Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE ALIMENTARE CU APA GIRLISTE


Anunt de participare numarul 48431/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GORUIA (PRIMARIA GORUIA CARAS SEVERIN)
Adresa postala: GORUIA NR. 211, Localitatea: Goruia, Cod postal: 327255, Romania, Punct(e) de contact: LORENA-DELIA FRENTIU, Tel.0255-234501, In atentia: LORENA-DELIA FRENTIU, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0255-234501
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE ALIMENTARE CU APA GIRLISTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: LOCALITATEA GIRLISTE COMUNA GORUIA JUDETUL CARAS SEVERIN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
MONTARE CONDUCTE APA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ALIMENTARE CU APA
Valoarea estimata fara TVA: 2, 400, 476RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PARTICIPARE LICITATIE IN VALOARE DE 48000
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG NR 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
OP EC AU DREPTUL DE A SE ASOC CU SCOPUL DE A DEPUNE CANDIDATURA SAU OF COMUNA OFERTANTUL ARE DR DE A INCLUDE IN PROP TEHNICA POSIBILIT DE A SUBCONTRACTA O PARTE DIN CONTRACTUL RESPECTIV
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE STAT INCLUSIV CELE LOCALE PRECUM SI A CONTRIBUTIEI PENTRU ASIGURARILE SOCIALE DE STAT IN CONFORMITATE CU CODUL FISCAL COPIE DUPA CERTIFICATUL DE INREGISTRARE CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE BILANTUL CONTABIL PE ULTIMII 3 ANI VIZAT SI INREGISTRAT DE ORGANELE COMPETENTE NIVELUL CIFREI DE AFACERI MDII SOLICITATE CA CERINTA MINIMA PE ULTIMII 3 ANI VALOARE MINIMA IMPUSA 7200000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI OBLIGATIVITATEA PREZENTARII DOVEZII INDEPLINIRII SI FINALIZARII IN ULTIMII 5 ANI A CEL PUTIN UNUI CONTRACT CARE A AVUT CA OBIECT PRESTAREA UNOR SERVICII SIMILARE SE VOR PREZENTA RECOMANDARI INFORMATII PRIVIND EFECTIVUL MEDIU ANUAL AL PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE CURRICULUM VITAE A PERSONALULUI CE TREBUIE ANGAJAT IN CONTRACT DOSAR DE PREZENTARE A SISTEMULUI DE CONDUCERE SI DE ASIGURARE A CALITATII LUCRARILOR CERTIFICAT ISO 9001 ISO 14001 ISO 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 10:30
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: LA SEDIUL PRIMARIEI GORUIA LOCALITATEA GORUIA NR 211 JUDETUL CARAS SEVERIN
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2008 12:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI GORUIA LOCALITATEA GORUIA NR 211 JUDETUL CARAS SEVERIN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE AUTORIZATE SA ASISTE LA DESCHIDERE OFERTELOR DOUA PERSOANE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: ADRESA POSTALA STR STAVROPOLEOS NR 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI GORUIA
Adresa postala: ADRESA POSTALA STRADA PRINCIPALA NR 211, Localitatea: GORUIA, Cod postal: 327225, Romania, Tel.0255/234501, Email: [email protected], Fax: 0255/234501
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 13:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer