Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - LUCRARI DE EXECUTIE CANALIZARE MENAJERA IN ZONA INDUSTRIALA EST-BETESTI


Anunt de participare numarul 26314/02.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CRISTURU SECUIESC (CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI CRISTURU SECUIESC)
Adresa postala: STR. LIBERTATII, NR. 27, CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA, Localitatea: Cristuru Secuiesc, Cod postal: 535400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN TODOR, Tel.0266-242190, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0266-206012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
LUCRARI DE EXECUTIE CANALIZARE MENAJERA IN ZONA INDUSTRIALA EST-BETESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: CRISTURU SECUIESC, LOCALITATEA COMPONENTA BETESTI, JUDETUL HARGHITA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
EXECUTARE CANALIZARE MENAJERA IN BETESTO, LOCALITATE COMPONENTA A ORASULUI CRISTURU SECUIESC, ALIMENTAREA CU ENERGIE ELECTRICA A STATIILOR DE POMPARE, RACORDAREA LA SISTEMUL DE CANALIZARE EXISTENT AL ORASULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
RETEA DE CANALIZARE, TOTAL 8285 ML, TUB PVC CU DIAMETRUL DE 200-250 MM, STATII DE POMPARE 4 BUC., ALIMENTAREA CU ENERGIE ELECTRICA SI MASURARE CONSUM PENTRU STATII DE POMPARE, INCLUSIV UN POST DE TRANSFORMARE IN VEDEREA ALIMENTARII CU ENERGIE ELECTRICA
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 1, 650, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
CONTRACTUL SE INCHEIE PENTRU TOATA LUCRAREA. TERMENUL DE REALIZARE SE POATE MODIFICA
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE :20.000RON, ECHIVALENT 7.335 EURO
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAT DIN BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ORICE FORMA LEGALA DE ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
CONTRACTUL SE INCHEIE PENTRU TOATA LUCRARE. TERMENUL DE REALIZARE SE MODIFICA PRIN ACT ADITIONAL LA CONTRACT IN FUNCTIE DE ALOCAREA FONDURILOR NECESARE EXECUTIEI. SE ADMITE RECALCULARE DE PRETURI UTILIZAND COEFICIENTUL MEDIU AL IPC COMUNICAT DE INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
PREZENTAREA DECLARATIEI PE PROPRIE RASPUNDERE, FORMULAR TIP EMIS DE ORGANISMELE COMPETENTE CU VALABILITATE LA DATA DE 15.09.2007, CERTIFICATE FISCALE DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR DE PLATA FATA DE BUGETUL DE STAT (BUGETUL CONSOLIDAT), BUGETUL LOCAL, CERTIFICAT EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ALTELE ECHIVALENTE, PENTRU PERSOANE JURIDICE/FIZICE STRAINE: ACTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL, INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI, SOLVABILITATE PATRIMONIALA, LICHIDITATE GENERALA.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
PE ANUL 2006 SI LA 6 LUNI PE 2007, FORMULAR NR. 7, MEDIA ANUALA 2.250.000 RON/ECHIVALENT A 712.431 EURO, NIVEL MINIM IMPUS 30%, NIVEL MINIM IMPUS 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII TREI ANI, LISTA DE EXPERIENTA SIMILARA, DECLARATIE PRIVIND ECHIPAMENTELE TEHNICE, UTILAJE; INFORMATII PRIVIND PERSONALUL TEHNIC DE SPECIALITATE SI ASIGURARE A CALITATII; INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII, SISTEMUL DE ASIGURARE A CALITATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FORMULAR NR. 6; REALIZAREA IN ULTIMII CINCI ANI A UNUI CONTRACT SIMILAR IN VALOARE MINIMA DE 475.000 RON, ECHIVALENT A 150.402 EURO; SE COMPLETEAZA FORMULARUL NR. 22, FORMULARUL NR. 21; PONDEREA MAXIMA SUBCONTRACTANT DE 30%;SE COMPLETEAZA FORMULAR NR. 2 CU SUBCONTRACTANTII SI SPECIALITATILE ACESTORA; CERTIFICAT ISO 9001 EMIS DE ORGANIOSME INDEPENDENTE; SISTEMUL DE ASIGURARE A CALITATII PENTRU LUCRAREA SUPUSA LICITATIEI, PROGRAMUL DE CONTROL, ETC.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.08.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA PRIMARIEI ORASULUI, PRIN ORDIN DE PLATA SAU FILA DE CEC
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 13:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI CRISTURU SECUIESC, P-TA LIBERTATII NR. 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN LEGAL, CONFORM OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI CRISTURU SECUIESC
Adresa postala: P-TA LIBERTATII NR.27, Localitatea: CRISTURU SECUIESC, Cod postal: 535400, Romania, Tel.0266-242190, Email: [email protected], Fax: 0266-206012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2007 07:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer