Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie, consolidare si reabilitare - ?Sala Sporturilor, str. Stadionului nr. 1, municipiul Galati, judetul Galati?.


Anunt de participare numarul 113418/27.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala:  B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, ARIPA DINICU GOLESCU, ET. 2, CAM. 31, SECTOR 1, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010867, Romania, Punct(e) de contact:  Monica SEPTILICI, Tel. 021.316.73.82/0374/200.933/200.934.200.935, In atentia:  Serviciului achizitii publice si contractare, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3167380/3167381, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII
Adresa postala:  Piata Natiunile Unite nr. 8, bl. 108, Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050122, Romania, Punct(e) de contact:  MONICA SEPTILICI, Tel. 021.316.73.82/0374/200.933/200.934.200.935, In atentia:  Serviciului achizitii publice si contractare, Email:  [email protected], Fax:  021/316.73.80/316.73.81, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni sub autoritatea Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie, consolidare si reabilitare - ?Sala Sporturilor, str. Stadionului nr. 1, municipiul Galati, judetul Galati?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sala Sporturilor, str. Stadionului nr. 1, municipiul Galati, judetul Galati
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie, consolidare si reabilitare - ?Sala Sporturilor, str. Stadionului nr. 1, municipiul Galati, judetul Galati?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de executie, consolidare si reabilitare - ?Sala Sporturilor, str. Stadionului nr. 1, municipiul Galati, judetul Galati?.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 610, 183RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 50.000 RON sau echivalent in Euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea obiectivului de investitie se va face din bugetul de stat prin bugetul Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului, bugetul local si alte surse de finantare legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica) - (cerinta obligatorie); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - (cerinta obligatorie); Cazier judiciar al operatorului economic; Certificat fiscal - (cerinta obligatorie); Certificat de atestare fiscala - (cerinta obligatorie); Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului - (cerinta obligatorie); Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - (cerinta obligatorie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilla 31/12/2009 (cerinta obligatorie); Declaratii privind cifra de afaceri globala: Fisa de informatii generale, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (2007, 2008, 2009), in masura in care informatiile respective sunt disponibile - (cerinta obligatorie). Cifra medie anuala de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pe ultimii 3 ani = 2.600.000 Euro. Confirmare emisa de o banca comerciala in original, care sa ateste faptul ca nu figureaza cu incidente de plata inregistrate la Centrala Incidentelor de Plata in ultimile 24 luni sau Adeverinta C.I.P. (Centrala Incidentelor de Plata) privind nefigurarea in evidentele acestei institutii cu incidente de plata majore in ultimile 24 luni. (cerinta obligatorie).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa/fise de informatii privind experienta similara - se vor prezenta minim 3 fise (cerinta obligatorie). Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, in fisa vor fi prezentate si alte lucrari pe care le-a executat ofertantul - (cerinta obligatorie).Resurse tehnice - se va prezenta o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? (cerinta obligatorie). Resurse umane- Se va prezenta o declaratie privind numarul mediu anual de personal angajat si asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului de achizitie publica, precum si efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - (cerinta obligatorie).Certificat ISO-9001 (cerinta obligatorie); Certificat ISO 14001 (cerinta obligatorie) ; Certificat ISO 18001 (cerinta obligatorie) .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 5 ani, a maxim 2 contracte de lucrari de executie (constructii noi, consolidare si / sau reabilitare) a unor cladiri avand structura de rezistenta din beton, metal sau zidarie, cu o valoare cumulata mai mare sau egala cu 1.300.000 euro sau echivalentul in lei a acestei sume la data incheierii contractului, al carui obiect a fost executia unor lucrari similare. (Cerinta obligatorie). In cazul in care executia lucrarilor de constructii aferente obiectului achizitiei se doreste a fi si subcontractata pe specialitati, subcontractantii nominalizati vor prezenta numai Formularul D1 (Date de recunoastere subcontractant) si Formularul D2 (Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora) din Sectiunea FORMULARE - (cerinta obligatorie).Ofertantul va prezenta cel putin doua certificari de buna executie de la conducatorul institutiei beneficiare in original sau copie legalizata - (cerinta obligatorie)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2011 12:30
Locul: Piata Natiunile Unite nr.8, Bloc 108, sectorul 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii care au depus oferta sau reprezentatii imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/ 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/ 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti, sectia contencios-administrativ si fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/ 3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3195180, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII - S.A.- Serviciul Juridic si Resurse Umane
Adresa postala:  Piata Natiunile Unite nr. 9, bl. 107, sectorul 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050121, Romania, Tel. 021/ 316.73.83/0374/200.931/200.932, Email:  [email protected], Fax:  021/ 3167381, Adresa internet (URL):  www.cni.com.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2010 16:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer