Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Lucrari de executie construire corp nou de gradinita in incinta curtii Gradinitei Nr.232


Anunt de participare numarul 49806/17.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GRADINITA NR.232
Adresa postala: STR. PATRIOTILOR NR.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032281, Romania, Punct(e) de contact: EUGENIA ALINA TOMA, Tel.3482497, Email: [email protected], Fax: 3485518
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de executie construire corp nou de gradinita in incinta curtii Gradinitei Nr.232
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Gradinita Nr.232, cu sediul in Str. Patriotilor Nr.3, Sector 3
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de executie construire corp nou de gradinita in incinta curtii Gradinitei Nr.232, cu sediul in Str. Patriotilor Nr.3, Sector 3, conform Proiect Tehnic
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construire corp nou gradinita cu 6 grupe in incinta curtii Gradinitei Nr.232
Valoarea estimata fara TVA: 4, 895, 513RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform prevederilor Art.122 lit.j din O.U.G.34/2006 modificata si completata de O.U.G.96/2007
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 9 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 97970 RON, Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat ininte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrerea in prevederile Art.181/ din OUG 34/2006, modificata si completata de OUG 96/2007, certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, certificat de atestare fiscala privind plata la bugetul general consolidat, certificat constatator ORC. Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata la notariat si trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2007, declaratii privind cifra de afaceri globala care vizeza activitatea din cel mult ultimii 3 ani - 14695537.80 RON echivalent a 3960643.37 Euro la cursul de schimb afisat de BNR din data de 04.04.2008 1 Euro = 3.7104 RON; lichiditate generala mai mare de 100%, solvabilitate patrimoniala mai mare de 50%.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil la 31.12.2007, declaratii privind cifra de afaceri globala care vizeza activitatea din cel mult ultimii 3 ani - 14695537.80 RON echivalent a 3960643.37 Euro la cursul de schimb afisat de BNR din data de 04.04.2008 1 Euro = 3.7104 RON; lichiditate generala mai mare de 100%, solvabilitate patrimoniala mai mare de 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, inf generale, experienta similara, obligatii contractuale in desfasurare, istoricul litigiilor, resurse umane si structura managementului, inf privind dotarile specifice, inf privind protectia muncii, standarde de asigurare a calitatii, standarde de protectia mediului, inf privind conditiile de munca si protectia muncii, si secucuritatii si sanatatii in munca asa cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, inf generale, experienta similara, obligatii contractuale in desfasurare, istoricul litigiilor, resurse umane si structura managementului, inf privind dotarile specifice, inf privind protectia muncii, standarde de asigurare a calitatii, standarde de protectia mediului, inf privind conditiile de munca si protectia muncii, si secucuritatii si sanatatii in munca asa cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
65%
Descriere:
2.
Modul de intocmire a dosarului de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor , adaptat pentru lucrarea de fata , avizat
25%
Descriere:
3.
Termen de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, in urma unei cereri depuse la Dir. Inv. Cult. din Str. Vasile Lucaciu Nr.34, Sect. 3 sau la fax 021/3260427, incepand cu data de 17 apr. 2008.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.06.2008 12:00
Locul: Primaria Sectorului 3, Str. Parfumului Nr.2-4, Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor,
Adresa postala: Str. Stavropoleus, Nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03008, Romania, Tel.021/3104841, Fax: 021/3104842
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Splaiul Independentei Nr.5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050082, Romania, Tel.021/3159190, Fax: 021/3159190
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Invatamant Cultura
Adresa postala: Str Vasile Lucaciu Nr.34, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030694, Romania, Tel.021/3260427, Fax: 021/3260427
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2008 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer