Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie aferente proiectului ?Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in municipiul Curtea de Arges?, cod SMIS 10695


Anunt de participare numarul 133801/09.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL CURTEA DE ARGES (PRIMARIA MUNICIPIULUI CURTEA DE ARGES)
Adresa postala: B-dul BASARABILOR , Nr.99 , CURTEA DE ARGES , ARGES, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Punct(e) de contact: EDUARD BURLACU, Tel. +40 248721033, In atentia: Constantin Porceanu, Email: [email protected], Fax: +40 248721107, Adresa internet (URL): www.primariacurteadearges.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie aferente proiectului ?Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in municipiul Curtea de Arges?, cod SMIS 10695
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Curtea de Arges
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
In cadrul contractului se vor executa lucrari dedrumuri pe 47 de strazi insumand 33, 714 km.Executantul se obliga sa execute , sa finalizeze si sa intretina lucrarea: ?Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in municipiul Curtea de Arges?, Judetul ARGES. Modernizarea strazilor prin lucrari ce sunt propuse a fi executate: activitati de preconstructie;organizare santier si amenajare teren; realizare infrastructura strazi;suprastructura strazi;santuri si podete;semnalizare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Informatii privind cantitatile si scopul contractului sunt prezentate detaliat in caietele de sarcini. Consiliul Local Curtea de Arges organizeaza licitatie deschisa pentru atribuirea contractului de lucrari de executie pentru un nr. de 47 de strazi, reprezentand modernizarea a 33, 714 km.
Valoarea estimata fara TVA: 33, 646, 534RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Cuantumul garantiei de participare este de 650.000 lei, conform art.85 lit.a) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art.43^1 alin(2), lit a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, este de minim 150 zile de la termenul limita de primire a oferelor, inclusiv prima si ultima zi, conform art. 85 lit b) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si art. 43^1 alin(2), lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta, ca parte a Ofertei sale, garantia de participare constituita in conform cu art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel: - prin virament bancar cu conditia prezentarii extrasului de cont, care sa ateste ca banii au fost virati in contul Municipiului Curtea de Arges.Plata se va face in contul deschis la Trezoreria Curtea de Arges, Nr.Cont: RO49TREZ0485006XXX000080, CUI: 4121927 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; -Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual va fi de 10%din valoarea contractului fara TVA, conform art. 89 din din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se va constitui in termen de maxim 10 zile lucratoare de la semnarea contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.I din HG nr.1045/2011 privind modificarea alin. (3) al art.90 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In acest sens contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 % din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala: 80, 35%, Buget de stat: 17, 65%, Buget local: 2, 00% si contravaloarea cheltuielilor neeligibile.Contract de finantare nr.845/01.09.2010, prin P.O.R 2007-2013;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cerinta nr.1: Declaratie privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Modalitatea de indeplinire
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Completarea si prezentarea Formularului nr.3 ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Model de Formulare?.Cazier judiciar al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
2.Cazier fiscal al operatorului economic se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Nota: Conform art.180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? autoritatea contractanta va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5ani, a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180.Completarea si prezentarea Formularului nr.3 din partea tertului sustinator.
- Cerinta nr.2: Declaratie privind situatia personala(neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare)
Modalitatea de indeplinire
1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006.Ofertantul vacompleta o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 4?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006? din ?Model de Formulare?.Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Nota: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.181 lit a), c^1) si d).In acest sens se solicita completarea si prezentarea Formularului nr.4 din ?Model de Formulare?, adaptat corespunzator, de catre tertul sustinator.
2.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr.571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si OG nr.92./2003 privind Codul de procedura fiscala republicatacu modificarile si completarile ulterioare.Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.Certificate privind plata impozitelor si taxelor locale eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatilor administrativ - teritoriale de pe raza careia Ofertantul are sediul principal, sediul secundar si toate punctele de lucru declarate din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, emise conform Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal cu modificarile si completarile ulterioare si OG nr.92./2003 privind Codul de procedura fiscala republicatacu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
4.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul in care s-a aprobat de catre organul fiscal o facilitate fiscala, se vor prezenta documentele aferente( decizia, conventia), precum si dovada respectarii facilitatii fiscale acordate, incopie legalizata sau copii lizibile certificate , ,conform cu originalul?.
Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat facilitati fiscale de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetulde stat sau catre bugetul local(indiferent de cuantumul acestora) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
- Cerinta nr.3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Modalitatea de indeplinire
Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Model de Formulare?
- Cerinta nr.4: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Modalitatea de indeplinire
Formularul nr.6 ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta din "Model de Formulare?
- Cerinta nr.5: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Modalitatea de indeplinire
Se solicita operatorilor economici sa completeze si sa depuna o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va prezenta Formularul nr.7 din ?Model de Formulare? Nota: Aceasa declaratie va fi prezentata si de subcontractantii mentionati de ofertanti in ?Lista privind subcontractantii?, Formularul nr.14 din ?Model de Formulare? cat si de tertul sustinator daca este cazul.
In cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, acesta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte acesta declaratie.
Terta sustinatoare care asigura sustinerea economica/financiara si(sau) tehnica/profesionala trebuie sa-si demonstreze situatia personala prin completarea si prezentarea:
-Formularului nr.3-Declaratie privind eligibilitatea din ?Model de Formulare?.
-Formularului nr.4-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare din ?Model de Formulare?.
-Formularului nr.7-Declaratia pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art. 69^1 dinO.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare din "Model de Formulare?. - Cerinta nr.1: Pentru Persoane juridice/ fizice romaneModalitatea de indeplinire
1.Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului Constatator in original/copie legalizata.
Pentru Persoane juridice /fizice straine: - Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. Declaratia va fi tradusa autorizat in limba romana.
In cazul ofertei comune: - Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului. In acest sens, fiecare membru al grupului este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si documente edificatoare aferente ultimilor 3 ani financiari incheiati
Cerinta minima:
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani financiari incheiati sa fie de minim 65.000.000 lei, calculata conform Art. 9, lit. b) din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Asigurarea unui cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 6 luni in valoare de 16.000.000 lei;
Informatii privind sustinerea economica si financiara
Informatii privind oferta comuna
Informatii privind operatorii economici nerezidenti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor prestate in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor).
Cerinta minima:
Executia in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) a maxim 5 contracte de lucrari a caror valoare cumulata sa insumeze minim 31.000.000 lei, fara TVA.
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 ), separat pe fiecare an in parte.
Nominalizarea personalul ?cheie? de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
CV-uri in format Europass pentru personalul cheie.
Declaratii semnate privind disponibilitatea de a lucra pe toata perioadain cadrul acestui contract.
Personalul cheie: 1.- 3 Sefi de santier - diploma de absolvire Facultatea de constructii;2.- 1 Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele - atestare profesionala MDRT pentru domeniul 2 constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele;3.- 1 Controlor calitate (CQ) ? decizia de numire;4.- 1 Inspector SSM - diploma de specializare ca expert SSM acreditat CNFPA sau echivalent;5.- 1 Manager de proiect -diploma de specializare ca manager de proiect acreditat CNFPA sau echivalent;Se solicita Autorizatiile/certificate de atestare profesionala solicitate, specifice domeniului lucrarilor care se vor executa sa se afle in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.
Se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate pentru fiecare dintre pozitiile mentionate. Expertii solicitati mai sus trebuie sa faca dovada ca au fost implicati in cel putin 1 contract din domeniul pentru care au fost solicitati.
Informatii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Cerinta minima:
Asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere , sau orice alte forme de detinere) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;
Lista cuprinzand subcontractantii.
Informatii privind oferta comuna.
Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala.
Standarde de asigurare a calitatii ISO 19001.
Standard de protectie a mediului ISO 14001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
150zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 12:00
Locul: Primaria Municipiului Curtea de Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si expertii cooptati(dupa caz), reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor precum si observatorii UCVAP desemnati(dupa caz) ;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul: ?Cresterea calitatii infrastructurii rutiere in Municipiul Curtea de Arges?, cod SMIS 10695;Programul Operational Regional 2007?2013, Axa prioritara 1 - Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor - poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, sub-domeniul ?Centre urbane?;
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
1.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante Municipiul Curtea de Arges, privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nicolae DiaconuCostinel VasilescuRadu ChircaGheorghe FlorescuConstantin PorceanuRadu MarinEduard Burlacu2.Recomandam ofertantilor sa cunoasca toata lucrarea in complexitatea ei, astfel incat sa se evite orice omisiune in aprecierea lucrarilor specifice fiecarei specialitati, in procesul de ofertare.3.Recomandam ofertantilor sa studieze si sa verifice prevederile si cotele din proiectinainte de depunerea ofertei.4.Fiecarui ofertant i se face recomandarea de a vizita amplasamentul, pentru a fi inmasura sa evalueze, pe propria sa raspundere, cheltuiala si riscurile, toate datele care i-ar putea fi utile in intocmirea ofertei sale.5.Modalitatea de departajare a eventualelor oferte clasate pe primul loc cu preturi egale este urmatorul: Se va solicita respectivilor ofertanti o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara prezinta cel mai scazut pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, in conditiile O.U.G nr.34/2006, valoarea estimata conform prevederilor art.23 si ale cap. II sectiunea a 2-a, este egala sau mai mare decat pragurile valorice prevazute la art.55 alin.(2);
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL Curtea de Arges, Compartiment Juridic
Adresa postala: Bd. Basarabilor, nr.99, Municipiul Curtea de Arges, Judetul Arges, Localitatea: Curtea de Arges, Cod postal: 115300, Romania, Tel. +40 248721033, Email: [email protected], Fax: +40 248721107, Adresa internet (URL): www.primariacurteadearges.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer