Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie aferente proiectului de investitii ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, Prima infiintare a retelei publice de apa potabila, Modernizare strazi secundare, Prima infiintare gradinita cu program prelungit si Modernizare Cami


Anunt de participare numarul 112483/06.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ZAU DE CAMPIE
Adresa postala:  ZAU DE CAMPIE, REPUBLICII, 18, MURES, Localitatea:  Zau de Campie, Cod postal:  547660, Romania, Punct(e) de contact:  OANA ANCUTA SIMIONCA, Tel. 0265486112, Email:  [email protected], Fax:  0265486113, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie aferenteproiectului de investitii ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, Prima infiintare a retelei publice de apa potabila, Modernizare strazi secundare, Prima infiintare gradinita cu program prelungit si Modernizare Camin Cultural in Comuna Zau de Campie?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Zau de Campie, jud. Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie aferenteproiectului de investitii ?Prima infiintare a retelei publice de apa uzata, Prima infiintare a retelei publice de apa potabila, Modernizare strazi secundare, Prima infiintare gradinita cu program prelungit si Modernizare Camin Cultural in Comuna Zau de Campie?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile se vor executa conform cantitatilor si indicatorilor fizici din Proiectele tehnice anexate.
Proiectul are cinci componente pentru care se solicita oferte:
- Prima infiintare a retelei publice de apa uzata - achizitie de lucrari, - Prima infiintare a retelei publice de apa potabila - achizitie de lucrari, - Modernizare strazi secundare - achizitie de lucrari, - Prima infiintare gradinita cu program prelungit - achizitie de lucrari,
- Modernizare Camin Cultural in Comuna Zau de Campie - achizitie si montaj dotari.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 175, 688RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 120.000 RONGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din FEADR. Se vor realiza maximum 5 transe de plata.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oerator economic individual, asociere, consortiu. Se permite subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Firma/firme inregistrate cu domeniul de activitate specific contractului. Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand ca obiect de activitate activitatile solicitate prin Documentatia de atribuire, emis cu max. 30 zile inainte de data de deschidere a ofertelor, sau documente similare pentru firmele straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (respectiv 2007, 2008 si 2009).
2. 1. Un document legal cu suma maxima care poate fi disponibilizata pentru executia proiectului licitat - orice disponibilitati.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Va fi mai mare decat 14.000.000 RON.2. Suma trebuie sa depaseasca 35% din valoarea ofertei, in RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularului 12F -Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani.
2. Formularului 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic.
3. Formularului 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.
4. Standarde de asigurare a calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Total lucrari similare: ? minim 7.000.000 RON.2. Suficente pentru realizarea lucrarii.3. Suficient dimensionat pentru realizarea lucrarii.4. ISO 9001, 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2010 13:00
Locul: Primaria comunei Zau de Campie, sat Zau de Campie , str. Republicii nr. 18, judetul Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatori APDRP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR, Masura 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?, in baza contractului de finantare C 322040872800039/22.06.2009 incheiat intre APDRP si Comuna Zau de Campie, jud. Mures.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021- 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Tg-Mures
Adresa postala:  Str.Justitiei nr.1, Localitatea:  Tg-Mures, Cod postal:  540069, Romania, Tel. 0265/263.694, Email:  [email protected], Fax:  0265/269.199
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostnta a unui document considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Zau de Campie
Adresa postala:  sat Zau de Campie, str. Republicii nr. 18, judetul Mures, Localitatea:  Zau de Campie, Cod postal:  547660, Romania, Tel. 0265-486112, Email:  [email protected], Fax:  0265-486113
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.12.2010 18:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer