Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie alimentare cu apa, colectarea si epurarea apei uzate menajere si modernizare strazi ? REABILITAREA RETELEI DE APA POTABILA IN LOCALITATEA ARDUSAT, RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA ARDUSAT, SI MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA ARDUSA


Anunt de participare numarul 114408/21.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Ardusat (Primaria)
Adresa postala:  str. Principala, nr.30, Localitatea:  Ardusat, Cod postal:  437005, Romania, Punct(e) de contact:  rus ciprian, Tel. 0262-265241, Email:  [email protected], Fax:  0262-265242, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie alimentare cu apa, colectarea si epurarea apei uzate menajere si modernizare strazi ?REABILITAREA RETELEI DE APA POTABILA IN LOCALITATEA ARDUSAT, RETEA DE CANALIZARE IN LOCALITATEA ARDUSAT, SI MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA ARDUSAT, COMUNA ARDUSAT, JUDETUL MARAMURES?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Ardusat, judetul Maramures;
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie alimentare cu apa, colectarea si epurarea apei uzate menajere si modernizare strazi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
uma maxima disponibila, adica 8.006.626 lei fara TVA, nu poate fi depasita de ofertanti in ofertele financiare depuse ( motiv de excludere).
1. lucrarile de executie reabilitare retea de alimentare cu apa valoare maxima estimata de1.997.144 fara TVA; aceasta valoare nu poate fi depasita de catre ofertanti, motiv de excludere
2.lucrarile de executie retea de canalizare menajera si Statie de epurare valoare maxima estimata de 5.180.853 fara TVA; aceasta valoare nu poate fi depasita de catre ofertanti, motiv de excludere
-3. Lucrari de executie modernizare strazi. valoare maxima estimata de 828.629 lei fara TVA; aceasta valoare nu poate fi depasita de catre ofertanti, motiv de excludere
Valoarea estimata fara TVA: 8, 006, 626RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de150.000 RON;Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri nerambursabileFonduri nerambursabilein baza contractului de finantare C 322040862600019/16.06.2009 incheiat intre APDRP si Comuna Ardusat, jud.Maramures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;Prezentarea Certificatului de atestare fiscala;Certificatului fiscal privind impozitele la stat sitaxele locale, Certificat pentru plata CAS;Cazier judiciar pentru administrator(i);Certificat Constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertuluiin termen de valabilitatela data depunerii ofertelor, Certificatul de inregistrare emis de O.R.C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile - rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani .2007, 2008, 2009, Identificarea financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Scrisoare de confirmare de fonduri in valoare de cel putin 50% din valoarea estimata Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie de cel putin 15.500.000 leia contractului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executatein ultimii 5 ani, 1 unui contract de lucrari similare ( Formularul 10) pentru fiecare din cele 3 actContract de lucrari de executie;
Proces verbal de receptie la terminare/ finala;
Recomandari din partea beneficiarului, sau documente echivalente pentru persoane juridice straine, pentru contractele nominalizate ca experienta similara Formular 10 si 11;
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativiuni;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
. 1 contract de alimentari cu apa cu valoare de cel putin 1.997.144 lei fara TVA;2. 1 contract de canalizari si statii de epurare cu valoare de cel putin 5.180.853 lei fara TVA;3. 1 contract de infrastructura rutiera ?drumuri cu valoare de cel putin 828.629 lei fara TVA;in ultimii 5 ani, a caror valoare insumata sa fie de cel putin 8.006.626 lei pe cele 3actiuni la un loc.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.02.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2011 10:00
Locul: sediul primariei comunei Ardusat, str. Principala nr. 30, jud maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri nerambursabilein baza contractului de finantare C 322040862600019/16.06.2009 incheiat intre APDRP si Comuna Ardusat, jud.MaramuresPNDR, Masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.STAVROPOLEOS nr. 6 sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030048, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021- 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
C.N.S.C
Adresa postala:  Str.STAVROPOLEOS nr. 6 sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  400133030048, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021- 3104642, Adresa internet (URL):  www.curteadeapelcluj.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Secretarul comunei
Adresa postala:  primaria ARDUSAT, Str Principala nr. 30, judetul Maramures, Localitatea:  comuna Ardusat, Cod postal:  437005, Romania, Tel. 0262-265241, Email:  [email protected], Fax:  0262-265242
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2011 18:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer