Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie aferente implementarii proiectului ?Utilizarea energiei solare pentru prepararea apei calde menajere in institutiile subordonate Consiliului Judetean Sibiu?


Anunt de participare numarul 116244/01.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala:  str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550185, Romania, Punct(e) de contact:  COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE, Tel. 0269-217733-190 sau 191, In atentia:  RADU GANEA, Email:  [email protected], Fax:  0269-218159, Adresa internet (URL):  www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie aferente implementarii proiectului ?Utilizarea energiei solare pentru prepararea apei calde menajere in institutiile subordonate Consiliului Judetean Sibiu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: 1. SPITALUL DE PSIHIATRIE DR. GH. PREDA SIBIU;
2. CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE PENTRU TINERI CU HANDICAP TALMACIU;
3. CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE PENTRU PERSOANE CU HANDICAP TALMACIU;
4. UNITATEA DE ASISTENTA MEDICO SOCIALA SALISTE
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie aferente implementarii proiectului ?Utilizarea energiei solare pentru prepararea apei calde menajere in institutiile subordonate Consiliului Judetean Sibiu?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45261215-4 - Lucrari de acoperire cu panouri solare (Rev.2)
09332000-5-Instalatie solara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie aferente implementarii proiectului ?Utilizarea energiei solare pentru prepararea apei calde menajere in institutiile subordonate Consiliului Judetean Sibiu?
Valoarea estimata fara TVA: 2, 938, 894.09RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 50000 lei fara TVA;garantia de buna executie -10% din valoarea contractului - se va constitui prin scrisoare de garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul proiectului?Utilizarea energiei solare pentru prepararea apei calde menajere in institutiile subordonate Consiliului Judetean Sibiu?
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG34/2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (stat si locale)Certificat cazier fiscal-original sau copie legalizataCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa rezulte: - sediul social;
- administratori;
- sedii, sucursale inregistrate;
- capitalul social.
- obiectul de activitate principal sau secundar corespunde grupei CAEN 432 ? lucrari de instalatii electrice si tehnico ? sanitare si alte lucrari de instalatii pentru constructii
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009) insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demostra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare.Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii trei ani (2007, 2008, 2009).Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie de minim 5.000.000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Fisa experienta similara
Ofertantii trebuie sa aiba experienta in domeniu si sa faca dovada ca poate indeplini toate cerintele din caietele de sarcini incluse in documentatia tehnica publicata in SEAP (caiet de sarcini de rezistenta, caiet de sarcini instalatii solare, caiet de sarcini instalatii electrice)
Ofertantul va prezenta un contract care sa aiba ca obiect: -executia unor lucrari similare cu cea supusa licitatiei (1 contract semnat si finalizat in ultimii 5 ani avand ca obiect executia, furnizarea si montajul instalatiilor solare a carui valoare sa fie de minim 500.000, 00 lei fara TVA).
-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii-Informatii privind personalul-Informatii privind subcontractanti /asociatii
-SR EN ISO 9001 sau altele echivalente - pentru activitati de furnizare si/sau lucrari de montare instalatii solare - in termenul de valabilitateSR EN ISO 14001 sau altele echivalente - pentru activitati de furnizare si/sau lucrari de montare instalatii solare- in termenul de valabilitate
OHSAS ISO 18001 sau echivalent, in termenul de valabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul va prezenta un contract care sa aiba ca obiect: -executia unor lucrari similare cu cea supusa licitatiei (1 contract semnat si finalizat in ultimii 5 ani avand ca obiect executia, furnizarea si montajul instalatiilor solare a carui valoare sa fie de minim 500000 lei fara TVA).Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu al personalului in ultimii 3 ani.Personalul propus pentru administrarea si executia Contractului trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - 1 Responsabil tehnic cu executia lucrarilor? ing. constructii civile cu cel putin 4 ani experienta specifica.-1 inginer ?specializarea instalatii in constructiiAbsolvent studii superioare de lunga durata , specializarea instalatii in constructii cu cel putin 5 ani exerienta generala in domeniul studiilor si experienta specifica in derularea a cel putin 3 contracte in domeniul instalatii in constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza intr-o singura runda
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.03.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 10:00
Locul: Consiliul judetean Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti/imputerniciti ai ofertantului, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Programului de inlocuire sau de completare a sistemelor clasice de incalzire cu sisteme care utilizeaza energie solara, energie geotermala si energie eoliana ori alte sisteme care conduc la imbunatatirea calitatii aerului, apei si solului?
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Durata contractului de achizitie publica - 41 luni calendaristice
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al aut.contr.considerat nelegal...art.256^2/OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN SIBIU - Compartiment juridic
Adresa postala:  str. G-ral Magheru 14, Localitatea:  Sibiu, Cod postal:  550185, Romania, Tel. 0269-217733, Email:  [email protected], Fax:  0269-436479
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2011 10:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer