistent manager proiect, sef santier constructii atestat-prezenta permanenta, sef santier instalatii cu atestat-prezenta permanenta, responsabil CQ-prezenta permanenta pe amplasament, RTE atestat MLPAT, Quantity surveyor-atasamentist, coordonator SSM-atestat, responsabil mediu-atesta;
-Programul calitatii va include in mod obligatoriu: descrierea sistemului calitatiii aplicat la lucrare;listele cuprinzad procedurile aferente sistemului calitatii;listele cuprinzand procedurile tehnicede executie a principalelor categorii de lucrari;planul de control al calitatii, verificarii si incercarii;laboratoarele utilizate si autorizate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar runde -1ConformHG 1660/2006, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP.Obiectul reofertarii va ficheltuielile indirecte, profitul, cheltuielile cuorganizareasantier.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S2-002713 din 05.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2011 10:00
Locul: TRIBUNALUL NEAMT, B-DUL REPUBLICII NR.2, PIATRA NEAMT,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Piatra Neamt, Tribunalul Neamt, Bd. Republicii nr. 2, Pot fi prezenti la deschidere reprezentanti ai ofertantilor ( imputernicire siact identitate)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEOS, NR.6 SECTOR3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 10 zile de la dataluarii la cunostinta , in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul economico-financiar si administrativ
Adresa postala:  Tribunalul Neamt, Bd. Republicii , nr.2, Localitatea:  Piatra Neamt, Cod postal:  610005, Romania, Tel. 0233/213827, Fax:  0233/232363
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2011 20:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer